7 Ocak 2013

HADİ ŞİMDİ

"Lapa lapa kar yağıyor karadeniz' e" diye mevzuya girmek istiyorum, lapa lapa kar yağdığından değil, akşamdan kalma hayallerim olduğundan, akşamdan kalma mutsuzluğumdan...

Şimdi, hadi şimdi...

Feryat figan bi cümle yazasım var, bi paragraf hatta. Ağlayan bi cümle, hüngür hüngür ama...

yasak, yazmak dahi yasak bazı gerçekleri.

DepresifPolyanna vesilesiyle başladım bugün ŞU şarkıyı dinlemeye, ki çok severim. Hani zaten akşamdan kaldım ya, hani karadeniz' e kar yağdı ya bu sabah, hani beyaz ya dağlar, hani hayal ya sadece, hani yok ya, olmayacak ya, bitti ya...

Bak nasıl bi tebessüm bu biliyor musun?

ya da bilme.

Kulağımda arabesk bi tını var, Orhan Gencebay mı, Müslüm Gürses mi bilmiyorum. Taşı toprağı arabesk memleketin...

Ayaklarım üşüyor, ellerim üşüyor ve kalbim üşüyor en çok. Sıcaklık farkları kalp krizine vesileymiş, öyle diyordu dün haberler de, bağlayamayacağım mevzuyu aşka, sen bi ucundan tut, ben üşüyorum...

cem ben

32 yorum:

  1. Şarkı çok güzel... Ellerin ısınır, ayakların ısınır,bunlar kolay.. ama kalbin nasıl ve ne zaman ısınır bilinmez..

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. dedim, gerçekten işe yaradı. ben nasıl akıl edemedim bunu yaaaa, saol.

      Sil
    2. önemli degil ısınsında

      Sil
  3. Bir cümle ağlar da, kaç kişi görür o yaşı ? ..
    Hadi gördü diyelim. Güç yeter mi silmeye ?
    Teselli.. Hemi de züğürt olanından.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gider en görmemesi gereken görür. neme lazım...

      Sil
    2. Evet o olasılık yüksek. Zira görmesi gerekenin önünde ağlasan, yine görmez. Boşuna cümleleri ağlatmayı düşündürtmüyor zaten. Düşüncesiz..

      Sil
    3. tekme tokat girelim biz ona en iyisi :)

      Sil
    4. Şiddete şiddetle karşıyımdır, neden olmasın.

      Sil
    5. hep karşıda durmamalı arada bi yanaşıp karşısında durduğumuzun gözüne patlatmalıyız. çatlarız yoksa.

      Sil
    6. :) Bizde yine suç yok, çatlatanlar utansın..

      Sil
  4. Miadını doldurmayan bir şarkıdır kendisi slm ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyle, ilk gün dinlediğim kadar zevk alıyorum hala.

      Sil
    2. Bilmiyorum bana özel sen anlamazsın

      Sil
    3. tamam sana özel olsun da ben ne dedim ki? bi soruya cevap gibi olmuş ama soru yok ortada :))

      Sil
    4. Yorum yapmayı beveremıyorum:) begen butonuda yok..artık yorum yapmasam mı ben:/

      Sil
    5. ya beni dövme de gerisi önemli değil :))

      yorum yapmayı beceremiyorum ne demek yav, sanki biz yorumcubaşımıyız. hep beraber saçmalıyoruz işte. yazılar iç karartıcı bir de yorumlar öyle olsa ölelim biz :)) arada soluk almalı. kafana göre takıl yani, sorun yok :)

      Sil
    6. Cok terepist gibi oldun:)
      Tamam zaten yazılar iç karartıcı barı yorumlarda gülelim:) gülücKsüz yorum kalmasın blog yorumcuları:)
      Şiddete hayır

      Sil
    7. bi miktar şiddet olabilir yav :)) şaka şaka

      Sil
  5. Bir replik;"seviyoruz kardeşim takipdemi etmeyelim":)

    YanıtlaSil
  6. kar soğuk lakin karadeniz üşümez ben biliyorum.
    O değil de insan özlüyor.
    Hem karı, hem karadenizi.
    Bugün herkes kar'ı baş tacı etmiş konular açıp, başlıklar atarken, beyazı kıskanırcasına bu ülke grilerden hiç kurtulamıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım Almanya' da yaşıyorsun.

      Karadenize kar da bi başka yakışıyor, çok yağmasa da...

      umarım kavuşursunuz tez zamanda.

      Sil
    2. Hayır ingilterede.
      Yağmuruna çok denk geldim ama beyazlar içinde eminim çok güzeldir.
      umarım. :)

      Sil
    3. doğru, orda hep yağmur yağar değil mi?

      Sil
    4. evet ama karadenize de her gittiğimde yağardı...

      Sil
  7. Neden kulağımızda arabesk bir tını var? Acaba biz de ki bu depresif eğilimlerin nedeni bu mu? Hani gelişiyor ya teknoloji, çare etmez mi, değiştiremez miyiz o tınıyı... Evet, bende muzdaribim de...

    Bir de mevzuyu aşka bağlamamamk önemli olmuyor çoğu zaman; mevzu zaten aşk olduğundan mı bilinmez ama buda garip işte.

    Neyse eli ayağı geçtim de kalpler ısınsın tez vakitte diye
    dilekler geçiriyorum içimden
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kültür. Tek cevap bu herhalde. bu coğrafyada yaşayan insan kendini bağımsızlaştıramıyor arabeskten. zencilerin rap müziği gibi belki de....

      teşekkürler iyi dilekler için.

      Sil