21 Mart 2013

GERİSİ BOŞLUK

İleri doğru yürüyordu aklını kaybetmiş adam. Ruhunu geri ittikçe... Sahi, kim ya da ne tarafından dışlanıyordu bedeni, aklı, hayalleri, hisleri, hissettikleri.

Çok şükür, kapıyı kapatmayı öğrenmişti, daha az gürültülü çekip gidiyordu. Düşün ki hıçkırık sesleri bile kısılmiş, olan biteni içine çeke çeke terk ediyordu geçmişi.

Çok mülayım, bi önceki paragraftan bağımsız hayatı. Bi sus, küfretmeyi bırak... ya tut ırzına geç hayatın, ya kendini teslim et ne istiyorsa yapsın ya da bırak gitsin  ya da bırak git, ya da s. git, defol git, defolu git, aklını yere sere sere, delire delire git... adam kadın ya da neysen; git...

Çok mülayim, bir önceki paragrafta kaybetti bekâretini, cinsiyetsiz. Cins olduğu muhakkak, ahlaksızlığı bi ihtimal, ki yazılı kurallar sunmuşsa gerçeğini. Buyrun ya cins, ya ahlaksız ya da.... siniz bayım.

Bugün, toplumun yazdığı bütün paragraflara küfredebilir dengesiz ve hatta ön sevişmesiz son sevişmesiz bi cinsellik bie yaşayabilir nasıl olacaksa. Paragrafları yolda yakalayıp imha edebilir. Bugün, bütün şuursuzluğundan mütevellit....

oooffff

İki yüzlülük hep aynı tonda bulandırmış midesini, ki sokağa kusunca ahlâksız ilan edilmiş. Bi baksa ve görse şu topluluk irin akıyor yüzlerinden ve bozulmuş bi yumurtadan daha pis kokuyor tenleri. Bi gidin, bi yıkanın, bi arının, bi .....

cem ben, gerisi boşluk...

16 yorum:

  1. Geriye de bir şey kalmadı zati... :)

    YanıtlaSil
  2. Ne varsa dökmüşsün,inşallah rahatlamışsındır .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok şükür, blog olmasa ne yapardım bilmiyorm :)

      Sil
  3. Keşke öğrenmeseydi kapıyı kapatmayı...Gürültüsüz çıkış, tepkisizlik, tepkisizlikte vazgeçiş ve yenilgi demektir bana göre..
    Dışlanmanın en kötüsü, insanın benliğini dışlamasıdır..Gayrinin yaptığına bakmamalı diyorum .( bunu ben mi diyorum !) Anladım ki insan kendine değer vermeli, kimseden değer beklememeli...
    Kimseyi suçlamıyorum artık..Maskeyi kendilerini, kendi iç dünyalarını görmemek için takmışlar zira.. Ama ruhları o kadar saydam ki, kendilerinden gizleyebiliyorlar sadece, ya da o zan üzereler...
    Arınmak için dürüst ve acımasız olmalı enaniyete karşı.. Ama çok zor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu sağlam bi yorum olmuş, şimdi cevap veremeyeceğim buna. :))

      Sil
    2. Benim yorumları kaale almıyorsun ki zaten...ya silinir, ya cevapsız kalır...:))

      Sil
    3. kişinin kendine değer vermesi ya da kendini hor görmesi çok eskiden ve hatta çocukluğndan kalma bi miraz gibi. hatta bi dolu sorunun kaynagı da ordadır, ondan hep skeçlerde bile ilk önce koltuğa uzanıp çocukluğumuza ulaşılma çabaları. Bu yüzdendir ki, sonradan ''kendine değer verme'' işi zooorr, o kültürle yetişmek lazım.

      senin yorumlarını kaale almamak mı?

      :)))

      Sil
  4. Cem midemi bulandirdin ha. o son cümleleri okumasaydim iyiydi:D

    bidahaki sefere kusma bu kadar:p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim midem de bulandı, ondan kustum zaten :)

      Sil
  5. Bi rülke iki yüzlü ise her şey iki yüzlüdür, hiç bir şey tutarlı değildir. En yüksek sesi çıakrtanın dediği olur. Sokaklarını bok götürür, evlerinin içi ise bal dök yaladır. Sokakta kadınları bıçaklayarak öldürenleri sereden kalabalıklar oluşur da, aynı sokakta bir kadını yanağından öpsen "ayıp kardeşim" diyerek müdahale ederler. Böyle ikiyüzlüdürler işte: ölüme aç, sevgiye nefretle bakan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kaç bölgedeyken genele yayıldı bu ''öpme'' ahlaksızlığı ve ''cinayet seyircileri'' nedenlerini bilmiyorum ya da üstüne bir şeyler söylemek istemiyorum, onu da bilmiyorum ama öpüşmenin sevgiden, öldürmenin daha hatta tamamen ilkel bi duygu olan nefretten geldiği... tez zamanda, umarım...

      Sil
  6. Hayat işte sen kendini bıraktıkça affetmiyor bu hatanı. Alıp götürüyor tüm benliğini. Bunca insanın bu denli bir hatası yüzünden yok oluşudur bu gerçeklik. Anlamadığım her ne kadar yok olsa da benliği, oluşturduğu yeni kişiliklere uyum sağlayabiliyor bedenlerimiz. Bir anda tam tersine dönüşsen de sanki yine kendin oluveriyorsun. Bu karmaşık düzene alışamayanlar işte onlar yaşamayı terk edenlerdi...

    Serkan ben, :)

    Ve güzel bir yazı daha Cem, eline yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. genel olarak insan denen canlı her halta uyum sağlamaya proggramlıdır, biz gibi her ortama uyamayanların yaradılışında bi problem var sanırım, iyi bir şeyden böyle de kötü bi sonuç çıkartabiirim...

      serkan, çok teşekkür ediyorum canı gönülden..:))

      Sil
  7. yazmak da olmasa nası rahatlarız acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bağırarak belki ya da delirerek...

      Sil