22 Kasım 2012

UYUSUN DA BÜYÜSÜN

Postunu takmış da ediyorken ezber bir tenhada uyuyup kalan cem kişisi en son bu şekilde görüntülendi.   
( şok şok şok yazacaktım başına ama, şok şok şok şeklinde verilen haberlerin ve şok şok şok diye verilen haberlerle dalga geçmenin modası geçti. Şokun durumu şok yani, düşünün artık :)

Bi Allah' ın kulu çıksın ve beni aşka aman pardon o şarkıydı, beni bugünün cuma olduğuna inandırsın, lütfen. Şuan bütün mutluluğum buna bağlı. Bugün cuma olmalı, evet yok hayır hayır perşembe değıl gün, gün cuma, belinden öptüğüm Cuma :))

vı li li vı li li vı li li  tey tey 

Allahım ülkemizi tez zamanda Mahsun Kırmızıgül dizilerinden kurtarman için sana yalvarıyorum. 

Bak o Şokun da modası geçti oysa, bu yıl üstlerden dar hafif aşağıya doğru bollaşan askılı entariler moda. 
Size çok ilginç bir şey söyleyeyim mi?
ilginç
derdim ama beddua almak istemem :)
Neyse ilginç olan uykumun olması :)

oooooooooooofffff ve hatta hoooooooooooffffff  sıkıldımmmmm

buyrun çay içelim beyler ve bayanlar 

zem ben usağum, haçan karadenüzlü olan.

41 yorum:

  1. Mahsun dizileri ve uyku konusuna katılıyorum. Çoook uykum var. Gideyim de ben de azcık şekerleme yapayım bari.
    Bir de bugün perşembe diyip sinir bozayım giderayak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi istediği zaman şekerleme imkanı mevcut olan biri "bugün perşembe" der, desin bakalım...

      acımadı ki acımadı ki.:)

      Sil
  2. Dizi mevzusuna katılmaktayım. Uyku konusuna gelince, uykum yok ama kafamda ağırlık var. Böyle başım ağrıyacak ama bana acıyıp ağrımıyor gibi gibi.. :)
    Yani yatsam yeridir de, işte yatacak yerim yok.. napıyım.. (buda kötü insan gibi göstermesin beni, mevzu tam kendi manasında. :D )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "ağır baş iyidir rüzgarda uçmaz" dersem bir daha bloguma gelmemezlik yapmazsın değil mi? :))

      Sil
    2. :) :)
      Düşüneyimm...
      yok yapmam.

      Sil
    3. ha iyi bari, her şartta okuyucum olacağını bilmek güzl :))

      Sil
  3. Keşke cuma olsaydı bende evime dönerdim :'(
    Biri beni de inandırsın olmaz mı?

    YanıtlaSil
  4. Sabah kalktığımda bu günü Cuma biliyordum (artık nasıl bir bilinçse benimki, kendimi inandırmışım) sonra gerçeği öğrenince hayal kırıklığı yaşadım.Bu gün Cuma olsun ,bu gün Cuma olmalı,bu güne Perşembe diyeni atlar koştursun gibi guruplar açılırsa haberim olsun ben de üye olmak istiyorum...

    Bu arada sen ne uykucu bi'şey mişsin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yav uykucu değiliiimm, hatta uyku problemim vardı ilaç kullandığımdan böylee :))

      Sil
  5. Sayın cem
    Bugün Cuma olsa ne yazar:):)
    3 gün sonra Pazartesi
    Git bi yüzünü yıka,hatta direk kafanı suya sok..:)
    Moralini bozmak gib olmasın ama aşk diye bişey yok arkadaşım..
    Uyumaaa hişşşş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya aşkla işim yok artık zaten, şarkı sözünden dolayı karıştırdım sadece :))

      bu fotoğraf bugüne ait değil kiiii, şuan iyiyim uykum var ama gözlerim kapanmıyor :))

      Sil
  6. uykucuyum demenin farklı bir söylemi mi bu şimdi anlayamadım ki :P

    YanıtlaSil
  7. peki ,o zaman bu resimdeki kim :))Kimin fotografını kendin diye yayımlıyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sebep-sonuç ilişkisini düzgün kuralım lütfen. ilaç ilaç :)

      Sil
  8. bu şimdi senin işyerindeki kıvrılıvermelerinden biri mi oluyo?? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mesai saati dahilinde asla olmaz öyle bir şeyyy :)

      Sil
    2. ya bırak bildiğin iş saatinde uyuyosun işte kimi kandırıyosun :))
      Bu arada takım elbisenin sana yakışmadığını söylemiş miydim. Yok beni ilgilendirmez tabi de yine de söylemeden edemeyeceğim :D :D

      Sil
    3. hani nerde takım elbise ki?

      du ben bi takım elbiseli fotoğraf ekleyeyim :))

      mesai saatinde uyumam, zaten işim buna müsait değil veeee bunu konuştuğuma bile inanamıyorum. ben gibi inek gibi çalışan biri ve bu konular...:)

      Sil
  9. bana da yer ayırın ben de çay istiyoruuuuumm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gel ixir geel, açık mı demli mi içersin :)

      Sil
  10. valla dizi konusunda bende acayip katılıyorumm..bu arada bayağı güzel uyuyomuşun:))

    YanıtlaSil
  11. tanıdığım iyi psikologlar var; üniversiteden oda arkadaşlarım :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaç mezunu olduğun önemli, bana dalında uzman kişiler lazım :)

      Sil
    2. 12 yıl yetmez mi? yurtdışında master felan, üüü,hepsi zeki kızlardır :p

      Sil
    3. master yapmayanı dövüyorlar artık :)) 12 yılın ne kadarı terapiyle geçmiş, grup terapisi yapmışlar mı. iyileştirdikleri kaç zor vaka var. irvin d yalom hakkında ne düşünüyorlar vs. yüzyüze görüşmem lazım karar verebilmem için. ha bir de seans ücreti var, naçizane bi çalışanım ben :))

      Sil
    4. sana "hamili kart yakinimdir" yazar veririm, ücret bile istemezler, yeter ki bi vatandaşımız daha kurtulsun :p

      (hem ne o tafralar,yok tecrübe yok freud yok reichman hakkındaki görüşler...bu kadar müşkülpesent olma bak sonra evde kalırsın :p)

      Sil
    5. evde kalmam konusunda ki iyi niyetin için teşekkürler. 34 yaşında ve hala bekar bir adamım ben :))

      Sil
    6. ha o kartı vermek için hamili önce sen görmelisin :)) ( ki bu kart umarım kart babında kullanılmıştır:))

      Sil
    7. Korkma erkeklerin evde kalma yaşı 42 günümüz Türkiyesinde:p Kadınların bu konudaki "mahalle baskısı" henüz giderilmiş sayılmaz üstelik.

      Kargolar yeterince hızlı, kartını yollarız icabında, varlığından şüphemiz yok nasılsa :p

      Sil
    8. kendi varlığımdan bile şüpheliyim oysa :)

      Sil
    9. 35'inden sonra geçer bunlar,bak benimki geçti bile :p ama yok,erkeklerde 45'e kadar yolu vardı bunun,senin için üzüldüm bak şimdi :p

      Bi de şunu dene: kendine çimdik at,acırsa varsındır ve tedavi için ümit vardır :)

      Sil
    10. hangi bölgeye çimdik atarsam daha sağlıklı bi sonuca ulaşırım diye karar verir vermez uygulamaya koyulacağım. misal topuk bölgesinin hassasiyeti azdır, hissetmeyebilir insan. kendimi yok saymış olmayayım bu vesileyle :)

      Sil
    11. hangi bölge mi? güldürdün beni, allah da seni güldürsün ne diyim :)

      Sil
    12. amin, cümlemizi :)

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. ramazan ayından bir kare bu, hadi açıklamış olayım. yeni değil :)

      Sil