7 Mart 2013

ÇİÇEKÇİ GELDİ HAAAAAAAAAAAĞĞĞNIM

Şimdi ben, sepeti koluma, kenarında kurdelesi olan şapkamı başıma takıp, bahar bahçemden açmış olması muhtemel papatyaları ve bilumum güzel kokulu ve görünüşlü çiçeklerimi toplayıp yerli yersiz evin acayip köşelerine serpeceğim, Üniversite yıllarında ve aptal aşık modunda gezerken odamı çiçeğe boğan şahsı muhteremi anarak.

Bu süreçte, tarafınıza ulaşacak bütün çiçekler bana ait olabilir, biline...

velhasıl; çiçekçi geldi haaaaannııııımmm..

cem ben, gelen çiçekçi. Gönül isterdi elbet gelen çiçeğin sahibi olmayı da...

16 yorum:

  1. hayıııır benim kocam çiçekçi ve bana gelen bütün çiçekler ona ait :))

    bi an dedim ki "yoksa Cem benim yazımı mı okudu" :)))))

    günaydın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büyük tesadüf olmuş yalnız. Bir de nasıl şanslısın ki eşin çiçekçi :))

      Sil
  2. Bana bir demet Papatya lütfen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. du bakayım, papatya hmmm... bıyrın :)

      Sil
  3. beyaz tek bir gül alabilirmiyim lötfen :):) çok reca edeceğim..
    mersi..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ben gülleri çok severim, bana kadar kalmış :))

      neyse, insanım ben vereyim bari... bıyrın bıyrın :))

      Sil
  4. Çok şanslısınız valla :D Eişiniz çiçek almayı asla unutmuyodur herhalde özel günlerde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çiçekçi olduğu için özel olarak çiçek getirme gibi bir durum sözkonusu değil işte bu durumda :)))
      ha ekmek, ha çiçek :)))))))

      Sil
    2. ben de yorumun şahsıla yazıldığını düşünerek, "aha ben ne zaman evlendim ki bi çiçekçi kızla" diyordum :))

      Sil
  5. Merhaba,

    Gül rica edebilir miyim? Bittiyse papatya da olur..
    O da kalmamışsa, gönlünüzden ne koparsa artık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bayatladı çiçekler, yarın tazelerinden artık. sözüm olsun :)

      Sil
    2. Peki, teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Benden çiçekçiye bir kardelen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler efenim, özel ve güzl bir çiçektir kardelen.

      Sil