23 Temmuz 2009

ORTAYA KARIŞIK ZAMANLAR

Uyudum, uyandım, balkona çıktım, çiçeklere su verdim, oturdum, uzandım, kalktım, eski resimlere baktım, bazısını yırttım, sonra tekrar yapıştırdım, tekrar yırttım, eski yazıları okudum, yenilerini yazdım, beğenmedim, sildim, kendime şaşırdım, sigara içtim, korku filmi izledim, bloglara baktım, duş aldım, yine sigara yaktım........

Bitmedi hasretin.

31.07.2004-23.07.2009

UNUTTUM

hangi cumaydı unuttum
Cuma mıydı?
onu da unuttum.
Anlatacaklarım çoktu.
Günlerden bir gün unuttum..

23.08.2005

gereksiz adam

14 yorum:

  1. ben de geçmişte dolaştım bugün... hatta bloga girdiğim son yazı da geçmişten... güneş tutuldu ya ondan herhalde :)

    YanıtlaSil
  2. İçimdeki bütün saatler durdu DÜNde ....
    gittiğin GÜN....

    Şimdi zaman,
    Bir ölünün kolunda işleyen saat yalnızca..

    demiştim..

    YanıtlaSil
  3. Ama yemek yememişsin...
    Aç açına olmaz öyle...
    Öyle unutulmaz!

    YanıtlaSil
  4. Hasret bitermi ki?
    Bitti sanırsın hiç kalmadı,bir an gelir küçücük ama küçücük o hasreti çıkarır olduğu yerden...

    Unutulur mu?
    Ben hiç unutmadım ki...

    YanıtlaSil
  5. hasretin bitmemesidir zaten güzel olan...

    YanıtlaSil
  6. "bugün bir kitap okudum. adamın biri insan en çok gerçek acılarından kaçar diyordu. ben bir kaçoş ustasıydım. bugün seni hiç düşünmedim" bir yerlerde okuduğum, yazanı hatırlamadığım bir yazıdan aklımda kalanlar...

    YanıtlaSil
  7. bazı günlerde ki benim yaşantımı yazmışın gibi geldi.Kendimi buldum:))))))))

    YanıtlaSil
  8. sanki hepimiz aynı anları yaşıyoruz,benim ki az farklı,tek bildiğim şey hergeçengün daha çok özlediklerim var...

    YanıtlaSil
  9. @Evren

    Bende ki etkisi güneşin tutulması olmadığı kesin. Hep derim, ben geçmişte takılıp kalan bi adamım, hatta şuan en iyi hallerdeyim...

    @cache

    heh, işte budur benim ruh halim. İçimdeki saat hem dunde duruyor, bugünüde dün olunca kıymetlendiriyorum..

    @zuzuların annesi

    kullanıcı adına yakışır bi yaklaşım. yedim, yemez miyim. turşu üstü çikolata, haşlanmış mısır sonrası kahve ve biskuvi gibi acayip şeyler.

    @kIrmIzILI

    hiç bitmeyecek diyorsun. :(

    @kelebekmisali

    birazda kime hasret çektiğin önemli değil mi?

    @beenmaya

    acaba!! belkide mutluluklarından kaçıyordur kimisi, acıyı yol arkadaşı edinmiştir kendine.

    @beyaz mendil

    tabi, herkeste olabilecek durumlar bunlar. Toplamda insan değil miyiz, ne kadar değişebiliriz..

    @ışıl

    Sende ben gibi dünde takılıp kalanlardan mısın yoksa her yaşadığın günü yitik mi kabul ediyorsun..

    YanıtlaSil
  10. ben haylaz çocukluğuma takılıp kalanlardanım,içimdeki çocuk hep ağaçlara tırmanmak isteyip duruyor,bir de albümümde ki sevdiklerim dünde kaldığı içindir belki bugün ve yarınlarla savaşım...

    YanıtlaSil
  11. herkes aynı duyguların içerisinde kıvrılıp duruyor..

    YanıtlaSil
  12. @ışıl

    e ne mutlu sana. Sorun sanırım ilk gençlik yıllarında takılıp kalınca ortaya çıkıyor. Çocukluk iyidir, hastır..

    @UÇURTMA:)

    Hımss.. ne güzel, yalnız değilim yani..

    YanıtlaSil
  13. unutulmaz ama gönülde silinir

    YanıtlaSil
  14. @motali

    alışkanlık olur sanki en fazla. Yoksa gönülden silinen unutulmuştur...

    YanıtlaSil