18 Mart 2013

TESELLİSİ

Tesellisi ; çapraz yatıyorum yatakta ( sertab erener şarkısından )
Tesellisi ; lay lay lom
Tesellisi ; omuzlarımdan koca bir yük gitti ( sertab erener şarkısından )
Tesellisi ; yatarken parfüm sıkmasam da olur.
Tesellisi ; başım ağrıyor
Tesellisi ; kavgasız gürültüsüz bi hayat.
Tesellisi ; kıskanmak mı, çok şükür öyle bir gerekçem yok.
Tesellisi ; öpüş öpüş dudaklarım çatlamıştı, şimdi iyiler :)
Tesellisi ; telefonun zararlı etkisi en aza inmiştir, daha az konuşuyorum.
Tesellisi ; kendime olan özgüvenim geri geldi, of hem de ne gelmek :)))

şarkımız da "bir teselli ver" olmazsa, döverler adamı :)

cem ben, Narda sayesinde bağlantıları yeni sayfada açabilen adam :)

6 yorum:

  1. Fırsat buldukça okuyorum yazılarını komik adam.
    eğlenceli,neşeli gerçekten hep böylemisiniz,genelde çevresine neşe saçanın içinde fırtınalar kopar bilirim.
    Bazı yazılarını yorumlamak istedim nasıl yapılacağını bulamamıştım,bloğumda yok ama izliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler...

      eğlenceli mi?

      başka biriyle karıştırıyorsun sanırım, ben suratsızın tekiyim :))

      Sil
    2. suratsız olup olmadığını bilemem,eğlenceli derken yazılarını kastetmiştim.Yukarıda ki yorumumda ismimi yazmayı unutmuşum,Cemile ben:)))bende memnun oldum.

      Sil
    3. en az benim cem olduğum kadar cemile diyorsun, dur ya da bunu ben demiş olayım :))

      neyseeee... cemil, cemile değişmez, sanaldan yorumlaşıyok işte :)

      Sil
  2. Çok severim bu şarkıyı ya da Orhan Baba'dan dinlemek güzel.Her derdin bir tesellisi varmış;arayıp bulmak gerek :) Bu arada ben daha şarkı bile yükleyemiyorken siz iki adım ileri gitmişsiniz.Acilen teknoloji dersi almam lâzım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooooo, ben neler yapıyorum, her tarafım teknoloji oldu :)))

      Sil