21 Eylül 2009

YORAN CÜMLELER

Sessiz ve karanlık bir sokakta yürürken karşıma çıkan sokak lambasının tepesindeki baykuşun yüzünün ortasındaki gagasına dokunup sevgi gösterisinde bulunmak istediğim an anladım aşkın benim için ne kadar uzak olduğunuGeriye dönüp odama girdiğimde anladıklarımın anlamsızlığını sorgulama girişimimin verdiği iç acısıyla yatağa uzanıp gözlerimi diktiğim o noktadaki yokluğa anlam yüklemeye çalıştımVar olanları anlamladıramamışken giriştiğim bu eylemin aczine dalıp uyku ile uykusuzluk arası kabuslarımla bütünleştimŞimdi seni düşünmek gibi bir gaflete düşen aklımın çıkmazlarında debelenip duran bu biçare halimle uzaktan el sallıyorum senden bana kalan bütün kırık dökük zamanlara

Bonus;;;......,,,,,,,!!!!!?????''''

(isteyen bonuslarla eksikleri tamamlayıp, yorgunluğundan kurtulur cümlelerin. Belki o zaman anlamlanır hayatlar.)


gereksiz adam


8 yorum:

  1. "Şimdi onu düşünmek gibi bir gaflete düşen aklının çıkmazlarında debelenip duran bu biçare halinle uzaktan el sallıyosan ondan bana kalan bütün kırık dökük zamanlara "
    "anlamışolmalısın aşkın senin için hiç te uzak olmadığımnı" aslında..

    Valla ben bir şey söylemedim.. Hepsi senin cümlelerin..
    Sen yazdın ,ben okudum :))

    YanıtlaSil
  2. sıkıldım gerçek hayattan kaçtım yine sanala oysa şimdi ders çalışmam lazım sınavım var san uğrayım dedim hazır blogger çalışıyorken
    sana aşk diliyorum ve bu yazının üstüne kimin olduğunu hatırlamadığım bir cümleyi ekliyorum bu ara hep dilimde,bir sabah çıkıp gelemez miydin?
    görmeseydim ölecektim diyemez miydin?

    YanıtlaSil
  3. ben sadece gelip geçerken iyi bayramlar dilemek istedim sevgi ve selamlarımı da yanında bırakarak...

    YanıtlaSil
  4. uzun zaman oldu okumayalı...ıyı bayramlar.

    YanıtlaSil
  5. Bence bu hali de gayet güzel ve anlamlı.

    anlamsızlığını sorgulama girişimimin verdiği iç acısıyla yatağa uzanıp gözlerimi diktiğim o noktadaki yokluğa anlam yüklemeye çalıştım

    her okuyuşta başka başka noktalamalar koyulabilir ya da koyulmaz sadece hissedilir. çok beğendim.

    YanıtlaSil
  6. oysa zaman dedigin tik tak tik tak bir vurgudur - vurgun yemek zamanin verdigi bir darbe mi bilmem...her neyse ben el salladim sana üstelik yere düsen bir mendilin bile yoktu senin, olsun sonunda birimiz kaldi birimizi gitti sonladik saat tükendi.

    YanıtlaSil
  7. http://sensizyildizlarabakamam.blogspot.com/2009/09/brakma-beniyorumsuz.html

    YanıtlaSil
  8. @cache

    benden çıktıktan sonra anlam karmaşasına girmiş demek cümlelerim ya da beni yanlış anlamışlar..:)

    @bahar gelsin

    başarılar sınavlarında, hoşgeldin.

    @beenmaya

    selam, sevgi ve diğer iyi niyetli kelimelerle bizde sana ugrayalım o zaman bayramlaşmış olalım..

    @Dolunay

    teşekkürler, iyi geçmiştir umarım bayram.

    @mustafa tr

    teşekkürler

    @ayci

    zamandakilerin zaman içerisinde verdiği bir darbedir belkide.

    YanıtlaSil