11 Kasım 2012

GÜLÜMSEYEREK FOTOĞRAFLAR ÇEKTİRDİM

.....

Sonra gülümseyerek fotoğraflar çektirdim bugün. Olağandır Sezen dinledim önce, ve cem karaca, ve ayşenur kolivar, ve murat yılmazyıldırım, ve sezen... Yine aynı marka sütlü kahve içtim, diğerlerini sevmem bilirsin. Ve Sezen dinlemem kadar olağandır yine seni düşündüm.

Gülümseyerek fotoğraflar çektirdim bugün. Denizi ve bulutları izledim uzun uzun. Fotoğraflar çektim, martılara el salladım, poz verdiler ama yetişemedim. Ben hep...

Yeni cümleler kurdum bugün. Sezen söyledi,  ben sana dair yeni cümleler kurdum bugün.... cem...

20 yorum:

  1. Güzel bir gün olmuş anlaşılan. Ne güzel. Daim olsun :)

    Yeni fotoğraflar, yeni cümleler... Yenilik iyidir değil mi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inişli çıkışlı bi gündü ama güzeldi muhabbet.

      teşekkürler iyi dilekler için genççç.. çok zaamandır sormuyorum; okul nasıl gider ? :D

      Sil
    2. Okulu bu işe karıştırmayalım, onun pek iyi gideceği yok :D

      Sil
    3. o okul bitecek... o kadaarr :))

      Sil
  2. güzelmiş..
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel bir anlatım bu,her girişte blogta diğer okumadıklarımı da okumaya devam ediyorum yarım kalan bir kitap gibi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler. çok güzel bi iltifat oldu bu.

      Sil
  4. Allah ağlatmasın :) Ne güzel bir yermiş orası, söylemeden geçemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin, teşekkürler. evet, çok güzel bir yer.

      Sil
  5. Zoraki bir gülümseme gibi geldi bana

    Hadi çek de çabuk bitsin bu işkence der gibi bakmışsın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en beceremediğim şeylerden biri poz vermek. bu aralar bir de tebessüm zorluğu yaşayınca böyle b sonuç çıkıyor.

      Sil
  6. bayanlar boy boy resimlerini koyarken sen hem çekimser hem de siyah gözlük takmışsin.MaşaAllah demeden gecemedim.efendilik insana yakışıyor

    YanıtlaSil
  7. Her zaman gül, olmadı gülümse, çok beğendim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, umarım öyle olur.

      Sil
  8. Amanda aman:):) aman da aman :):) senin için Yorum bu kadar dı:):)
    Gelelim Sezen'e..
    Ya o kadının bende bıraktıkları için oturup bir yazı yazıcam bir ara..Hangi şarkısı olursa olsun..Boğazımda düğümlenen bir hüzün o!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) benim için olan yorumuna cevabımdı bu :)

      gelelim sezen' in sende bıraktıklarına;

      o öyledir, herkesin hayatına bi dokunur ama bazısını perişan eder de gitmez.

      Sil
  9. Gülmek güzeldir Cem, dudağına yapışsın kalsın inşaALLAH.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapışıp kalamadı bi türlü. umarım dediğin gibi olur, teşekkürler.

      Sil
  10. Hep gül cem mesela sesli de gül cem
    Cem maşşallah sana cem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım hep öyle olur, güleriz...

      teşekkürler sayın polyanna :)

      Sil