8 Mart 2013

AMA PİSUARIMI VERMEM

Kadınlar bir çiçektir. Çiçek nasıl ki suyla, sevgiyle beslenip büyütülürse kadınlar da öyle bakılmalı, sineye basılmalı, sevilmeli, sayılmalı, hay lay lom lira lira lomm.

Bak mevzuya aynen böyle girebilirdim, bir de bi gül bi bişi resmi koyardım ortaya, al sana mis gibi kadın hakları savunucusu adam, bir de romantik, oohhhh yeme de yanında yat. Lakin ben kadınların bi bitki olduğunu düşünmüyorum, hatta kötü insanlar olduğu gibi kötü kadın insanı da olduğunu çok iyi biliyorum. Bu Aliye Rona' lar bu NerimanKöksal' lar erkekten dönme olmadıklarına göre, kötü kadın da gayet mevcut işte lakinnnnnnn bak lakin dedim burda dikkât; Kötü bir insana cezayı kesme ehliyeti bize değil, hukuk sistemi dahilinde devletin mahkemelerine verilmiştir. Bu yüzdendir ki, kadına şiddet uygulayan ve dahi hayatına kasteden diğer canlı türlerinin yok olmasını temenni eder, hepinizin bu özel gününü kutlarım daaaa;

Erkekler yapıyor diye de pisuara işemeye kalkmayın arkadaş. Her şeyin bir şeysi vardır :)

Evet bugüüüünnnn çiçekler bütün kadınlara beleeeeeeeeeeşşş  :))

saygılaaarrr

cem ben, kadınlar gününüzü bile kutlarım.

10 yorum:

  1. Değişik bir kutlama yazısı olmuş:)) Sevdim ama teşekkür ettik efem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim efem ama pisuar benim bak :))

      Sil
  2. kadınların öyle pisli şeylerle işi olmaz.senin olsun.

    sabah haberlerinde manisa'da bir adam yine bir kadını katletti.
    üç çocuğunun annesini:(

    insanın geriye diyecek bir sözü kalmıyor.maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.sabah.de/tr/kadinlar-icin-de-pisuvar-yaptilar.html ( ilk cümle için )

      kadına şiddet uygulayan ve dahi hayatına kasteden diğer canlı türlerinin yok olmasını temenni eder.. (2. cümle için yazdığım yazıdan alıntı )

      Haklısın, maalesef ( 3. cümle )

      Sil
  3. KUTLAMA YAAA.
    BAK BEN KUTLUYO MUYUM
    AYRIMCILIĞA UYUZ OLUYORUM
    ERKEĞİN GÜNÜNÜ OLMADIĞI Bİ DÜNYADA KANI GÜNÜ OLMASINI VE KUTLANMASINI ESEF VE ŞİDDETLE-BAK ŞİDDET DEDİM :P- KINIYORUM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi yalakalık yapayım dedim onda da şiddete maruz kalacaktım yaaa :))

      "benim amacım pisuarımı kaptırmamak, ondan yazdım" desem kurtulur muyum şiddetten? :D

      Sil
  4. İlginç bir yazı, kadına şiddete, hayvana şiddete, insana şiddete hepsine karşıyım. İyi insan var, kötü insan var ben ayrımcılıktan iyice rahatsız olmaya başladım.
    Kutlaman için teşekkür ederiz, sevgilerimle esen kal ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum, sende iyi kal emi :)

      saygılar...

      Sil
  5. Teşekkür ederim Cem :)

    Hep iyi kal.

    YanıtlaSil