24 Eylül 2009

DEVAMI OLMAYAN YAZI

Şaşkın, korkak, çaresiz yaşanan hayata inat debelendim birkaç gün. Temeli sağlam olmayan girişimler anlık umursamazlığı ve huzuru getirir sandım, gelmedi. Bugün yarım kaldığı yerden -hatta bir adım ileriden- geri döndüm umutsuzluğuma....................................

(devamı yok)

Bu arada dünyevi kuralların oluşturduğu ast-üst saçmalığında, alttan bakınca ne gördüğümü yinelemekte fayda görüyorum. Anladınız değil mi üstümdekiler, heh şimdi keyfinizce tepinin..


gereksiz adam


4 yorum:

  1. Burdan bakınca yukarıdakiler iğreti görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. umutsuzluk bataktır, umutsuzum:(((

    YanıtlaSil
  3. benimse hâla umudum var..
    üsttekiler de yere yapışır birgün dert etme :)

    YanıtlaSil
  4. @ramazan

    ama farkında değiller.

    @bahar gelsin

    öyledir derler de umut edecek birşey söylemezler.

    @ışıl

    birileri hep orda olacak ama..

    YanıtlaSil