21 Ocak 2013

(VURDUM)DUYMAZ

Benim Sükût' m boşvermişliğimden ve sukut-u hayallerimden kalmış bu bezginliğim. Kafiye olsun diye değil, aklıma ilk düşen kelimeler olduklarından bu yazılanlar.

Ve sabahta geceden kalma bi baş ağrısı, ve sabah sancılı. Şimdi nur topu gibi bi "umut" doğacak diye bekliyorum, nafile! umutta ki tırnak işareti ve nafilede ki ünlem boşa değil arkadaş...

Akşamdan başladım Şu şarkıyı dinlemeye. Bilsen nasıl bi acı sıkışmış gönlüme , de bilsen işte. Bilmezsin...

Dün rüyamda gördüm...  Ah nasıl bir boşluk o, ah nasıl karanlık ve kirli hayaller, ah sesim kısılıyor duymuyor musun?

Duymuyorsun değil mi?

Ki ben de işitmiyorum artık bazı sesleri, sadece karanlığa ve sessizliğe kulak kabartıyorum.

cem ben





 

19 yorum:

  1. Belki de bilirim, asıl sen bilemiyorsun işte..

    YanıtlaSil
  2. Hayalleri bir süre askıda tutmak belki işe yarar. O yükleri azalır belki.. Olmaz mı ki..

    YanıtlaSil
  3. Tam da bu anlattıklarını ben de eklediğim müzikler eşliğinde yaşadım, başım ağrıyor, uykusuzum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hala dinleyemedim, akşama inşallah.

      Sil
  4. Karanlığa sessizliğe kulak kabartınca kendin yankılanıyor
    Sesiz bir eliiiiffffff için çin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. durup dinlemeli o sesi de bazen.

      Sil
  5. Ooof offf! benimde başım ağrıyor, canım sıkkın. Bu bloggerlar hep mi dertli, sorunlu olur. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya da sorunlular birbirini buluyorlardır.

      Sil
  6. Gönlümüze sıkışan acılar bilinmiyor diye mi bu halimiz?
    Ya da dolu bardakta boş taraf mı arıyoruz biz?
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok bilip söyleyememek de olabilir. bardak o kadar da dolu değil yani :)

      Sil
  7. Bazen okuduğun bi' yazı dokunur ya kalbe. Dokundu işte...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oluyor öyle şeyler değil mi?

      Sil
  8. çok güzel bir yazı elinize sağlık.

    YanıtlaSil