24 Temmuz 2009

KAMYONLAR KELİME TAŞIR

Geliyorlar, geliyorlar.. sürüler halinde, karmaşık bi yapıda. Orda, beynimdeki kamyonlar kasasını kaldırmış aşağıya döküyor kelimeleri. Kahrolası, şimdi içinizden en eğlencelilerini seçip, hoppidi hoppidi hoplatacagım hepinizi..

Karanlık kapı önleri, ışıkları söndürülmüş garip evler.. offf tanımlayamayacagım, betimleyemeyeceğim.. o köyden daha pecmurde aklım...

kahrolası, kahrolası... yıgınlar halinde belirsizlik düşüyor önüme. Adını koymak istiyorum da olmuyor, kızıyorum.. kahrolası.. aklımın dehlizlerinde kayboldugumdan değil, aklıma olan hakimiyetimi kaybediyorum anlık..

çok sıkıcı herşey, çok sıkıcı.

Bi soluk, bi nefes alacak yer bul bana, bi huzur lazım.. var anlık huzurlarım, yalancıyım ben. kahrolası.. anlık huzurlar yetmiyor, biraz daha, biraz daha..

yok yok.. ben hayatla bozmadım kafayı, hepsi palavra, yazmak olsun diye yazıyorum.. yalancının tekiyim ben.. aslım bu değil benim.. ben yalancıyım.. pisliğim bi nevi..

O zaman kelimelerine hakim olsana, yalancı oldugunu söylerken yalancısın asıl. aslın bu senin, huzursuz, meymenetsiz, bıkkın herif..

Senden sıkıldım.. Bana ne kadar acı veriyor farkında değil misin, beni yok sayan git gellerin. Ne kolay değil mi, ''gitmem gerekirse giderim.'' şimdi git, beni unut şimdi gitt... durma, bakma, eğ kafası s...ol git...

Ne oldu, kamyondan eğlenceli kelimeler çıkmadı mı?

Çıkmadı mı?

çıkmadı

mı?

Kahrolası....

Başlığı Yaşar Kurttan çaldın, farkındayım. Kamyonlar kavun taşır şarkısından.. evet, sen busun.. öteden beriden aldıklarınla kendini bütün sayıyorsun..

Çıkmadı mı eğlenceli kelamlar?

Yüzsüz..


6 yorum:

  1. Gülümsedim,kızdım,çeliştim.Kendi yalancılığım gözümün önüne geldi,süsleyip süsleyip kurduğum kendime inandırdığım yalanlarım..O hakimiyetimi ne çok kaybetmişim ben dedim.Baktım,gördüm,düşündüm okurken.
    Sahi biz bu muyuz?

    YanıtlaSil
  2. Dün geceden beri, kelimelerle hesaplaşma halindeyim.. Baktım ki, bu gün kelimelerle uğraşan bir tek ben değilmişim...
    üstadın dediği gibi:
    Lügat bir isim ver bana halimden;
    Herkesin bildiği dilden bir isim.
    Eski esvaplarım tutun elimden;
    Aynalar söyleyin bana ben kimim.

    YanıtlaSil
  3. Kamyonlar birde yük taşır be GEREKSİZ.Ama yerine ulaştırınca boşaltır ve yeni hedefi için bomboş yollarına devam ederler.

    YanıtlaSil
  4. @ege

    o soru hala muamma. sahi bu muyuz?

    belkide biz yüzleşmeye çalışanlardanız, ya diğerleri. Büyük yüzsüzlük onlarınki.

    @cache

    İşte öyle bi dil yok ne yazık, öyle bir isimde. Kimse anlamaz kimsenin halinden. O yüzden kelimelere kızarım bazen, beni ifade edemediklerini düşünürüm ama yine de bilirim sorun kelimelerde değil bizde..

    @İDEA

    Bu seferki yükleri kelimelerdi. İşte boşaltıp gittiler yarım yamalak.

    YanıtlaSil
  5. kendine bukadar yüklenme diyemem ki,o yüklerdir seni sen yapan,boşaltsan bunca yükü,senden ne kalır ki geriye...

    YanıtlaSil
  6. @ışıl

    kelimeler olmadan boş olur herşey diyorsun ki haklısın.

    YanıtlaSil