20 Kasım 2012

AMAAAAANN SALLAA

Biirrrr  çok uykum var
ikiiii gözlerimi açamıyorum
üüççç ilk iki madde aynı kapıya çıkarrr
dööörttt...............   

Sayın ve kıymetli arkadaşım, sen bu satırları okurken ben yayınla tuşu sonrası şuracıkta sızmış olabilirdim lakin işyerinde olduğum için bu ihtimal imkansız. Bi kere "sen kimsin?" bu da önemli. Misal benim her adımımı takip eden, o yoğun, kalabalık kitleden biriysen yayınla tuşundan hemen sonra başlarsın okumaya, ki ben de o anda ne yazmışım okuyor olurum (okuduğum şey yazdığım şeyden öte olamaz zaten, yazmadığım bir şeyi okuyacak değilim ya). ha sen yolu düşerse uğrayan şanssız azınlıktan biriysen, ne yapıyor olurum onu bilemem, ki bu seni ilgilendirmez zaten, geçiyordum uğradımlarla olmaz bu iş bak...

Biiiirrr çok uykim vaaarrr
iki gözlerim yarı kapalııı
üüüçççç yerim ilk iki maddeyi  
döööörttt bu adam göö.....   öööö öhüm öhüm

Size şaşıracağınız bir şey söyleyeyim mi; şu an çok sıcaaaaaaaaaakkkkk.
Du bakayım, başım da ağrıyor ya benim, du bi saniye, neden ağrıyor bu şimdi...

Bi hayvan alayım kendime diyorum, ne alacağıma karar veremedim ve fakat. Harbiden ne alayım ben, kedi istemiyorum köpekleri sevmem, deve kuşu severim misal, gerçekten severim ama çok katlı bi evde bakması biraz zor olabilir ki eve de sığmaz zaten. Kuş balık vs doya doya sevilmez, neticede kuş kadar şeyler, ölürler. 

oooooooooooooooooooooffffffffffffffffffff siz ŞU şarkıyı dinleyin bari. 

cem ben, çooookkk.....  amaaan salla

36 yorum:

  1. 1...burda oluşumun sebebi, girişin kolay olup, çıkış kapıının gizlenmiş olmaı...bulamıyorum yani (:))gizlice güldüm...
    2...Neden aynı anda hem yazı okuyup, hem şarkı dinleyemiyorum...teknoloji özürlü olmamdan mı kaynaklanıyor acaba
    3...ben yazını okumadım , boşuna tahlil yapma..
    4...hayvan meseleine gelince, kedi al kedi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuzaklarla doludur bloguuummm, çıkış zordur :))

      evet yazımı okumamışsın :)))

      kedi istemiyorum çok yumuşak o yav, severken kırarım kaburgalarını onun :))

      Sil
    2. Sevgi anlaşınız düşündürdü Cem :)))) Kaburgalarına kadar seviyorsunuz canlıları pehhh

      Sil
    3. ben öyle severim çok şükür, kaburgası sağlam bir şey lazım bana o da öküz işte :))

      Sil
    4. Öküz demişken bari Tibet öküzü olsun da hep beraber toplanıp Tibet'e gider alırdık senin Öküzü gezmişte olurduk..Olmaz mı diyorsun fena olmazdı ya!...Bu arada öküzün ilk harfini büyük harfle yazmışım da nasıl ciddiye aldıysam kendisini :)

      Sil
    5. öküz saygı değer bi hayvan, ciddiye alınmalı tabi :)

      Sil
    6. kedi demem okumadığımı değil, kedide ısrar edişimi gösterir :) kedi gibisi var mı ya....hele ki iran kedisi....
      İlahi Pabuç, etrafta öküz bolluğu varken Tibet niye ki??

      Sil
    7. zaten kedi demen okumadığından çok okuduğunu gösteriyor :)) karıştı ortalık...

      Sil
  2. Devkuşu al ve beslemeye başla balkonda.Biz de seni anahaberde izleyelim renk gelsin hayatına..Hem meşhur da olursun değişiklik olur...Deve ve kuşu ayrı ayrı da alabilirsin bu daha güzel olur (güzel lafı göreceliydi di mi) 1 hafta ana haberde izleriz o zaman seni..

    Peki benden de bu kadar geyik yeter ben de gideyim daha ne kadar saçmalayabilirm diye düşüneyim...

    Sıcak mı dedin sen ? İş yerin GüneyAfrika'ya mı taşındı ?

    Neyse sustum...Hoş kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heeeeyyy müthiş fikir deve alıp yanına da kuş alayım. o onun sırtına konar kanka kanka yaşarlar bütünün adı devekuşu olur. bu kuş kimin? devenin kuşu.. ahahaha

      ahahahaha güldüm sabah sabah. bir de bu ahahahaha efekti bi medemi bulandırdı tam şu esnada, kendimi öküz gibi hissettim. öküz mü alsam acaba, bana arkadaş olur :D

      Sil
  3. kahkaha atmak bulaşıcı galiba (tek farkla ben aha...ile başlayan sesimsi kelimeyi yazmadım)Öküz de iyi fikirmiş çıtayı yükseltiyorsun 1 ay ana haber bültenlerinde kalacağım diyorsun..Bize uyar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. reha muhtar da olaydı iyiydi :)

      Sil
    2. Çomağı mı hazırlasak ;)

      Sil
    3. burda yazacak bişeyim yok..Benim yorumumu sabote eden Pabuç'a misilleme olsun diye şeettimdi..

      Sil
    4. soralım papuc arkadaşımıza misilleme olmuş mu diye :)

      Sil
    5. ben kendimi iyi hissettim, kuş gibi hafifledim..deve üstündeki kuş gibi yani... olmadıysa da oldu yani..

      Sil
    6. o zaman sorun yok. önemli olan insanların kendini iyi hissetmesi :)

      Sil
    7. sorun iki yani kelimesinin arka arkaya gelmiş olması... ancak arka arka kelimelerindeki ahengi taşımıyor olması, hatta kulak tırmalaması...al işte ortalık öyle değil, böyle karışır

      Sil
  4. Hahahaaaa( az daha miden bulansın :):)) Bende şu an itibariyle bi karar aldım ki yazılarını işyerindeyken okumayacağım..Öyle bön bön ekrana bakarken saçma bi sırıtma oluyo hatta sesli falanda oluyo iş disiplinim bozuluyo olmuyo :):) ( hahahhaaaaa…biraz sonra kusarsın artık )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaaa değil ama ahahahaha midemi bulandırıyor :))

      her türlü mekanda okunabilitem var, yapma bunu bana :))

      Sil
    2. ahahahahaaaa o zaman okunabilite ne yahu:):) ???? krebilite der gibi..:)

      Sil
  5. Havyan sevgisi konusunda biraz benzerlik var gibi. Kaburga sağlamlılığı demiyelim de, eleavuca sığma konusunda aynı fikirdeyim. Ki bende öyle istesemde kedi ve köpeğe bakamıyorum. hem kendimden hem aileden kaynaklı. :)
    Pek sevmem kediyi, köpektende tırsarım. :)
    Kuş var evde ama öyle sevilmiyor. tavşan o bakımdan olabilir ama onunda bakımı pis. :D
    Başkada şöyle eline alıp sevebileceğin bi hayvan yok yahuu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz öküzde karar kıldık, evet öküz alıyorum. kaburgaları da sağlam :))

      Sil
    2. kucaklarken altında ezilmede. :) :)

      Sil
    3. kucaklamam da boynuna sarılırım ben de :D

      Sil
  6. Su kaplumbağası al. Adı da Panduş olsun. Genelde kapluş derler komik komik, sen Panduş de. Kabuğu da sert nasılsa severken zarar vermezsin.

    Çok akıllı oluyor o hayvanlar ve senı dinliyor izliyorlar.

    Özledim seni.. Bir de hasta yatıyorum.. :'( :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaplumbağa mı?

      ya tepkisiz bi hayvan o beee, kabuklu kabuklu. yok ben öküz alacağım.:))

      geçmiş olsun, du...

      Sil
    2. Sesli iletişimde zorlaniyorum ama yazarken değil.

      Hiç besledin de mi tepkisiz diyon o hayvanlara? Gayet tepkiler.. Ama o öneriden vazgeçtim.. Bence sen, iguana besle. Ya da.. Ya daaaa den bilirsin :) uff yoruldum yazarken..

      Sil
    3. iguana da olmaz, yok yumuşacık o ya da yumuşacıktır. hiç dokunmadığımdan emin olamadım :))

      öküz besleyeceğim dedim ya, küçükten alırım öküz olana kadar bakarım. satınca da iyi para kazanırım hem :))

      Sil
  7. Öküzler götürsün seni e mi?
    Hastayım diyorum Cem.. Acıktım da.. Karşılık verme bana..

    Agresifim de.. Geliyor 5 kardeş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe kesip yerim öküzleri ben. :)

      gelsin beş kardeş, baane :D

      Sil
  8. Düzeltme;

    2. Yorumum.. "gayet tepkiler"

    Ve "ya daa den değil 'sen' bilirsin olacaktı.

    Düzelteyim dedim. Ama hala açım. Olsun, en azından cirkin ve kart değilim.. Yasım 38 olsa da öyle durmuyorum. Zavallı kart duran gençler.. Neden bahsediyorum yaa inanılmaz çenem düştü.. Ama açım :) Kocamı bekliyorum içi yiyecek dolu torbalarla az sonra burada olacaktır. O zaman susacagım vee sen de deriiin bir oh çekeceksin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eniştemi çok özledin sanırım :))

      Sil
  9. O da kapıda aynı soruyu sordu "beni mi çok özledin, yoksa çok mu acıktın" diye :)

    he he ne yardan ne serden, "ikisi de" dedim ben de :)

    Bu arada günaydın genç..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. günaydın sayın bayan.

      ben de bi yazının girişi zaar dedim, meğer eniştemle aranızda geçen diyalogmuş. Siz filmlerdeki aşıklar gibi de konuşuyorsunuz yani, vvaayyyy Allah bozmasın, amin...

      Sil