1 Eylül 2009

DÜNYA BU YARATIĞI KONUŞUYORMUŞ

Değişik, canavarımsı canlılar türüyor. Dikkat etmek lazım, ya bizi yerseler..Çok tırsıyorum çookk...



http://foto.ekolay.net/4/15055/dunya_bu_yaratigi_konusuyor.aspx?rid=1B65E1FD07794951B7811FE18B2C95BA


Dünya bu yaratığı konuşuyormuş.. Ne kadar dünyalı olmasakta bizde konuşalım istiyorum..

Meksika' da olmasa halimiz nice olurdu. Teşekkürler dünyalı arkadaşlarım..

(Bu farklı türlerin varlığı beni umutlandırıyor nedense. Dost olur, dünya derdini bölüşürüz zamanla kimbilir..)

ikinci parantez Ha bu arada o yaratığı boğarak öldüren bi insandır, hadi bakalım kim daha korkunç ikinci parantez kapa

17 yorum:

  1. çok iyimsersin yaa...derdini bölüşürüz derken canımızı bedenimizden ayırmasınlar:P pek bi dost gibi görünmüyo bu şeyyyy..

    YanıtlaSil
  2. Polyanna' nın ruhu girdi bedenime bugün..

    birde ''şeyy'' deme yaratığa lütfen, yoksa ilk seni ziyaret eder..:))

    YanıtlaSil
  3. bu resmi gördüğüm yetmiyor gibi bir de sen şimdi ne diye korkutuyorsun beni hee:P ne hakkın var benim ödümü koparmaya:)))

    YanıtlaSil
  4. pisliğin tekiyim işte ben..:)

    YanıtlaSil
  5. eee noldu polyannaya ne zaman çıktı içinden:P

    YanıtlaSil
  6. Armut kafası ve kürdan bacaklarıyla çok asil bir poz vermiş, gayet fotojenik. Aşık olmamak elde değil.

    YanıtlaSil
  7. Birde daimi itaatkar bir hali var değil mi? ne desen ''he'' der gibi.. sanırsam ısırmaz..:)

    YanıtlaSil
  8. tatlı bişeye benziyo. küçükmüş de bi de, yirim:D

    YanıtlaSil
  9. @bi dost

    Annenin yemeklerini beğenmezsen öyle olur olmaz herşeyi yemeğe kalkarsın...:))

    @İ.x.İ.r

    evet birde öyle bir durum var.. belkide vardır da bizim teknolojimiz yetmiyordur bulmaya.. böyle bir iddia da mevcut.. neyse biz onu DNA sız sevdik. öyle sevdikki, sevgimizden öldürdük...:)

    YanıtlaSil
  10. "ikinci parantez Ha bu arada o yaratığı boğarak öldüren bi insandır, hadi bakalım kim daha korkunç ikinci parantez kapa"
    İzninle şu cümlenin altına imza atmak istiyorum. İllâ bir şeylerden korkacaksak, kendi türümüzden korkmalıyız.

    YanıtlaSil
  11. ben insanlardan daha çok korktum ve de korkuyorum her zaman...

    bu arada geçenlerde bizde de böyle bir iskelet çıkmıştı ortalık karışmıştı falan sonra anlaşıldı ki sansar mı neymiş...

    YanıtlaSil
  12. çok sevimliye benziyor ama yine de benden uzak dursun:D:D:D:D

    YanıtlaSil
  13. insanoğlu daha canavar,daha düşünceli,daha yapıcı aynı zamanda daha yıkıcı herşeyden..ya bir konuda yardımınıza ihtiyacım var.şablonumu yeni değiştirdim nitelik olarak biraz benziyor daha doğrusu şablon üzerinde olması gereken tarih benimkinde olmuoyor.undefined diyor.ayarlayamadım,uğraştım baya...nasıl ayarlayabilirim

    YanıtlaSil
  14. @Parpali

    buyrunuz efem, istediğiniz yere imza atabilirsiniz.

    @beenmaya

    bakalım bu ne çıkacak..

    @kamikaze

    ..:))

    @emy

    bloguna bakındım ama uzaktan bakınarak bi fikir vermem zor. saat ve tarih ayarlarıyla oyna istersen, belki düzelir

    YanıtlaSil
  15. sanırım kıyamet alametleri çoğalıyor dersem,ödünüz patlamaz dimi :)

    YanıtlaSil