27 Eylül 2009

BU SABAH

Bulutlu, rüzgarlı, karmaşık bir güne uyandım. Günün adı pazar üstelik. Bi sürü sigara içtim Sezen eşliğinde. Adını koymak için uğraştım bu boşluğun, kaynağını aradım, bulamadım. Bulutların foroğrafını çektim, beğenmedim, telefona küfrettim, sildim, tekrar çektim. Kahvaltı yaptım öfleye pöfleye...

Sigara yaktım, kahve içtim, sigara yaktım, sigara...

Bu sabah kelimelerle kavga ettim, seni düşündüm, aynaya baktım, anlamlandıramadım. Sezen dinledim; İstanbul İstanbul olalı hiç görmedi böyle keder....

Kış geliyor işte, kış kapıda. İlk kar ne zaman düşer acaba?

''Tamam söz;
şehre ilk kar düştüğünde yürüyeceğim sokaklarda aylak aylak.
Ördüğün kazağı,
hediye ettiğin montu giyeceğim.
Erken gittiğin için sana kızacağım, küfredeceğim...

Tamam söz;
şehre her kar düştüğünde, seni düşüneceğim tebessüm ederek.
O kadınlara hiç bakmayacağım..''

unutmadım...

Bu sabah kendime yenik uyandım, odaları dolaştım, hepsinde sigara içtim, camdan dışarı baktım, baktım, baktım, baktım....

Yapacak hiçbir şey yok, gitmek istedi gitti...


gereksiz adam

10 yorum:

  1. gitmeye karar verdiyse engel olamazdın zaten,ardından birkaç sigara içip yad etmek...

    YanıtlaSil
  2. çok yüreğime dokunan parçalar dinleyemesem de yazın o etkiyi yaptı ben de kahveyle sigara erken giden...

    YanıtlaSil
  3. Ağlattın be adam.. Aşkolsun sana..

    YanıtlaSil
  4. bu sabah kendime yenik uyandım...bitirdi bu cümle beni

    YanıtlaSil
  5. http://sensizyildizlarabakamam.blogspot.com/2009/09/bir-can-bir-cani-sevse-alemi-sanci.html

    YanıtlaSil
  6. bir gün bir bakmışsın, ördüğü kazağı giydiğinde aldığı montu dolabına asarken, bir şey hissetmeyeceksin. hep böyledir. ama şimdi bol bol düşün ofla pofla camdan bak montu giymeye başla acının üstüne git. git ki acında gitsin..

    YanıtlaSil
  7. ne diyeceğimi bilemiyorum.her zaman yorum yapmak olmaz.eline sağlık.

    YanıtlaSil
  8. @kIrmIzIlI

    öyle bi girşimim olmadı hiç.. Pişman mıyım?

    .......

    @funda

    herkesin bir gideni var değil mi?

    @cache

    ..:(( ne desem şimdi..

    @bahar gelsin

    Teşekkürler

    @Berrin'deniz'

    aslında kazagı mı özlüyorsun o zamanları mı bilmiyor bazen insan. yaşlanıyorum sanırsam..

    @kamikaze

    teşekkürler be kamikaze, teşekkürler melekimsi insan..

    YanıtlaSil
  9. neyaparsan yap,neyaşarsan yaşa hep özleyeceksin,merak edeceksin o da seni düşünüyor mu diye,keşke bir kuş olup yanına konup baksam neler yapıyor diye düşünürüm hep :) aramızda kalsın...

    YanıtlaSil
  10. @ışıl

    hayallerimle savaşıyorum belkide. olmayanla..

    YanıtlaSil