14 Kasım 2012

KAHKAHAYLA GÜL BANA

Şimdi arkadaş geç otur şöyle, mühim mevzulardan söz edeceğim. Bi kere kilo aldığıma dair söylemler doğru olabilir, lakin artık bedenimle değil zekamla anılmak istiyorum. Biraz göbek yaptım hepsi o, ayva göbeği. Sonra kendime olan güvenim öyle geri geldi ki 20' li yaşlarım halt yemiş yanımda, hala taş gibiyim maşallah ( evet evet zekamla anılmak istiyorum :)). 20' liklere taş çıkartmamın yanında, yemeyip yanımda yatasım var, düşün nasıl imkansızı istiyorum her zaman.

Yahu muallayı sandala atııııppppp.... Söyleeeeetmeee hikaaayesiii...

Nerde kalmıştık;

Efenim lacivert takım elbise, lacivert çorap, lacivert boxer, lacivert-mavi kravat, mavimsi bi gömlek, kahverengi kemer saat ayakkabı ile kendimi öyle zinde ve yakışıklı hissediyorum ki, Allah seni inandırsın deli gömleği giyer modunda kendime sarılasım var, ki, duruma da ters düşmez yani, gömleğimiz eksik o kadar. Gömlek deyince, evet hala small ve slim fit gömlek giyiyorum, fit vücudumda gömleğin bel kısmı her daim bol kalıyor. nasıl ince bi belim var düşün, öyle "göbek yaptın, kilo aldın" deme bana...

Açık ve şekersiz olsun canım... şöyle bırakabilirsin, masa kirlenmesin...

Ve sabahları 1 ya da 2 dilim ekmek yediğim doğrudur, ha bir de muz evet muz kahvaltı sonrası.

Bak bu instagram denen yer var ya, orda garip şeyler oluyor ben sana diyeyim, sonra demedi deme. Ben bile yarı çıplak fotomu koyup kaldırdım, nasıl bi beğenilme arzusu, nasıl bi akıl tutulmasıysa artık. Manzara fotoğraflarıyla başladığım maceram neredeyse kendimi sergilediğim bir hale dönüştü ki acil şifalar diliyorum kendime ve o rüzgara kapılanlara. İnsan evladı beğenilmekten nasıl bir haz alıyor Allahımmm....

Canım bana canım deme, canını yerim bak canım, ağzına sumsuğu indirir, yüzünü gözünü pazartesiye çeviririm de bütün çalışanlar senden nefret eder canım.

bak bana "canım" deme dedim canım :))

Öğlenleri ekmek yemem, akşamları da yemem, günde 3 fincen yakops ( 3 in 1 ), 6-7 bardak ( küçük ) şekersiz çay. Ve bol bol su. Fit ve diri vücudumu bu şekilde koruyorum ha bir de günlük sporlarım var :))

cem ben, kahkahayla gülün bana, parmakla göstere göstere :))

(Fotoğraf yazıdan birkaç saat sonra eklenmiştir.  Kınayacaksanız beni buna mecbur edenleri kınayın.10-15 gün önce çekilmiştir ayrıca. :))

31 yorum:

  1. Göbek denen şey; sahibi tarafından gelip geçici bir şey sanılsa da yıllar ilerledikçe gelip geçici olmayıp bilakis feci halde kalıcı olduğu ortaya çıkıyor. Göbek aslında davetsiz misafir ama kendi kendimize davet de etmiyor değiliz hani.. Göbek sonradan sonradan görmezden gelinebiliyor ama. Tabi kendine sarılmak göbek ilerledikçe imkansızdan da öte bir hal alıyor bu arada. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yahuu bende göbek yok çok şükür. hala kendime sarılabiliyorum :)) hayırdır göbekten mi muzdaripsin :)

      Sil
    2. Eh var bir çıkıntı o dolaylarda :)

      Sil
    3. spor yapmalısın vladimir, spor şart :))

      Sil
  2. vallahada güldüm , billahada güldüm :):):) o instagrammıdır nedir bir ben yokum orda sanırım olmasamda olur hahahaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. parmakla göstererek gülmediysen küserim bak :)))

      Sil
  3. Tebessüm etsek bu güzel yazıya,olur mu :)

    Güzel günlere..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içinizden nasıl geliyorsa artık :))

      Sil
  4. gülmiicem canım istemiyo
    an(kara) gııııııııııııııpgri bugün..
    benimde gülesim yok
    napiiim bende de bu durumlar bugün
    nes ben.. gülesi olmayan şişko kadın
    (evet kilo bunalımıydayım veremiyorum delircem noolmuş.. gülüp durma nck nck nck hadi git şurdan :P)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kışın normaldir, yazın verilir. :))

      banane gülesim vaaaaarrr :))

      Sil
  5. Siz nasıl ayaktasınız böyle.. Hiçbirşey yemiyorsunuz.. :) :)
    Kendimi çok abur gördüm şuan.
    Ve kendime gülüyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yemek yerim yahu, ekmek yemem dedim :))

      Sil
    2. Ben ekmeksiz yemek yemem ama.. :) :)

      Sil
    3. o iş sakat bak, onu diyeyim :) ekmek yememeli.

      Sil
  6. gülecek bir şeyler arıyordum iyi oldu bu :))
    o kadar az yiyip göbek yapmayı nasıl başardım anlamış değilim ama ayva göbeği deyip kendini kandıramazsın :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fotoğraf ekletmek sorunda bırakmayın beni baaaakkk :)

      Sil
    2. ayrıca o zorunda olacak :)

      Sil
    3. eski fotoğraflarına bakıp kendini kandırıyorsun di mi :P :P

      Sil
  7. Ooooo ekmekmi,yemekmi dediniz?Sakııınn lafını bile etmeyin hiç dayanamam.nerde görsem yerim.Halimdende memnunum valla.Gerçi son günlerde tartılar 56 yı gösteriyor ama idare ederim yani.
    Sanada şaşırdım doğrusu bu kadar az yemekle ve şekersiz çay içmekle nasıl tad alabiliyordsun seni tebrik ediyorum tabi kendimide.
    Yazının göbek bölümündede gülmeden geçemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insan alışınca öyle daha tatlı oluyor çay, şekerli çay mide bulandırıyor. ya bu kadar yiyorum demedim ki onlar yediklerimin bi kısmı ve ekmek yemem evet. ayrıca göbek yok, lütfen göbek yok. şakaydı o :)

      Sil
  8. Yok yok,sen yazmaya devam et böyle şeyleri buralarda, burası da olmasa doğrudan Bakırköy ya da Manisa senin sonun. Bak olursa öyle bi durum, Manisa'yı iste,İzmir'e yakın,ziyaretine geliriz görmeye, çiçek bilem getiririz :p

    YanıtlaSil
  9. Valla gelirim bak, ne ki, otobüsle yarım saat :p

    YanıtlaSil
  10. En son yazıyı okuyorum..iki cümlenin taşıdığı anlam takip etmem için yeterli geliyor.. sonra bu yazıya bi göz atayım diyorum...aman bi pişmanlık sarıyor içimi, nereye geldim ben diyorum :))) iyisi mi kalkıp bir şeyler yiyeyim de moralim yerine gelsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi iki yazı daha okusaydın, direkt yemeğe vermeseydin kendini :)

      Sil
    2. Bir iki yazı daha!!! HImm, ötenazi yasal mıydı ?

      Sil
    3. öte beri bir şeyler olur artık :) olmadı intihar da olur :))

      Sil
  11. makarnayla mantının yanında bile ekmek yerim, hiç bi yediğimi kısmam yine de bi gram kilo alamam. Allah vergisi mi ki bu? parmakla göstererek güldürdün cemm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi doktora gitmenizde fayda var. Çok zayıflık da iyi bi şey değil, sağlıklı da değil ayrıca.

      Sil