13 Mart 2013

BU SABAH


15 yorum:

  1. Umudun mavi oldukça mesele yok..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben her şeyi mavi yaparım da adım siyah kalır. Malum doğduğumuzda belirlenmiş o...

      Sil
    2. İnsan kaderini bile değiştirebilirken, adının rengini mi değiştiremeyeceksin ? Kalmaz kalmaz.. Aha buraya yazıyorum, değişecek o da :)

      Sil
    3. anammmm, sen bana bi dolu ümit verdin ya şmdi :)) saol :)

      Sil
    4. :)))) bana fazla gelenleri dağıtıyorum..Çok diğergamımdır öğünmek gibi olmasın..

      Sil
    5. demek ki fazlaca umut var bu ara, ne mutlu :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. o gelince iyi mi olacağız kötü mü o da belli değil :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. evet farklı ve güzel olmuş..Farklılıkları seviyorum :)

      Sil
    2. güzeldir de ben bunu kaldırırım bi zaman sonra, bloğun konseptine uymuyor bu ve alttaki 2 yazı :) blogta resim incik boncuk, büyüklü küçüklü yazıları sevmiyorum :)))

      Sil
    3. Bende kişisel anlatım içeren yazılarımı belirli bir süre sonra kaldırıyorum..:):) blogdada değişiklikler iyidir..

      Sil
  4. Yeni yazı stili çok iyi olmuş :)
    Ama korkarım adımız hep siyah kalıcak :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin yüzünün yarısı da siyahlaşmış bak :)

      teşkürler ayrıca. :)

      Sil