30 Temmuz 2009

ÇAKTIRMA MİM' DİR..:))

Korku filmlerinde ki karakterler kadar cesur olmak istiyorum. Hayaletlerle dolu kocaman bir evde (hayaletlerin varlıgından haberdar olarak üstelik), tıkırdayan dolabı tırsmadan açmak, siluet şeklinde ortada dolaşan hayaletleri görüp( yadırgama, bazı hayaletler kendilerine beden buluyor, hepsi silüet gibi gezmiyor.:)) deli gibi peşlerinden koşmak, evin en ücra ve ıssız odasına dalıp sağı solu kurcalamak, üstüne aynı evde yatıp uyumak istiyorum.

Ve bu cesaretimi hayat karşısında gösterip ''seni alt edeceğim laynnn hayat'' diye yüzüne yüzüne bağırmak istiyorum.

Korkutabilir miyim acep?

Hayat,

Bi git başımdan yav, bi git. Git yan komşuyla uğraşsana birazda, ne takıldın kaldın bana. Olmadı sana bi dost' u vereyim ya da Funda' yı, İDEA' yı, kIrmIzILI' yı, beenmaya' yı... olmadı cache' yi, ışıl' ı, Evren' i, Zuzuların Annesi' ni, ya da UÇURTMA:)' yı, kamikaze' yi, ege' yi, Jupiter' i... bi sürü isim işte...

kötü müyüm? :))

12 yorum:

  1. Bence değilsiniz...Ayrıca,benim gibi'tırsak' bir tip için gayet gerekli olan Mim'inizi aldım kabul ettim sayın gereksiz adam:)
    En kısa zamanda da,inşallah ederiz bir kaç kelam...Selamlar.

    YanıtlaSil
  2. hımmm sen şimdi benim mim konusundaki zaman kavramımı bilmiyorsun sanırsam. ben bu mimi seve seve alırım hatta aldım bile. buraya kadar herşey normal. amma velakin ben bu mimi hangi zaman diliminde yazarım işte onu bilmiyorum. hayır bazen mimi yazdıktan sonra yollayanı haberdar ettiğimde yollayan zaman aşımından yolladığı mimi bile unutmuş oluyor da :))

    saymadım ama sanırsam bundan önce yazmam gereken, sırada bekleyen 4 adet mimim daha vardır :))) ve umarım zaman kavramımın senin için bir sakıncası yoktur. bu arada yanlış anlamadıysam konusu cesaret üzerine öyle değil mi :)))

    YanıtlaSil
  3. ben yine anlamadım bu mimi alıp ne yapacağımızı :D yine mala bağladım sanırım aahaha :D

    o mimlediklerini yani bizi hayata karşı öcüü olarak mı kullandın? bizi görüp korkup kaçacak mı hayat? ben öyle anladım da, eğer doğruysa evet çok kötüsün :D

    YanıtlaSil
  4. ehe doğrusu ben de anlamadım ne mimi olduğunu:D

    YanıtlaSil
  5. Ama bir de bööööööööööööööö yapmak lazım ki,iyice korksun :))

    Gereksiz aldım MİM'i.Ve bir adet daha mimim var unutmuş değilim.Lakinnnnn zaman sıkıntısı çektiğin günler bir bitsin yazacağım.
    Sevgiler efendim.

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlar ben mim yazarken, bi konu belirleyip, ismini verdiğim kişiler konuyu devam ettirsinler diye bir amaç gütmem genelde. Eğlence amaçlı yazılmış bu yazıda ben kendimi hayattan korumak için isimlerini verdiğim kişileri öne sürdüm, tamamen maksat eğlence. Şayet sizde bu mim' e bi karşılık yazacaksanız ya, ne anladıysanız onu yazın ya da yukarıda anlatmaya çalıştığım şekilde bir şeyler yazabilirsiniz.

    Ben hayattın bana ettiklerinden kurtulmak için sizi seçtim...:)) artık hayat sizin başınıza bela, bol şans...:)

    evet kesinlikle kötüyüm..:)

    (amaç eğlencedir, tekrar altını çizmekte fayda var.)

    YanıtlaSil
  7. misal bi dost ''kendini kurtarmak için kimi ateşe atarsın olarak kabullenmiş mim' i'' ( bende böyle algılaması için baya bi destek verdim tabi) ki güzelde olmuş ama şakadandır herhalde orda yazdığı isimler, benimki şakaydı...

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ettim aldım koydum kenara, vakti gelince yazılır elbet cesaretim varsa :)

    YanıtlaSil
  9. ben de teşekkür ediyorum bu güzel ve değişik mim için en kısa zaman da anladığım şekilde yazmaya çalışacağım:)

    YanıtlaSil
  10. okudum,yazdım MİM'i,bakarsın birara,dinlerse beni rahat da edersin üstelik bundan sonra :)
    bir de zaten şuan uyuduğumuz evler de yalnız değiliz,bunu bilerek rahat uyuyorsan zaten yeterince cesur sayılırsın ...

    YanıtlaSil
  11. @Evren, @kamikaze, @ışıl

    rica efem..

    YanıtlaSil
  12. yuh olsun bana diyorum tam 6 ay geçmiş yahu ve ben anca yazıp da yayınladım. utanarak linki veriyorum sana affola...

    :((

    http://beenmaya.blogspot.com/2010/02/gitme-vakti.html

    bu arada bir mimin daha var ki ben de o kim bilir ne zaman yazılacak...

    YanıtlaSil