14 Ocak 2013

BU DA ŞİİR DEĞİL

Bilirim seni ve bi tenhada severim gözlerini en çok ya da loş bi oda, sessiz ve karanlık bi sokak, ıssız dağlar vs. 
Sonra aşk kalıntısı kelimeler çalar kapımı, şiir gibi mısra mısra girerler evime,
Oturup gözlerine iltifat eden kelimeleri oluştururlar salonumda. 
Ah kalem çekilmemiş, ah aşkla bakan gözlerin, ah bütün kelimeler eksik kalır karşında. 

İnsan nasıl sever geceyi bazen, uyumak için değil geceyle sevişmek için girer yatağa bi ihtimal. Sonra " Dikilir gözlerin tavanda bir noktaya" der bi ses, Ümit Yaşar' dan  ve devamını unutur da başka kelimeler zorlar aklının koridorlarını; ki yatak var işin içinde, sevişmek ne büyük ihtimal gözlerinle...

Ve bilirim seni, kalın dudakların var doğuştan. Ve çok sûni artık hayat, herkes aynı, herkes o gibi ama sen... ama senin kalın dudakların var doğuştan, kim bilir ne kadar olağan...

Adına şiir yazmayalı çok zaman oldu, ki artık kaçak dövüşüyor aklım. Misal resmin biraz daha siyah beyaz artık ve   bakışların hayal meyal gözlerimde.  Ancak salonum hala dolu, salonum feryat figan kelimelerle.
Ve sonrası....
muamma....
...

Ne kadar beceriksiz şey şu zaman, kırıp dökmeden akıp gitmeyi bile beceremiyor; şuursuz...

cem ben, bu da şiir değil zaten. 

30 yorum:

  1. Diyorum sana artık bitirelim şu işkenceyi diye. Madem seviyorsun hala beni; gel yeniden başlayalım. Bu kez üzmeyeceğim seni ve beni. Söz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cıksss olmazzz, biten bitmiştir beYbi :)))

      Sil
    2. e ama biten bitmemiş ki yazıyorsun hep benim için yazıları:) cıkssssmışşşş peh!
      Hele o beYbi lafın yok mu... ona duble peh:P

      Sil
    3. o benim duygularım bi kere, yazarım. Sen benim için yoksun artık, belki arkadaş kalabiliriz :)

      Sil
    4. Yok olmuş birinden arkadaş olur mu ki:) Telde konuşamadım bu arada senle iyi... yanımda insanlar vardı.. en kısa zamanda en uzun sürecek konuşmayı yaparız diye umuyorum canımcım.

      Sil
    5. ehu ehu sana acayip espriler yaptım ama anlamadın "hııı " dedin geçtin :))

      Sil
  2. http://m.youtube.com/#/watch?v=_VKg66Tsvbk&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D_VKg66Tsvbk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keyifle dinliyorum...

      Sil
    2. Keyifle dinlenirmi..hisle duyguyla dinlenir

      Sil
  3. hem her şeyi onarsın diye bekle, hem de her şeyin suçlusu ilan et..çok acımasızsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. e her şeyin suçlusu olduğu için de onarması gereken o, ben miyim?

      Sil
    2. Yanlış biliyorsun, kimsenin suçu değil bu...onun suçu değil bu... bu senin suçun...diyordu..ben de severdim bu şarkıyı.

      Sil
    3. ama orda "bu benim suçum" diyordu sanke :)

      Sil
    4. işte şarkı " benim " diyor, ben de " senin " diyorum..yazı senin yazın, suçu niye ben üstleneyim ki.

      Sil
    5. ama şarkıyı söyleyen kişi "benim" diyen, şarkıyı sen söyleyince suç senin olur. e ben söylemiyorum şarkıyı yanı. evet suçlu sensin. suçuyu bulmamda yardımcı olduğun için teşekkürler :)

      Sil
    6. :)))) olsun..Allahtan ceza-i ehliyetim yok...

      Sil
    7. bi ehliyet al artık ama, olmaz böyle :)

      Sil
  4. Lisede bir arkadaşım şöyle demişti, yani daha doğrusu yazmıştı. İnsan önce tanıdıklarının ismini unuturmuş sonra yüzlerini..
    Unutmak bazen çok kolay oluyor. Bazen de imkansız gibi duruyor. Zamanla ilgisi yok, bıraktığı iz etkili bence bu süreçte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben önce yüzlerini unutmak için uğraşıyorum

      Sil
    2. bende . yanlızdeilsin cem

      Sil
    3. doğrusu yalnız onun adsız...

      Sil
  5. Biri bana bunları yazsa diye kıskandım haddim olmayarak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke bana da birileri yazsa, haklısın kıskanmakta yani :)

      Sil
    2. bak şimdi ben de kıskandım ayak üstü. valla ya bana niye kimse yazmıyor ben burda habire yazıp duruyorum :(((

      Sil
    3. Yazma protesto et bize yaz:)) Karosiye bana pandoraya

      Sil
    4. valla yaa, protesto ediyorum artık :)

      Sil
  6. Protesto tamam da bize yaz kısmı? Ha dur belki yeni eklenen bizedir bakayım iyi gelir bugün:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. az önce "acı var sarayım mı bacım?" diye bi şey yazmıştım, o olur mu? :))

      Sil
  7. Olur olur bugün su gibi sakinim sakin su gibi sakinim:P
    Mutsuz başladım güne pufff

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oysa ben iyi başlamıştım ama insanevladı saolsun, öyle devam edemedim.

      Sil