19 Mart 2013

ŞİİR YAZDIM

Silengülmüş bebeYim
Sırtındaki beni öpsün köpeğim
"nikâh olmadan asla" dersen
Buluruz bi nikâh memuru şekerim.

O gecenin tek suçlusu ben miyim?
Zorla öptüm de farkında mı değilim?
Cınım geçti Bor' un pazarı
Yeni ürünleri ancak Niğde' de bulursun şekerim

Neyse efem budur bizim hâlimiz
Arzımızı bildiririz belki şahsıma lutfederseniz
Göz kapaklarım ha kapandı ha kapanacak
geceden kalmışım sana ....

heee, iyi mi?

cem ben, bak öyle gerginim öyle bi kavga etmişim işle alâkalı, bu inceltme işaretine de öyle kılım ki, valla size sararım bak. O yüzden şimdi herkes şiiri okuyup, harika şahane şeklinde yorum yapsın, yoksa daha çok kızarım bak :)))


12 yorum:

  1. Zorla şair olunmuyor Cem..tez zamanda bırak bu işi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok acımasızsın, kalbimi kırdın. Yeni girişimleri desteklemelisin :((

      (ahahahaha)

      Sil
  2. sabah sabah ben güldümde o sözleri hakeden okuyunca ne düşünür biraz ağır olmamışmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cemile, sen misin? :)))

      okumaz okumaz, öyle biri yok zaten :)))

      Sil
    2. evet benim,

      Sil
    3. ah cemile vah cemile, adsız kalasıca cemile :))

      ( ahh ahh insanları eğlendirmek, mutlu olsunlar diye safa yatmak da zor iş :))) eğlen sen cemileeee, ben salak olurum :))

      Sil
    4. :)))))))çok güldüm hala gülüyorum.
      Bendemi blok yapsam kendime,nasıl olacaksa

      Sil
    5. tehlikeli sularda dolaşmamak lazım... uzatmamak lazım, saçmalamamak lazım,...

      amaan neyse, aç aç blog aç kendine. bir de profil oluştur şöyle resimli mesimli, görelim kimmiş bu cemile. Belki eskilerden kalma, her haltı yanlış anlayan tanımadığım etmediğim, görmek dahi istemediğim, defolup gitmesi gereken birisindir, belki tabi.. ihtimal.

      Sil
    6. Birde bağlantı kopmasa süper olacakta

      Sil
    7. Kimle karıştırıyorsun,kim sanıyorsun bilemem ama yinede defolup giderim,bloğunuz sizin olsun

      Sil
    8. ha eğer blog açacaksan dikkât etmen gereken bazı hususlar da var. Misal soru eki mı / mi / mu / mü ekleri ayrı yazılır; Kaldı mı? Sen de mi geldin? Olur mu? İnsanlık öldü mü?

      sonra bağlaç olan “de/da” ayrı yazılır, ek olan “-de/-da” bitişik yazılır.

      gibi :))

      şaka şaka, takıl kafana göre...

      Sil
    9. byeeeeee cemile, adlı olunca ve keyfin isterse gelirsin :))

      Sil