6 Eylül 2009

AYNI

Sabah kalkıyorum, odam aynı.
Camdan bakıyorum, manzara aynı.
Aynaya bakıyorum, yüzüm aynı.
Ellerimi yıkıyorum, sabunum aynı.
Televizyonu açıyorum, alem aynı.
Yollara düşüyorum, yollar aynı.
İşe gidiyorum, işler aynı.
Bloglara bakıyorum, yazılanların çoğu aynı. Lanlar(len) aynı, yan komşu aynı, kelimelerden yenen yutulan harfler aynı (bebişim)..
Eğlendirme çabaları aynı.
(çok sıkıldım eğlendirmek için tepinenlerden, bende mi sorun?)

yazılanlarrr yazılanlarrrrrrrr
(lütfen bir gün efkarlanın da yazın birşeyler. bu kadar lay lay lom olamazsınız.)

Dünya aynı,
yollar aynı,
yolcular aynı.
Ben aynı,
yazdıklarım aynı,
aklım aynı,
akılsızlığım aynı....

O aynı,
bu aynı...

pöfffff....

(pöfff lemelerim aynı)

(kişilerin özel alanlarını en son eleştirecek adam benimdir belki, alınması gerekenler sıkıntıma versin işte, bugün de böyle.)


gereksiz adam




8 yorum:

  1. Ya aynı olmasaydı baktığın ve gördğn şeyler?Dayanavbilecek miydin bu duruma? Camdan baktığında farklı bir yerde olsaydın ya da camdan bakamasaydın? Baksan da göremeseydin!! Tm olayların olumsu anlamda değişmiş olduğunu bi dşün bakalım! Tek sen aynısın herşey tepe taklak olmuş:P Yaz bakalım şimdi şiirini..Sen değiş ama onlar varsın aynı kalsın..Sağlıcakla kal..

    YanıtlaSil
  2. benimde pofflayasım geldi birden :)

    YanıtlaSil
  3. ayni olmayan bir sey var aslinda, o da: butun bunlarin bunyede yarattigi etkinin dozu...ya da bende bir tuhaflik var:)

    YanıtlaSil
  4. Farklı yapmak senin elinde,çoğu şeyi..bazıları da aynı kalmalı.

    YanıtlaSil
  5. ıı ııhhh.. Sen çok değiştin son günlerde.. farkında bile değilsin..

    YanıtlaSil
  6. @devenin_bale_papucu

    o zaman da ondan dert yanardık. insan değilmiyiz!

    @Berrin'deniz'

    ..:))

    @Nily

    yok tuhaflık sende değil, gerçektende etki her insanda değişiyor..

    @İ.x.İ.r

    öyle belkide.. sorun benim elimde zaten..

    @cache

    farkındayım, bi üstteki yazıyı da biraz bundan yazdım..

    YanıtlaSil
  7. sabah kalkıyorum,bugün de nefes alabildiğim için memnun oluyorum...
    camdan bakıyorum,fırtına var dışarda,yapraklar dökülmüş,dokunsalar ağlayacağım,içim burkuluyor;gidenleri özlüyorum...
    elimi,yüzümü yıkıyorum ,ayna da gördüğüm gözlerim de hep anlamsız bir hüzün,ona inat gülüyorum ve açmıyorum tv'yi ( negerek var ki),ve iş aramaya devam ediyorum,aynı işten bıkanları kıskanarak,yine de arada kendimi eğlendirecek birşeyler buluyorum,çünki hayatı ve kendimi seviyorum,zaten beni benden başkası sevemez ki bukadar,bir de annemden başkası,gerisi yalan.....senin yazdıklarından daha uzun oldu ama idare et artık :)

    YanıtlaSil