5 Temmuz 2009

ASLA UNUTAMADIKLARIMIZ(MİM)

Sevgili bi dost beni mimlemiş. Çetrefilli bir konu lakin, mimlendik bir kere. Konu ; ASLA UNUTAMADIKLARIMIZ..

Ben geçmişe takılıp kalmış bir adam olarak, eskiye dair unutabildiğim çok az mevzu vardır. Yani hep dündeyim aslında, kısmetse bugünü de yarın aklıma kazıyıp ''ahh'' edeceğim, ''keşke'' diyeceğim..

Bu bağlamda, bugüne kadar yazdıklarım, ordan burdan şurdan toparlanıp bütün gibi gözükse de, benden değilmiş gibi gözükse de, ucundan kıyısından yaşadıklarıma dokunduğu kesin. İlave, somut konular bu saatten sonra, bu başlık altında soyutlaşabilir.

İdare ediniz, konuya bu kadar hakim olabildim ya da gün itibariyle bu kadar girmeyi yeğ gördüm...

Ve bir görevi daha ifa etmenin sevinciyle sizleri mimliyorum arkadaşlar; kara kalem , kIrmIzILI , !...1sokakızından..! buyrunuz efendim, sıra sizde..

Birde çok alakalı bir konu(!);

Sisi lakaplı Seyhan Soylu' nun fikir babası(!) olduğu ''Tövbekarlar yarışıyor, ateistler din seçiyor'' diye bir program başlayacakmış. Bir imam, bir haham, bir budist Rahip ve bir papaz, evin birine tıkılan 10 ateist genci kendi dinlerine döndürmeye çalışacaklarmış. Ödülünü bilmiyorum arkadaşlar, eminim bir ödülü vardır bir sms numarası falan verirler arar, oy gönderir birinci yaparız aklımıza yatanı. Ha sevdiğimiz, benimsediğimiz bir kişi bizim istediğimiz dini seçmezse artık yuhlarız falan. Ne güzel memleket Türkiye. Yahu anlamadığım sisi ye mi kaldı din tercihi olmayanları din sahibi yapmak. Bu kadar ayağa düşürmenin ne alemi var para uğruna bu kadar manevi duyguları. yuh artık, yuh..

haberin detayını isterseniz buyrun tıklayınız....

5 yorum:

  1. mim konusundaki yorumum, bu kadarına da şükür napalım artık :P

    diğer konuya gelirsek; hiç görmedim o programın reklamını falan. bi kaç blogda eleştirmişlerdi oralardan gördüm ama en ayrıntılısını sen yazmışsın, yuh diyorum ohaa diyorum.. çarpılıcaz tümden o olacak haa, yarışmayla din mi seçilir Allah'ım ne gerizekalı kullar yaratmışsın ibret-i alem için yarabbim..

    YanıtlaSil
  2. gerizekalıları yaratmış ki insanlar akıllarına şükretsin diye:))
    Napcaksın herkes bizim gibi:P aklını kullanamaıyor..
    Böyle bir program başlarsa reating rekoru kırmazsa bu ülke de ben de madonna olayım(ıyyyyy ne korkunç)

    YanıtlaSil
  3. Allah akıl ve fikir ihsan eylesin herkese. Bize de ruh sağlığımız koruyacak güç versin. Ülkem ve ülkem insanı hakkında kötü konuşmak istemiyorum ama nedir bu, ne denir buna? böyle bir şeyin samimiyetinden ne beklenir kestiremiyorum. hele bir yarışma başlasın da görelim. hani bir ihtimal de olsa bir kişinin müslüman olması hoş olabilir ama böylesi bir durumun samimiyeti tartışma konusu. yine de Allah bilir en doğrusunu.

    Kolaylıklar

    YanıtlaSil
  4. Mim harika yazmışsınnn Gereksiz Adam, ben de söylediğin konuyu duydum vee dudağım uçukladı aman yarabbim,daha neler gelicek başımıza.rtük el koyar heralde ne kadar yasak taraflısı olmasam da.tabii iş halkımıza kalıyor seyretmemkle.baklaım göreceğiz

    YanıtlaSil
  5. @bi dost

    ne yazık öyle, tam ibretlikler..

    @devenin_bale_papucu

    çok izlenir mi bilmem de çok konuşulacağı kesin. Her an Madonna olabilirsin..:)

    @umidim

    samimiyetini anlamak için programı hazırlayanlara bakmak lazım tabi. kesinlikle samimiyetsizlik mevcut. amaç belli; daha çok para..

    @kamikaze

    yasaklar olmasın tabi ama insanlarda az akıl fikir sahibi olsun, bi zahmet yav, bi zahmet..

    YanıtlaSil