27 Mart 2013

HEP AYNI HİKÂYE

Aynı hikâyeyi yaşadım ben yine.
Aynı taş sokaktan geçtim misal, aynı şekilsiz merdivenlerden çıktım, arkamı dönüp objektifine poz vermeden. Aynı basamakta sendeledim, aynı rüzgâr vurdu yüzüme...

Bugün de yağmur var örneğin karadenizde. Bir de soğuk biraz, bilirsin geç soğuyup geç ısınır bu deniz, bir de hırçındır insanı gibi, bir de sevdi mi "ben" gibi sever; ölümüne... Bırakıp gitmez, en güzeli de bu belki de...

Nasıl başımı alıp gidesim var bugün, hatta bir zamandır öyle. Klişe gelmesin, hazırlıklara başladım bile. Evden eve nakliye şirketini aradım misal, yapmam gereken diğer şeyler için küçük bir araştırma ve hazırlık da yaptım. Ama denize yüzümü dönüp, soğuğunu yanaklarımda hissettiğimde ve yüzen iskeledeki martıları gördüğümde, hatta hafiften yeşeren dağlarını... Ama yine de, nasıl başımı alıp gidesim var bilsen....

Aynı hikâyeyi yazdım ben yine.
Aynı sokaklarda rastladım gözlerine, aynı fotoğraf karelerine yerleştirdim bizi de, bi türlü elini elime değdiremedim...
Aynı hayalde sendeledim vs.

Bugün de hüzün var karadenizde. Bir de yalnız biraz, bilirsin sevmeden hiçbir şey olmuyor işte.

Ve Sertab Erener' in "iyileşiyorum" şarkısının klibindeki gibiyim bu aralar; yer çekimine kafa tutuyorum.

cem ben, bıraktığın gibi ve bıraktığın kadar...

20 yorum:

  1. Şu ikinci satırdaki bir cümleyi çok sevdim...
    İi günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum, iyi günler...

      Sil
  2. Belki de hikayeler farklı ama biz aynıyızdır.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hikâyeler aynıdır da kişiler farklıdır belki.

      Sil
  3. Ben bi'şey yaptım son yazımda adını vermeden seninle ilgili bi'şey söyledim :) Kızmamışsındır ya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okudum Pabuc, cevabını da yazdım. :))

      Kızmam ben öyle şeylere, önemsiz konular onlar. :))

      Sil
  4. Ne güzel yazmışsın be Cem..Gitsen de O yüreğinde olduğu sürece, boşa bu debelenmeler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüreği mi kopartıp atalım yani, bilemedim...

      Sil
    2. O da mümkün değil ki...Yokluğuna yanmak yerine, paylaşılan güzellikleri anmak..belki de çözüm bu...

      Sil
    3. yok ben onu hiç almayayım, benim çözümüm o değil, bu kesin...

      Sil
  5. hep aynı hikaye,heppp...ama niye ? iyileşmek iyi gelir mi dersin?umarım öyle olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyileşmek iyi gelmez mi, keşke...

      aslında iyiyiz iyiyiz, yazılarda tökezliyoruz bazı bazı.

      Sil
  6. Bazen ne yapsan,ne desen olmaz.Araf'lık bir durum.Kafana koydun sen;iyileşeceksin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet, Sertab Erener şarkısıyla birlikte iyileşme konusunda tavan yapacağım :)

      Sil
  7. Arafta kalmak bu olsa gerek...
    Biz insanoğlu ömrümüzün büyük bir kısmında araflarda oluyoruz neden acaba?
    Dogamizda mi var yoksa hayat mi bizi bu hale getiriyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yetinmeyi bilmiyoruz belki de, kim bilir.

      ''ohh, çok şükür'' desek her şey geçecek... ıııı belki de...

      Sil
  8. bu yazı sayesinde sertab erener'in şarkısını dinledim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. youtube' da bir kaç günde 1 milyonun üstünde izlenmiş klibi ve şahane bi şarkı bence. Ne de olsa sözlerinde Sezen Aksu parmağı var :))

      Sil