6 Eylül 2009

MÜSADENİZLE

İstemediğim bir yoldu bu. Bütün başladığım yollarda, önce hafiften içimi kemirip, sonra büyüyüp kocaman iç acısı oluyordu. Bütün doğrularım yanlışlarım birbirine karışıyordu. Yine öyle oldu; yazdıkça, yazdıklarımı okudukça bir öncekine ters yeni yeni kelimeler üşüştü beynime. Her yazılan, her söylenen bana hedef alınmış bi ok gibi oldu sonra sonra...

İşte çıkmazdayım yine ve yeni bir yol bulana kadar buralarda yokum..

Buda ''kaybedenler' e'' hediyem olsun

Saygılar..

(kendimi bulana kadar( bu imkansız ) , sessiz sedasız köşemde oturmakta vardı doğru.... peşimden güzel söylemler duymak istedim belkide..)


gereksiz adam

18 yorum:

  1. sana hiç birşey demiyorum.. hem de hiç.. o kadar kızgın ve kırgınım ki.. gitmek yok demiştim.. gitmek yoktu hani.. niye yaptın ki bunu ..aşkolsun be adam aşkolsun sana.. aşk olsun..

    YanıtlaSil
  2. Gitmen gerekiyorsa gitmelisin. Ama şunu unutma sevgili kardeşim kendine ait düşünceleri kağıt varaklara aksettirebilen insanların firari olmasına kalem izin vermez. Eminim tekrar aramızda seni göreceğiz. Aksi bir hareketi düşünüp, yanıldığımı görmek istemem. Git, demlen ve aramıza tekrar dön. Lütfen.

    Sevgilerimle

    Kara Kalem

    YanıtlaSil
  3. Bu düpedüz kaçış.Dönersin dolaşırsın gelirsin yine gereksiz:)

    Çabuk olur,dingin olur inşallah..

    YanıtlaSil
  4. Kaçarken sığındığımız değil mi kelimelerimiz. Yüzüne söyleyemediğimiz nefretimizi kustuğumuz. Toparlan ve geri dön

    YanıtlaSil
  5. ne güzel yazılarla ne hoş duygularla buluşturdun sen bizi
    üzülsem de gitmene dönüşünü dört gözle bekleyecek olsam da kara kaleme katılıyorm içindekileri demle ve bize enfes bir şekilde sun inşaallah
    tazelenmen dileğiyle...
    müsade senin...ama çok da geç kalma

    YanıtlaSil
  6. her gidişe aynıdır cümlem nicedir:
    bazen gitmek gerek...

    ama bazen de dönmek gidilenden...

    keyfince olsun gidişin,
    ve elbet, keyfimiz olur dönüşün...

    YanıtlaSil
  7. doğru, bazen gidesi gelir insanın. o zaman biraz gitmek lazım. ama biraz.
    ayrıca..dün söylediğinin tersine bişeyler söylemek istiyorsan bugün, bunu yadırgamamalısın. sen de değişen devinen normal bir insanoğlusun. öyle değil mi. bugün siyah, yarın beyaz, öbürgün tekrar beyaz veya ondan sonra belki hep gri olmasında ne mahsur var.
    bir zaman sonra anlıyorsun ki doğru da yanlış da anlık.
    son söz: su gibi git ve gel.

    YanıtlaSil
  8. sana gitme demeyeceğim
    ama gitme...

    ve döndüğünde ıslık çal...

    YanıtlaSil
  9. ...bazen gitmek gerekir. o zaman, gidişin hakkını dönüşle verebilmektir önemli olan, yenilenerek dönebilmek..

    YanıtlaSil
  10. kaçmak; nereye kadar :)bilirsin,işe yaramaz bu gidişler..
    yollar vardır iki kenarı çiçekli,güzel renkli,yollar var çamur,yollar;çok çeşitli ama senin yola çıkmaya cesaretin var mı?? dinlenirken bunu da düşün ya da boşver birgününü de düşünmeden yaşa...

    YanıtlaSil
  11. GEREKSİZ,
    Kaçmaların sonu yok bunu bil.Olsaydı eğer o sona ben ulaşırdım herkesten önce.

    YanıtlaSil
  12. ha bir de seversin sen.. MADEM Kİ İSTİYORSUN ÖYLE İSE DURMA GİT...

    YanıtlaSil
  13. yaaaa niye çok sevdiğim bloglar gitme kararı alıoo :(:(:(:( lütfenn temelli gitmeee gereksiz adam.biz sana çok alıştıkkkk:( bir müddet gideceksen okey.bizi bırakmayacağına eminim.

    YanıtlaSil
  14. hayır ya! kime benzeteceğim ben şimdi okuyup okuyup kendimi.yok yok eksik hissedeceğim ben şimdi.hadi hemen toparla kendini dön bir an önce

    YanıtlaSil
  15. yeni gördüm ben bu yazıyı :S noluyo yaa...

    YanıtlaSil
  16. ????????????:(((((((((((((((...............

    YanıtlaSil
  17. Bir iç acısıyla ''müsadenizle'' dedim ama şu adarcık zamanda bile anladım ki blog benim baya bi yoldaşım olmuş.. olmadı yani ve geldim...

    Verdiğim geçici rahatsızlıktan dolayı özür diliyorum..

    Ah çıkmazlarımın bana ettikleri...

    Ve teşekkürler arkadaşlar...

    YanıtlaSil