28 Eylül 2009

HER DERDE DEVA İMİŞ ZAMAN

Keşke herşeyde tatlı bir hüzün, gün batımı ya da ay ışığı kadar huzur olsa. Tamam biliyorum, kim kaybetmiş bu koşuşturma içinde huzuru, ki ben bulayım lakin istiyor insan işte, olmayacağını bilse de istiyor.

Gün içerisinde defalarca değişen ruh halimin yorgunluğunu dinliyorum şimdi. Her taraftan saldırıyor dipsiz kelimeler. Az kaldı diyorum sonra, az daha sonra gün batacak ve o huzuru yakalayacaksın.

Çok zamandır görüştüğüm bir arkadaşım geçenlerde yine ''zaman, herşeye çare olacak, sabret'' dedi. Bu sefer sordum;

.Zaman diyorsun, her seferinde zaman diyorsun, ne zaman gelecek bu huzurlu zaman..

+cevabı yok, onu da zaman gösterecek......

Suskunluk..

Evet zaman, bekliyoruz en kısa zamanda sihhrini. Umuyorum yakında değdirirsin çubuğunu bi hokus pokusla, ben beklerim sen yeter ki biraz umut ver..

Ankara' da aşık olmak o kadar da zor değil be iki gözüm..


gereksiz adam

8 yorum:

  1. ankarada aşık olmak zor bence...kaçabileceğin bir deniz yok...gidebileceğin bir yer...insandan insana kaçarsın ancak ankarada...ya da nete.)))

    YanıtlaSil
  2. hakkaten 35 senelik ankara da kaçabilecek bir yer olmadan yaşadık kaçacak yer yok ki güzel yorum :)
    o güzel yoruma sebep olan yazı en güzeli :)

    YanıtlaSil
  3. o zaman gelecek.aslında senin içinde saklı.ayy felsefik konuşmaya başladım:) seni okuya okuya:)
    şu anda yazıma bir kelebek eşlik ediyor.kimbilir nerden geldi:) yazdıklarıma bakıyor monitör üzerinden.bu bir işaretmi bilemedim.neyin işareti:D

    YanıtlaSil
  4. zaman biz istediğimiz müddetçe herşeyin ilacı olabiliyor. aksi takdirde yaralar açık seçik kalıyor zamanla daha da çok kanıyor...

    YanıtlaSil
  5. Zaman;
    Bekleyenler için çok yavaş,korkanlar için çok hızlı,yas tutanlar için çok uzun,sevinenler için çok kısadır.
    Ama sevenler için sonsuzluktur.
    Saatler uçar,çiçekler solar,yeni günler,yeni yollar geçer gider.
    Sevgi kalır.
    (Virginia Ünvt.Güneş saati üzerindeki yazı)
    Beklediğin'zaman'a bir katkısı olur mu bilmem?
    Yazdım gitti.Selamlar.

    YanıtlaSil
  6. Zaman geçince insan alışıyor, alışınca da acı dinmiş gibi oluyor. Tabi bunun bir yan etkisi de var. Bir zaman sonra zamanın gömdüğü şeyler insanı daha saskun yapıyor.

    YanıtlaSil
  7. Zaman çare olmadı bana sadece hafifletti acılarımı ama hiç ummadığım anlarda daha da kanattı yaralarımı,sana umduğun huzuru getirir inşallah...

    YanıtlaSil
  8. @bahar gelsin

    hiç zor değilmiş, hiç..

    @funda

    teşekkürler.

    @kamikaze

    umarım iyiye işarettir.

    @beenmaya

    benimkiler açık seçik kaldı. belkide kendi hatam..

    @Zuzuların Annesi

    benim için uzun olmalı o zaman.

    @mustafa tr

    susturuyor işte, alt ediyor bizi..

    @ışıl

    alıştık yani acılarımıza.

    YanıtlaSil