19 Temmuz 2009

İNSAN İŞTE

İnsanları anlamaya çalışmak kadar yorucu birşey yok bu hayatta. Bazen boşver diyorsun, salla diyorsun, dediğini duymuşçasına üsteliyor, üstüne geliyorlar. Fikirler konulara bölünmemeli ya da kişilere. İnsanın bu hayata bir bakışı, bir fikri olur ve kişileri ona göre yorar, ona göre değerlendirir.. anlık, yeni hayatların, yeni insanların iradesi dahilinde, papağanca saldırmak ve inançlarını, karşısındakini alt etmek için heba etmek ne acı ve komik duruyor dışarıdan. Evet evet, o elbise üstünde iyi durmamış, görüyorum.. aslını bul, ki bu saatten sonra çok zor.. ama dene ve aslını bulursan, hayata aslınla bak, başkalarının kelimeleriyle değil..


gereksiz adam/19.07.2009

6 yorum:

  1. yorum yapamıycam. sadece iki elimi birbirine değdiriyorum, şak şak diye sesler çıkıyor.

    YanıtlaSil
  2. insanları olduğu gibi almak gerekiyor,değiştirmeden ,söyledikleri manada kabul etmek gerekiyor.tıpkı yaşam karşısında duruşumuz gibi,neysek o değilmiyiz,değişebilir miyiz? zor.

    YanıtlaSil
  3. insanların bakış açısı çok çeşitlenmiş,farklılaşmış,üstelik rüzgarın esişine göre yön de değiştirebiliyorlar,kınamak gibi olmasın özellikle 90 kuşağı bunu çok iyi beceriyor...
    oyüzden ben bu dünyaya alışamadım,neyapsam insan içine karışamadım :)

    YanıtlaSil
  4. çok anlamlı bir yazı pek çok yazın gibi.insanları anlamak,akıls ır erdirmek mümkün değil.bence de olduğu gibi kabul etmek lazım.

    YanıtlaSil
  5. GEREKSIZ,
    Ben hep sunu dusunurum.herkes ozunu bulmali.er ya da gec.ama bulmaliii

    YanıtlaSil
  6. @bi dost

    Teşekkürler. Keşke böyle olmasaydık insan olarak diyorum fakat insanız işte, rahat duramıyoruz..

    @y.

    insani yanlarını elbette olduğu gibi kabul etmek lazım. Sorun zekasını kullandığını sanıp, olduğu halden kopanlardan kaynaklanıyor. Kendilerine hiçbir şey ilave etmeseler daha manalı olurlar..

    @ışıl

    Banamı sordunuz adımı koyarken, bir küstüm bir daha barışamadım..:) sezendaş..

    90 larla sınırlamamak lazım aslında, böyle insan her yaşta mevcut.. ama doksan kuşagı böyleyse şayet, suçu onları yetiştiren diğer kuşaklarda aramak mı lazım ne?

    @kamikaze

    denerim kabul etmeyi ama zor. dediğim gibi aslında olduklarını sandıkları kişi değiller.. derdim o..

    @İDEA

    keşke, keşke bulsak her birimiz.. bütünüyle bunu başarmak zor da en azından herkes çabalasa, azcık ucundan yakalasa özünü..

    YanıtlaSil