10 Eylül 2009

GİDERKEN KALMAK..

Gittikten sonra herşey değişecek sanmıştım ya da öyle umut etmiştim. Ordan, burdan, şurdan çektim elimi ayağımı. Sanal dünyaya var gücümle küfrettim başta, sonra ''evet gitmeliyim'' dedim. Biraz yalnız kaldım, hiçbir şey tat vermiyordu, anlamakta geçikmedim. Düşündüm, aslını sanalda ifade edebilen bir adamdım, neden kaçtım?

Üstüne tuz biber oldu şu yazı.. ayrılmadan önce göz ucuyla okumuştum, sonra tekrar okudum ve anladım ki benim aslım buydu. Önce biraz tepkiyle karşıladım kendimi, böyle hayalimsi bir düyada nereye kadar yaşayacağımı düşündüm ve sonra anladım ki hayal ya da hayalimsi olan benim sol yanımmış..

Geçmiş yazılarda da belirtmiştim değil mi; teknolojik gelişmelere hep sert durdum geçmişte ve şimdi karşısında durduğum herşeyde olduğu gibi burda da anladım ki teknolojinin esiri olmuşum..

Altta ki yazının yorum bölümünde elimden geldiğince yazmaya çalıştım teşekkürümü, ama birde burdan yineleyeyim; çok teşekkürler arkadaşlar.. Bir dönem yazmamamın en büyük faydası orda okudugum güzel yorumlar oldu...



ORDA MISIN?

Gözlerine bakmadan,
arkamı dönüp,
umarsızca gidecektim..
Ama
Kelimelerin peşimden koşup,
Bakışını anlatabileceklerini
hesap edemedim..

Şimdi döndüm,
orda mısın?


gereksiz adam

16 yorum:

  1. Hani hep diyorlar giden değil kalandır terk eden..burda kalman senin için daha iyiyse kal :)
    ki sevindim dönmene,ilk hoş geldin benden :)

    YanıtlaSil
  2. ya gereksiz, gereksiz yere mundar ettin bizi :)
    özletmeden dönmene sevindim kendi adıma, bir gereksizi arayacağımı düşünmemiştim :)

    YanıtlaSil
  3. bugün inimden çıktım ben ve oturduğum yerde durmaksızın saatlerce sezen çaldı..sen geldin aklıma direk ve hoşgeldin..

    YanıtlaSil
  4. sen gittiğnden beri ben de de müsade isteme hali...sanırım ben de yarın gideceğim şartlar gerektirdiği için ama en azından fiziki bir gidiş bu kalbim burda kalacak sanırım
    dönmene sevindim, hoşgeldin

    YanıtlaSil
  5. GEREKSİZ hoşgeldin.
    Gitmelerinden utanma.Çünkü bu yaşamda bir kütlen olduğunu gösterir.Herşeyden memnun olamaz insan.Arada kaçmalı.Hatta kendinden bile.

    YanıtlaSil
  6. ne iyi ettin de geldin HOŞ GELDİN :)))

    YanıtlaSil
  7. Gitmelere gebe hep yüreğimiz...
    Biz yüreğimizin içindekileri bir yerlere atamadan,iki adım öteye gidemeyiz...

    Hoşgeldin...Cümlelerin içindeki senleri özlerdik yoksa...

    YanıtlaSil
  8. Giderken kalmayan biri var mı ki bu dünyada? Bedeninin yanıda ruhunu da, kalbini de götürmeyi becerebilen?

    YanıtlaSil
  9. Hoşgeldinnn.Döneceğini hissediyordum.Yanılmadım.İyi kiii burdasın Gerekli Adam.

    YanıtlaSil
  10. Bu sayfalarda olan işin görünen kısmı. Asıl önemlisi ruh hâlimizdeki gidiş gelişler. Ne iyi ettin, hoşgeldin...

    YanıtlaSil
  11. :(
    şimdi bu gidişin müsebbiplerinden biri de ben miyim..
    bütün okurlarından özür dilerim o halde..
    Hepimiz biraz sanal külkedisiyiz Gereksiz Adam..
    bunda utanacak bir şey yok.. Belki reel hayatımızı istediğimiz gibi şekillendirecek gücümüz noksan.. Ama bu bizi kötü kılmaz ki..

    sen reel ve sanal yaşam arasındaki ayrımın farkındasın hiç değilse..
    şizofreni bu iki yaşamı birbirine karıştırma halidir.. Hala aklın başında ve biliyorum ki hep öyle kalacak..

    söz bir daha "öyle" yazılar yazmayacağım.. düşman belleyecek hayranların sonra beni..
    dün demiştim belki ama tekerar hoşgeldin..

    ve itiraf edeyim ; gidemeyeceğinden adım gibi emindim..

    ben gibisin.. Ben ne kadar gittimse sen de okadar gidebilirsin..

    ama bir daha gitme..Kafanı kırarım..

    YanıtlaSil
  12. gittiğini farkedememiştim, döndüğüne ise sevindim.
    bazen oluyor böyle şeyler, hayatımızdaki her şeyle beraber blog sayfalarımızı da yırtıp atmak hissi.
    sanırım bende bir gün sessizce gidip bir daha hiç dönmeyeceğim..
    hoşgeldin..

    YanıtlaSil
  13. biz bu yüzden,hiçkimseden,hiçbiryerden gidemeyiz,ta ki gönderilene kadar,iyi ki geldin,mutlu kal...

    YanıtlaSil
  14. @İ.x.İ.r

    Teşekkürler, hoşbuldum..:)

    @Karakutu

    Kusura bakma yav.. bende bu kadar gereksiz birinin arayacağını(zı) tahmin etmemiştim...:)

    @ege*

    Sende hoşgeldin o zaman... Sezen mi? of of of, çıktığından emin misin?..:)

    @bahar gelsin

    hoşbuldum.. şartlar tekrar değiştiğinde bekleriz yine..

    @İDEA

    hoşbuldum İDEA
    Arada kaçmalı da ben onu da beceremedim..neyse artık..

    @beenmaya

    çok teşekkür, hoşbuldum

    @ELİF...

    Ve aklımız değil mi?
    olmadı bizde kalır, çekeriz.. ne yapalım..

    hoşbuldum..

    @Şirvan

    hiç böyle düşünmemiştim. ne kadar doğru..

    @kamikaze

    sende iyi ki benim blogumda yazıyorsun..

    @Parpali

    o ruh hallerinin sayfaya yansıyabilen kadarıydı buda.. hoşbuldum..

    @cache

    oysa ben tam tersini anlatmaya çalışmıştım.. yani yazın kendimi biraz daha anlamama ve geri dönmeme vesile oldu...

    Kafam sağlam kalmalı..:)

    @Berrin'deniz'

    Gidememiştim zaten..:)

    hoşbuldum..

    @ışıl

    gönderilince az daha fazla koyuyor ama olsun, kaderimiz bu değil mi?

    YanıtlaSil
  15. inanması zor olabilir ama lütfen..şizofrenliğe tam olarak adım atmış sayılmam:)

    YanıtlaSil
  16. @ege*

    yarım adım attığını kabul ediyorsun yani.. bende bu saf neden sıklaştı diyordum, yeni yeni insanlar katılmış aramıza desene...

    safları sıklaştıralım lütfen...

    YanıtlaSil