28 Mart 2013

GİBİ

Hep aynı sahneyle "yeni yayın" butonuna bastığım gerçeğiyle ve buraya kadar olan kısımda öküz-tren ilişkisinde ki öküz rolüyle.....  hatta cümleyi tamamlayamayacak kadar anlaşılmaz bi akıl tutulması, hemen şimdi çaldı kapımı, ne şahane.

Sahne mi?

Bilirsin işte, belli alanları çiçek dikilmiş bi park, yeşil bi park. bi tarafında çocuk parkı bile var, hatta düşen çocuğun canı yanmasın diye zemine serilen o yeşil ya da kahverengi şey. Ne kadar suni, çimlerin yanında onları taklit etmenin ezikliğiyle; salıncak altı, kayak altı, tahteravelli altı... Bir şey itiraf edeyim mi? "tahteravelli" kelimesinin yazımı konusunda tereddüt hasıl oldu da googleye başvurdum; tahteravelli, tahtıravelli, tahteee.. eeee

Velahısal bayım

Bi patlama noktası varsa kelimelerimde (hay senin kelimelerine), üstelik "sebepsiz" yere yüreğine saldırdığımı düşünüyorsan aklımla, bil ki....

amaaaaannn...

Aynı parkın sol yanında olan, çakma şehirlerarası terminaldeki şehirden bağımsızmış imajı veren kıçı kırık dolmuşlara doğru yol alayım en iyisi.

Ğıaksaray ğıaksaray ğıaksaray....


cem ben "yürüyörüm dikenlerin üstüünden yaralıyam" gibi...

11 yorum:

  1. Türk Dil Kurumu sözlüğüne göre o kelimenin yazılışı "tahterevalli" imiş Cem...üşenmedim baktım...zaten hep bakarım da :)

    yazıdan anladığın tek konu bu mu diye sorarsan...galiba evet bu
    amaaannnn geçelim bunu ve biz o çocuk parkına gidelim, bebelerin seslerini dinlemeye...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hep tdk dan bakarım, o halde bile yanlış yazmışım ya koca tahterevalliyi, bana helal olsun... :)

      hadi parka gidelim çoluk çocuk eş dost :)

      Sil
    2. siz yazmaktan bahs ediyosunuz.ben okumakta zorluk cekiyorum:D

      Sil
    3. bunun için tedavi olmalısın ama :))))

      Sil
  2. Duygu karmaşası mı :) Sabret Cuma'ya ne kaldı şunun şurasında .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oysa bugün cuma olmalıydı, neyse az kaldı gerçekten de :)

      Sil
  3. pamuk şekerci var mıydı parkta...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yokmuş, onu canavarlar yemiş : )

      Sil
  4. Bende seninkinden 'kıçı kırık dolmuşlar' dan alayım, biraz uzaklaştırsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi kontrol edeyim, varsa gönderirim bir tane :)

      Sil