18 Eylül 2009

ÇÖMEZ ZAMANLAR

BU BAYRAM DA SEN YOKSUN

Bu bayramda sen yoksun,
sevdiğim şekerlerden yok,
Elbisemde ütü yok,
Yağmur yok,
güneş yok...

Bu bayramda sen yoksun,
sevdiğim şekerlerden yok..

14.11.2004


BU BAYRAMLAR HEP BÖYLEDİR

Bu bayramlar hep böyledir;
hep çocukluğum gelir aklıma,
hep ağlamak isterim,
sonra susarım, küserim, öyle kalırım.

Bu bayramlar hep böyledir;
hep kelimesiz kalır dilim,
hep annemi özlerim,
sonra susarım, küserim, öyle kalırım.

Bu bayramlar hep böyledir;
hep susarım,
hep küserim,
öyle kalırım..

13.02.2003


KAPIMDAKİ

Bugün yoksun,
aradığım kelimeler yok.
Gece yüzün kapılarda,
Kelimelerde harfler yok.

Bu gece çoksun,
bana verdiğin acı çok.
Gece yüzün her yerde
Kelimelerde harfler çok.

10.02.2005


(geçmiş zamanlarda eklemiştim sanırım bu yazılanları fakat zamana uygun olduğunu düşündüğümden tekrarlamak istedim, hepsi bu. iyi bayramlar)


gereksiz adam

5 yorum:

  1. yüreğine sağlık.güzel bir bayram yazısı.senin de bayramın kutlu olsun gereksiz yazar.

    YanıtlaSil
  2. çok birşey değişmemiş yaşadığın bayramlarda...
    bu bayram sevdiklerinin elinden,tadı damağında kalacak şekerler yemen dileğimle;tatlı ve huzurlu bayramlar sana...

    YanıtlaSil
  3. Bayramın bayram olsun Gereksiz ADAM

    YanıtlaSil
  4. Bu Bayramlar Hep Böyledir'i beğendim ben. Elinize sağlık. İyi bayramlar.

    YanıtlaSil
  5. @kamikaze

    teşekkürler..

    @ışıl

    Bu bayramlar hep böyledir, evet..

    @cache

    ben yazdıklarımla kutlamaya çalıştım herkesin bayramını, umarım geçerli olmuştur.tekrar teşekkürler..

    @mustafa tr

    Teşekkürler..

    YanıtlaSil