12 Kasım 2012

O TEBESSÜME ALDANMAMALI

Dalgaları dövüyor kıyıdaki kayaları ve yüzüme vuruyor gerçeği rüzgar;  
bitti.
Sesimi ve hatta nefesimi içimde bırakıyor zaman, üşüyorum, titriyorum
ve yalnız
ve sensiz
ve zamansız

Dalgalar dövüyor düşüncelerimi
akıl yolumun kaldırımlarını parçalıyor göstericiler
ve sokak lambalarını taşlıyorlar
ve kırıyorlar
ve karanlıkta bırakıyorlar hayallerimi.

Huzursuzum, mutsuzum. Bi poz vermelik tebessümlerde kilitlenip kalıyor mutluluğum. Ben söylemekten, birileri dinlemekten sıkıldı belli, de hayat yakamı bırakmıyor. Neresinden başlasam aynı çıkmazda buluyorum kendimi. Nasıl da fena "çaresizlik" hissi. Belki de bilirsin...

Bu sabah Karadeniz kızgın, dalgalı ve saldırgan. 
Bir de yağmur bulutları örtmüş hayallerini, hayallerimi... 
Sezen çalmıyor gelme üstüme, BU blogtaki ŞU şarkı çalıyor, sanırım dördüncü tekrar. Ve gün anıyla şanıyla tam bir pazartesi; bedbaht, yalnız...

Yazacak ve söyleyecek onca şey varken susmak, anlaşılmaz cümleler kurmaya çalışmak da bi pazartesi kadar iç acıtıyor biliyor musun? 
ki çok belli, umurunda değil....

cem ben, o tebessüme aldanmamalı.

16 yorum:

  1. ÇOCUKLUĞUMDA KUZNİMİN BEĞENDİĞİ ŞİİR VE AFORİZMALARI NOT ETTİĞİ BİR DEFTERİ VARDI -ŞİMDİ BENDE O DEFTER :)-; ORADA OKUMUŞTUM
    "YÜZÜMDE BAKINDA SANMAYIN BAHTİYAR, DUDAKLARIMDAN ÇIKAN HER KAHKAHADA BİNLERCE GÖZYAŞI VAR"
    DİYORDU...
    O ZAMAN ANLAM VEREMEMİŞTİM..
    EPEYDİR VERİYORUM..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aldanmamalı bazen görünüşe. bazen biz bile mutlu olduğumuzu sanabiliyoruz bi müddet. grçekle yüzleşmek de çok acı olabiliyor.

      Sil
  2. Nasıl bir gece ve sabah:( İçimde bir şeyler acıyor sebep sorsan sıralayamam, belki sebepsiz ama fena:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çok zamandır mücadele ediyorum bu durumla :(( hep geçecek diyorlar ya, bekliyorum. dediğin gibi "sebep sıralayamayız ama..."

      Sil
  3. Yaz güneşinin dediği gibi;

    "Gülen gözlerime bakıpta sanmayın ki bahtiyar,
    Attığım her kahkahada binlerce göz yaşım var.."

    Bizim lise zamanımızın meşhur çiftlemesi..
    Her güleni memnun sanmamak lazım..
    Dip not: Nur Cem'i anlıyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler nur. ben anlatamadığımı düşünüyordum oysa...

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. öyle olmasını isteriz bazen, istediğimiz gibi. benim hiç öyle olmamıştır sanırım.

      Sil
  5. Gülümsemek bulaşıcıdır. Yalandan da olsa bir yerden başlamak lazım :))

    YanıtlaSil
  6. Şimdi çok şey yazarım da neyse kalsın :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen susmalı diyorsun, peki. :)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. zıttı bi durum yok. o gülüşe aldanmamak gerektiğini biliyorum sadece.

      Sil
    2. bildiklerinin hepsini paylaş benimle/bizimle :)

      Sil
  8. Hangi pazartesi aldatmadı ki.

    YanıtlaSil