17 Kasım 2012

SIR

Gizli saklı bi umudum var benim, hişşşşş sakın kimseye söyleme...

cem ben

14 yorum:

  1. aman dikkat et sakladığın yeri unutma... benim öyle çoookkk umudum vardır,sakladığım için , son kullanma tarihini geçirdiğim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))

      elimden geldiğince sahip çıkıyorum.

      Sil
  2. Gizlide olsa saklıda olsa umut iyidir..Tamam kimseye söylemeyiz:):)

    YanıtlaSil
  3. söylememek gerek :) kuruturlar yoksa o umudu söküp alırlar içinden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hmm... insan böyle bir canlı, hep zarar...

      Sil
  4. Gözyaşlarından ıslanmayacak kadar yükseğe kaldır serin ve kuru yerde muhafaza et.. Kullanma talimatı gibi oldu ama umut çok değerli kaybetme ne olursa olsn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uğraşıyorum kaybetmemek için, pazara rağmen :)

      Sil
  5. ne geliyorsa o umut yüzünden geliyor zaten başımıza.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umut mu umutsuzluk mu?

      gerçi ikisi de başa bela, ee biz insan evladına da bir şey beğendirilmiyor.

      Sil
  6. yalnız değilsin :)) böylesi daha iyiymiş ama onu anladım geç de olsa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dillendirince hayal kırıklığı daha büyük oluyor...

      Sil