13 Kasım 2012

Eve gelip hayalerimle seviştim, üremesinler diye doğum kontrol önlemlerini aldım, duş sonrası kendimi nemlendirdim ve sodamı içiyorum. Ve gün itibariyle hayatıma kalbim kadar temiz bir sayfa açayım diyorum. Kaldı ki bu bi başlık değil, içimden geldi...

Kalbini sırtındaki çantada taşıyan bir kadını gösterdi biraz önce haberler, tam da ''kahrolası dünya'' diyordum kendi adıma. Şimdi rahatça tüm insanlık adına konuşabilirim; kahrolası dünya.

cem ben, yazının özünü başlığa sıkıştırdım aslında.

8 yorum:

  1. O zaman yeni başlangıçlara içelim ama ben alkol kullanmıyorum kola olsun benimki ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin alkol için yaşın da tutmuyordu sanırım : )

      Sil
    2. yok o kadar da değil :))
      21 yaşındayım her türlü hakka sahibim ben :D :D

      Sil
    3. ooo sen baya büyümüşsün :))

      Sil
  2. Bence hayallerin için doğum kontrol önlemi alma üresinler bir sürü olsunlar hayaller güzeldir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizim hayaller enkaz olunca...

      mecburen yani..

      önce hayal kurmayı öğreneceğiz belki de..

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. diyelim ya da bu yazı kendini imha mı etse acaba? :D

      Sil