13 Temmuz 2009

BİR EKSİK VAR

Bir eksik var, içimde biryerlerde..

bağırsaklar, cıksss değil.. mide, yok yok o da değil, açlığı eksik saymam ya da o kadar açlık çekmedim. Ciğer, o da değil.. dalak, böbrek.. yok yok onlarda değil. Kalp civarlarında sanırım ya da kalple beyin arasında bir yerlerde. Boğaz olmadığı kesin, kaş göz falanda değil. Bi iletişim hatası ya da iletişim fazlası var kalple beyin arasında.

bi eksik var, içimde bir yerlerde ama ne yeri belli ne eksikliğin adı. Bulana büyük bir hediye.

Düne;

yağmur hala varsın da, sanada alıştım anla..

gereksiz adam/..

13 yorum:

  1. Bulduğun anda "buymuş" diyeceksin o eksiği.. Ve o zaman koyabileceksin adını.. o güne kadar ne aradığını bilmeden aramak düşüyor eskiği olan herkese..

    Yağmur... Hala mı ? Ne güzel.. Burda henüz yok ...

    YanıtlaSil
  2. Büyük karar mesela...
    Kalbi bir durum (bu kalbi durum' u ben uydurdum) olabilir...
    hıııı bir umutsuzluk bir kendini arama bir bir bir....
    bulana benden de hediye olsun ne olsun :)

    YanıtlaSil
  3. bir eksik var icimde biryerlerde.Sozun OZU bu sanirim.

    YanıtlaSil
  4. Nihayet yağmur yağıyor bu şehre.. Ben sadece bunu paylaşmak istedim..

    YanıtlaSil
  5. gereksiz adam o kadar güzel ve derin yazıyorsun ki inan yorum yapmakta zorlanıyorum:) kendini çok iyi ifade ediyorsun.eminim o eksiği bir gün bulacaksın ama insanın bir yanı hep eksik kalıyor ki tam oldum diyemeyiz hiç bir zaman.sevgiler

    YanıtlaSil
  6. eksik birşey'mi var hayatımda,gözlerim neden sık sık dalıyor,gökyüzü bazen ciğerime doluyor,öyle birşey ki bu atsan atılmaz,anlatılmaz...
    hayatımız da hiçbirşey dört dörtlük olmaz,olduğu gün,öleceğimiz gündür...

    YanıtlaSil
  7. @cache

    sevindim yağmura kavuştuğuna, umarım bana anlık yaşattığı huzuru sana da yaşatmıştır..

    @Funda

    sen bilirsin, ne olsun?...:)

    @İDEA

    özü ve acı yanı o, evet..

    @kamikaze

    yahu sen melek misin?..:))

    @ışıl

    bi eksik olmalı diyorsun.. olsunda bu kadar hissetmesek olmaz mı?

    YanıtlaSil
  8. var ya. hasta eder insanı o eksiklik duygusu. ne var da böyleyim lan ben duygusu. bi gıcırtı, bi sızıntı, bi huzursuzluk, trabzon ekmeğine sandviç yapıp yesen geçmeyecek kocaman bi boşluk derinde biyerde. aç açıkta değilim. karnım tok, sırtım pek, derdim ne benim. derdim ne benim. halleri. ne tanıdık.
    hayatımda kendimi bütün hissettiğim o kadar az an var ki. an yani o da. dönem bile değil ha. say desen sayarım, bi elimin parmakları bile fazla gelir.

    hediyeye talip olmak haddim değil, ermedim daha anlayacağınız.. neyse bu eksik, bulan haber versin sevabına. cevaba talibim kısmetse:)))

    YanıtlaSil
  9. içindeki,hayatındaki eksiklikleri herkes taşıyabileceği ölçüde hisseder,bazısı başka şeyler koyar o boşluğun yerine,bazısı da benim gibi neyapsa dolduramaz o eksiği,kiminegöre aşk'tır o eksik,kimizaman dost,yine de hayat gelir bildiği gibi,ama biz yaşayamayız istediğimiz gibi...

    YanıtlaSil
  10. @çingene

    Anlık huzurlarda kalan boşlukları doldurmaya yetmiyor değil mi?

    Ve sanırım herkesin cevabı kendinde. biliyorum ki verilen cevaplar sadece fikir almaktan öteye geçmeyecek. Ya da böyle geldiyse, böyle gidecek, yazık..

    @ışıl

    hayat bildiği gibi geliyor ve istiyor ki geldiği gibi yaşayalım bizde. olmuyor, olmuyor..

    YanıtlaSil
  11. iltifatın için teşekkürlerr,beni nasıl görüyorsan öyleyim :)

    YanıtlaSil
  12. kamikaze meleğin bi berisi, çok saf temiz kalpli maşallah:)

    YanıtlaSil
  13. @kamikaze

    rica.. öyle görüyorum sanki..:)

    @bi dost

    melekimsi diyorsun yani. sana katılıyorum, gerçekten de öyle, temiz kalpli sanki.. yazılarından anladığım kadarıyla, yoksa asıllarımızı kim bilebilir ki...

    YanıtlaSil