26 Kasım 2012

BÜYÜMÜŞÜM PAZILARIM SÖYLEMİŞ

Perdeyi biraz daha aralarsanız yüzüme düşen gölgenizden kurtulabilirim, hatta inanır mısın yarı kırmızı yanaklarımı bile özledim. Sonra büyümüşüm zaten; misal pazılarım biraz daha sertleşmiş, kalbim gibi ya da nasırlaşmış gibi ya da gibi bell.........   kii....

Mis kokulu çiçeklerim var yaz bahçemde. o mu?  hayal değil, daha öte...

Gün hiç cinsine çekmemiş biliyor musun. Hani bi perdelik karanlığımız kaldı çok şükür, ucundan tutarsak hayat aydınlatabiliriz gibi de, sen çekilebilir misin dibimden?

Bütün cümlelerin sonuna soru işareti koyacak kadar cahilim;
ben? sen? hayat? hayal? kadın? erkek? hayat kadını? hayat erkeği? fahişe kalpli? ruhsuz? biteviye? gidesiye? kala......?????

Ancak bu kadar çözebildim hayatı ; sigaranız var mı?

Bir saniye, Candan Erçetin mi o çalan?  O zaman alkollü bir şeyler de alabilirdim. Pardon ilaç kullanıyorum, ayran alayım.

Biraz üzüldüm, hepsi bu...


cem ben, büyümüşüm pazılarım söylemiş...

25 yorum:

  1. Cık bilemedin..Hatasız kul olmaz diyor Tarkan..Önemli olan hatalara rağen seveni bulabilmek..Yoksa perdeyi çekip hayatı aydınlatmakta değil marifet..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu tarkan diyorsa ben almayım ama orhan baba diyorsa itaat edebilirim :)

      hatalarına rağmen seven mi?

      pardon seven mi dedik?

      nasıl bi duygu o, var mı kalmış mı dünyada...

      Sil
    2. Var var, hala var seven.kaf dağının ardında, anka kuşunun kanatları arasında :)

      Sil
    3. o zaman ben burnumun dibine bakayım :)

      Sil
    4. burnun havada değilse, mutlaka bulursun burnunun dibinde...

      Sil
    5. bu konuda garanti veremem :)

      Sil
  2. Yok içmeyin sigara.. Bu kadar sağlıklı yaşayan insana hiç yakışmıyor.. Küser sonra o pazular.. :)
    İyi haftalar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sigarayı bıraktım, bir yıl oldu. bazen canım istiyor o kadar ama başlamam :))

      Sil
  3. Ağlamam artık gidenlere :))
    Pembe panjurlu evimin bahçesinde oturur gelenlere çay demlerim en fazla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kahve de vermem diyorsun :)

      Sil
    2. Kahve samimi gelmiyor bana ondan çay dedim :))

      Sil
    3. ooğğğğ ya da ovvvv :))

      Sil
  4. Şurada 21 Aralığa ne kadar kalmış adam büyümekten, sorulardan bahsediyor. Yoooooo Ölüciğiiizzz :D :D 21 Aralıkla ilgili bir şeyler okudum da bugün onun etkisi. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okudum ve haliylen inanmıyorum :)) hem güneş dünya ile ilişkisini kesecek ilmeyeceğiz ki :)

      Sil
    2. ilmeyeceğiz yeni bi kelime değil, ölmeyeceğiz in yanlış yazılmış hali :)

      Sil
    3. Ben de inanmıyorum ama olsa da güzel olur! Anlatılanlara göre Dünya'nın 21 Aralıkta foton kuşağına gireceği. Elektronik aletlerin hiç birinin çalışmayacağı.
      (O değilde bloglarımız ne olacak, o kadar yazı yazmışız :D ) 3 gün boyunca Dünya'nın karanlıkta kalacağı ve güçsüz olan insanların bu Dünya'dan yok olup, ruhen kendini arındırmış, sevgi dolu insanların Dünya'da yaşamını sürdürüp değişim geçireceği söyleniyor. Bu da demek oluyor ki Dünya'da kimse kalmayacak ehehehe :D Yani Ölüciiiğiiizzz! :D

      Sil
    4. 3 gün mü?

      2 ay boyunca karanlıkta kalacağız ve marta doğru tam aydınlık olacak. keşke 3 gün olsa...

      benim kalbim temiz baane :)

      Sil
    5. Bazıları içinde göz açıp kapayıncaya kadar bir süre de bu karanlığın geçeceği söyleniyor. Gelsin bakalım 21 Aralık ne olup olmayacağını göreceğiz. Hiç bir şey olmazsa bunu savunanlar ne diyecek acaba çok merak ediyorum. Ama foton kuşağına girileceğinin bilimsel açıklamalarını doğru buluyorum, fakat yaşanacak değişiklikler herkesin kişisel iddiası.

      Sil
    6. ben bi halt olacağını sanmıyorum. en azından o gün için. sonraki zamanlarda olabilir bir şeyler.

      Sil
  5. Soru işaretli kelimeler/cümleler senin yazındaki gibi var hepimizin de hayatında..He bazıları kuralları dikkate aldığı için yazılarında kullanmıyorlar o ayrı konu..MEsela ben de sürekli ünlem kullanıyorum hiç bir şeyden emin olmadığım için sanırım..

    Bir de Tarkan 'a olan bu nefretini hiç anlayamadım ;) Adam güzel söylüyor şarkıyı işte,sayesinde arabesk dinledik....

    Candan Erçetin'in hangi parçasında alkol alma ihtiyacı duydun merak ettim :)

    Hayatı anladığını sanıyorsan arada paylaş bize de bir faydası olur belki!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlamak mı?

      hiç anlamadığımı anlatmaya çalıştım, maalesef bu konuda hiiç faydam olamayacak size :))

      tarkan bi belgesel sundu ya, bende ki son primi de orda tükendi :))

      candan erçetin' den bağımsız, arada söylemlere takılır ya insan, öyle bir şey. üstelik son cümleyi tıklarsan hangi şarkı olduğunu görürsün kanımca :))

      Sil
  6. Evet ya o belgesel ...Berbattı ben şaka falan sanmıştım ilk duyduğumda:)

    Hım peki tıhhlayalım bakalım ne çaliyiii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi adam şaka gibiymiş meğerse :))

      Sil