14 Haziran 2012

OHHH HIMM AHH

Afedersiniz, sevişme sonrası içilen sigaranın tadını alamıyorum sizden, biraz sağa çekilir misiniz?
Sonra karşımda alabildiğine Karadeniz, alamadığına kol gibi bir hayat, pek şirin.
Güneş gözlüğüm bronzlaştırıyor teninizi, acayip çekicisiniz.
Bu kaçıncı turdu sevgılımmm, öpüşme bayramlarından mı kaldı bize bu doyumsuzluk.
Öpüşme bayramı mı?
hassss....rrrrrr....

rrrrrrr deyince kediler geldi aklıma, e haliyle mart ayına olan özlemleri. Sahi mart ayını özlerler miydi ler mii ler diler...  mııırrrrrrrr

Pardon burnunuz ne kadar karadeniz sizin ve gözleriniz kah güneşli kah bulutlu, yahu siz neyin peşindesiniz.
Sırtımı dayamışım şirin yayla evlerine,
kıçımın altında el yapımı bir ahşap sedir,
sigarayı bıraktım dumanı üstüme üflemeyiniz.

hişşşş kumunu gözüme kaçırdım dünyanın
zaten koltuk altımız ve kıçımız beyaz kalmış o kadar güneşte,
50 faktörlü güneş kremimizi,
çekinmeden sürdürmek lazım her yerimize.

Evladım siyaset yapmak yasak bize,
50 faktörlü güneş kremi serbest
kayganlaştırınca tenimi
daha az acırrrrr cildin güneşte..:))

acıdan mı geçtim acı mı bana g..... bilemedim
gerekli olmuşum acıyla sevişirken göremedim işte
bu şiirde!!!!! benden bana hediye
onun titreşimlisi var, hayattan bana hediye..:)


acıdan geçtim güzelleştim

13 yorum:

  1. Kumunu gözüme kaçırdım dünyanın... Sen yazıyorsun, ben de senin yazdıklarını sana yazıyorum:) Yorum olarak kabul ola= çok güzel yazıyorsun..
    Tekme atmaya kıyamayan (bu kez) Karoshi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saolunuz sayın Karöshi. kum mum kaçtı gözümüze ama bu vesileyle tekmeden de yırttık, ohhh çok şükür...:)

      Sil
  2. :) yahu yazının ve şiirin başına +18 işareti koyman gerekmez miydi e be güzel arkadaşım? :)) benim gibi gözü açılmamış, çiçeği burnunda bir genç kızın okuyacağı bir şey değil ama bu :) cık cık cıkkk..

    neyse bir daha bir uyarı yazısı olsun tamam mı? hahahah :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başlığı okuyan +18 i kendi çıkartır diye düşündüydümdüm düme düme düm kim düm.

      hönkk..:)

      Sil
  3. ben de bu yazıya yorum yapabilecek cesur arkadaş var mıdır acaba diyordum, varmış..:))

    YanıtlaSil
  4. :-) Sen bizi hala tanimiyorsun Cem. Cesaretimiz korumaktadır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ..:))

      oysa bol mesajlıydı yazı, derin anlamları vardı. br de derin mermerci vardı değil mi?

      o kimdi bee..:)

      Sil
    2. Bu arada belki bol mesajları fark ettiğimiz için de yazı ilgimizi daha çok çekmiş olabilir.

      Bir de derin anlamlı yazılar, şifresi güçlü çelik kasalara benzer bazen ve ben Şifre çözmeye bayılırım :-)

      derin mermerci kim be? Dikkate bile almadım bak küçük harfle yazdım baş harflerini.

      Sil
    3. sizin şifre çözme konusunda maharetli olduğunuz yazılarınızdan çok belli bayan ( of nezaketime sağlık)..:)

      Sil
  5. Ahh yanlış yazmışım. Korkutmaktadır olacaktı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,ziyaretin için çok teşekkür ederim.Beni hatırlamanıza da sevindim.Sevgiler

      Sil
    2. tekrar hoşgeldin, ben teşekkür ederim...

      Sil