23 Kasım 2012

TAKIMELBİSEYLEDEGAYETYAKIŞIKLIOLANGÜL

offffff  rastgele yazsam...
ortaya karışık ve anlamsız kelimeler atsam
siz kafanıza göre birleştirseniz.  
ötesini yazmayacağım, bilesiniz

orda -niz redif olur mu?  -iz redif olur orda, ek çıkınca anlamlı bir kelime kalması lazım, redif olması için ki, kalan aynılar -yarım, tam- uyak şeklinde gidebilsin. Orda harf sonrası kalan kelimede anlam aranmaz ki, anlamı olmayan bir şey kelime olmaz.

Aslında kendisini sevmem ama sesi.....    bızzztttt diye devam eden geyiklerden sıyrılıp bi Ahmet Kaya dinleyim dedim, ben demedim toplu iş ortamında dinlemeye mecbur bırakıldım. Sesini sevmediğimden değil, hüznüne hazır olmadığımdan bu sitem. Ya da siz Sezen' den Yalnızca Sitem şarkısını dinleyin.

"Günlerden cuma olduğunun altını çizmeyeceğim" derken çizdim mi şimdi? "Bana perşembenin cuma olması ekstra mutluluk verirdi, cumanın cuma olması sıradanlaştı." diyeceğim de sopayla beni koşturacaklar diye korkuyorum. Ama bir şey olmasını istediğin zaman olmaz da sen "amannn ister olsun ister olmasın" dediğinde olur da bi haz alamazsın ya, heh öyle bi cuma sanki.

Ha o şey, takım elbiseli bir fotoğraftı o (bu bir kendini kanıtlama çabasıdır yazısı). Kaldırdım yazıyı sonra, tıklayıp "bu kayıt bulunamadı" gerçeğiyle yüzleşenlerin tarafıma gönderdikleri küfürleri bertaraf edebilmişimdir umarım. İnstagramım var ya, orda var yeterince fotoğrafım bu vesileyle hakkımda çirkin iddialar ortaya atan kişilere de cevabımı vermiş olayım. :))

Çirkin iddia; SANA TAKIM ELBİSE YAKIŞMIYOR :)))
İddia Sahibi ; ŞU ÇOCUK ( TIK ) 

yaa offff...

cem ben, takımelbiseyledegayetyakışıklıolangül...

34 yorum:

  1. Bu yazıların gidişatını pek iyi görmüyorum...alacakaranlık kuşağına girmek üzere gibiyiz... üstelik bugün cuma iken..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak aklıma şu şarkı geldi;

      Alacası kanayan gurubun
      Ak satende dinleniyor

      sezen aksu/gizli aşk

      alacakaranlık kuşağı mı?

      ihtimal ya fikrinize düşersem tutturun bi rumeli havası .... gibi...

      Sil
    2. benim aklıma gelmez o şarkılar, zira bu dünya aşktan anlamıyor...
      bu son cümleniz "helva" çağrışımı yaptı bende...ilginççç
      helva ne alaka...
      üstelik bugün cuma..

      Sil
    3. kahve telvesi de çağrıştırıyor helvayı, ilginç. ben neyi çağrıştırıyorum acaba, şuursuzluk olduğu kesin de :))

      havasındandır o helva.. cuma cuma bir de...

      Sil
    4. cem= uyku...çağrışım bile değil, direkt oraya yöneliyor zihin..
      önce uyuşukluk kaplıyor insanı,
      sonra kapanıyor göz kapakları..
      cuma olsa da değişmiyor üstelik..

      Sil
    5. bu yazıda asla uyku yok rica edeceğim, o sizin uykusuzluğunuz efenim :)

      Sil
    6. ben yazıda uyku var demedim ki...isim çağrıştırmaca oynamıyor muyuz...

      Sil
    7. o kadar zaman çalış çabala 3 günde imajın yerle yeksan olsun. uykusuzluk çektim aylarca hiç onları hatırlamayın :))

      Sil
    8. Gün olur yerle yeksan olurum
      Gün olur şahım devri devranda...
      eskiyi bilmem. gelecekten umutluyum..:)

      Sil
    9. her türlü sezen' e bağlarız yani :)

      Sil
  2. Evet o yazıyla karşılaşan biri de bendeniz. :) Ama merak etmeyin, küfür etmedim.
    İyi cumalar olsun..
    Bugünde bana cuma gibi gelmiyor. Ama perşembe de değil gibi..
    Sabah sabah keyfimi yerine getirmeye çalışıyorum. Affola.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gün gibi bile gelmiyor mu?
      o kadar mı kötü yav...

      iyi ve de hayırlı ve de huzurlu cumalar o zaman herkese.

      Sil
    2. Kötü olmasından değil de, bilmiyorum. :D

      Teşekkür ederim. :)

      Sil
    3. yine de iyidir cuma iyidir. ya pazartesi olsaydı :)

      Sil
    4. İyi ki değil.. Yanmıştım. :)

      Sil
  3. :) Bu gün cuma evet.
    Çizmedin sayılmaz..

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. aynı kaynım :))) ( cem yılmaz )

      Sil
  5. yazının başlığını görür görmez gülmeye başladım. Hala etkisindeyim. Neşem yerine geldi valla. Ama portu kaldırmasaymışın iyiymişmiş. Bende baktım ulaşamadım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz uğraşacaksın, kolay değil benim takım elbiseli fotolarıma ulaşmak :)))

      Sil
    2. göreceğim kadar gördüm instagram'da takım elbiseli fotoğraflarını. Zaten bu düşünceye o siyah takım elbiseli fotoğraf sebep oldu :D :D

      Sil
    3. sen anlamıyorsun demek ki takım elbiseden :)) direkt çamur atarım bak abisi :))

      Sil
    4. Pireye katılıyorum bence de takım elbise yakışmıyor sana :D Spor takıl. Ama işin gereği takım elbise giyeceksen bilemem.

      Sil
    5. takım elbise giyme zorunluluğum var ne yazık ki ama ben size katılmıyorum :))

      Sil
    6. Olabilir bize göre yakışmıyor. İki bayan aynı şeyi söylüyorsa bilemem artık ehehehehe.... psikolojini bozacağııım :D

      Sil
    7. geçen işyerindeki arkadaşlar spor gördü beni, onlar da o halimi yadırgadılar. :))

      psikolojim bozulmaz, pardon bu konulardan dolayı bozulmaz :)

      Sil
    8. :)) iyi bozulmasın. Sen yakıştırdıktan sonra kimsenin ne düşündüğü önemli değil. Uğraşıyorum işte takım elbiseli halinde iyi ama spor daha çok yakışıyor bence. Neyse çok uzadı yaw ne takım elbiseymiş :D

      Sil
  6. seviyosan git konuş bence :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevmiyorsam susabilir miyim peki ? :D

      Sil
  7. her halükarda konuşan bi adama benziyosun :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok şükür öyleyim :p (bu da neyse artık) :)

      Sil