16 Kasım 2012

FACEBOOK DURUMLARI

.Cumadayım, döneceğim...

.Esra Erol' un evlenme sayfasını beğenen iki kardeş ve bi yeğen sahibiyim. ne hüzün...

.Ortadoğu bildiğiniz gibi. bizim de ALTAY ımız var çok şükür.

.Biri kapatsın şu Sezen Sksu' yu...

.Artık bilimin insanı ruhsuzlaştırabiliyor olması lazım. Bütün insani duygularımdan arınmak niyetindeyim.

.Hiçbir nakit anlatamaz bazı hayatları...

.Aslında güzeldi zaman, Kazım Koyuncu çaldı sonra ve böyle oldu. hepsi bu...

.Bu akşamda sizlere son zamanların en popüler isimlerinden biri olan Sinan Yağmur' dan Aşkın Gözyaşları-tebrizli şems ' i armağan ediyorum ya da İç Anadolu yöresinden oynak bir şey.  gittim...

.Sodamı içiyorum ve gün itibariyle hayatıma kalbim kadar temiz bir sayfa açayım diyorum. Sodayla gerçekçi durmasa da...

.Dünya adaletini sorgulamaya başladıysak bir şeyler ters gidiyor demektir. Klasik insan tavrı bu; başa gelince...

.Acının insanı olgunlaştırdığı koca bi safsata olmasın sakın. Hayır Nietzsche' ye de yazık, belki de sırf bu yüzden adam acıya adadı kendini.

."Uzun zaman kafan dumanlı olursa doktora git, yoksa delirirsin" gibi bir şey.

.Bak şimdi bu durumu şöyle çözebiliriz; 1 paket kırmızı winston, yanında bir kahve, deniz manzarası ve Sezen Aksu. Madem batacağız dibi görelim önce.

.Ekşimsi....

.Sen yine giderken yanına almayı unuttun beni.

.Yakında ''deYil'' değil de ''deĞil'' yazanların toplu şekilde toplum önünde kınanacağını düşünüyorum. Yok abi gerçekten deYil yazdım bak...

.O zaman ben yatarken size Dostoyevski' den Delikanlı' yı armağan ediyorum. Ha siz "Ben onu Yıldız Tilbe' den şeederim." derseniz o da sizin anlayışınız. hadi gittim..

.Dün her zaman olduğu gibi Sezen Aksu çalıyordu; aşk için ölmeli aşk o zaman aşk.

.Ben bi miller alayım...


cem ben, ayrı zamanlarda yazılmış facebook iletileridir. Cuma ile başlayıp bira ile bitirecek kadar da gel-git bi adam değilim yani :)) 

4 yorum:

  1. "Bak şimdi bu durumu şöyle çözebiliriz; 1 paket kırmızı winston, yanında bir kahve, deniz manzarası ve Sezen Aksu. Madem batacağız dibi görelim önce."

    kahkaha attım, Allahda seni güldürsün emi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnn

      kaldı ki sigarayı bırakalı 1 yıl oldu :)) oldu mu ya, aralıkta olacak evet :)

      Sil
  2. Deyil de ne ki " herkez" aslanlar gibi dururken...Delikanlı meselesine gelince, kimden şeettiğimizin önemi yok... Herkes delikanlı olsun yeter... Herkes dediysek, erkeklere mahsus ve münsahır değil elbette, insan dediğin delikanlı olmalı..Ayrıca önce bira, sonra cuma olsa eyiydi :) pişmanlık yasasından faydalanma babında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında onların hepsi aynı kapıya çıkıyor. Neticede zaman herkeZlerin, deYillerin zamanı.

      farklı zamanlarda yazıldı onlar, yine yararlanabilirim o yasadan bence :)

      Sil