18 Ocak 2013

TEMMUZ/20..

Temmuz/20..  
Günlerden Cuma 
Saat 12:00

Ben bi şiir yazdım; başlığı karanlıktı, içeriği karanlıktı, adı karanlıktı. 
Aylardan temmuz günlerden cumaydı. 
Oysa hava aydınlık, saat öğle vaktiydi...

Gözüm kamaştı karanlıktan o gün, öyle bi gün yoktu, belli ki hayaldi. 

Temmuz/20... 
Sardunyalar solmuştu ihtimal
kokusu yoktu burnumda
zaten şiirler de karanlık ve dahi anlamsızken. 
Ki,
Günlerden cuma, hayat şiir gibiydi oysa, lakin...

Gözüm kamaştı karanlıktan o gün, öyle bi gün yoktu, belli ki hayaldi.


cem ben

26 yorum:

  1. Budur!! Şiir yazcam yazcam dedin..12'den vurmuşun be Cem..(Bu arada perihan arkadaşıma sevgilerimi ve saygılarımı iletiyorum:) ).....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama ben hala şiir yazmadığımı düşünüyorum :)

      teşekkürler

      Sil
    2. teşekkürler arselice sen bi tanesın :)
      perihan

      Sil
    3. sen de her önüne gelene ''bi tanesin'' diyorsun adsız.

      Sil
    4. her önünme gelene demiyorum malasef cem dikkatını cekerim.hak edene diyorum sadece
      perihan

      Sil
    5. bana da yazmıştın geçmiş yazıların birinde de, hak ettiğimi nerden anladın onu anlayamadım.

      Sil
    6. Kim bu perihan yaa :) hahaha

      Sil
    7. şimdi ben adsızlara ''sen kimsin arkadaş?'' diyordum ya, o da perihan diye not düşme gereği duymuş. demek ki perihan denince tanınan biri ki adını yazmasının yeterli olduğunu düşünmüş.

      Sil
  2. hayal gücüne sağlık! temmuzun 20si eminim mest olmuştur böylece adının geçtiği bir şiirin varlığına.

    selam ile,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında 20 temmuz değil de ikibinli yıllardan herhangi birinin temmuzunu anlatmak istedim. 20.. ordaki noktalar o yüzden.

      teşekkürler.

      selamlar.

      Sil
    2. ah şimdi anladım. peki :)

      luna.

      Sil
    3. senin bakış açında iyiymiş yalnız :)

      Sil
  3. Duyguları dökebilmek belki de önemli olan. Şiir yahut düz yazı, pek de mühim değil gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maksat yazmak işte bizimki, paylaşmak, dertleşmek vs.

      Sil
    2. Yazma kısmını iyi becerdiğiniz aşikar. Paylaşmayı da.

      Sil
  4. valla bayıldımm:) eline,yüreğine sağlık Cem'cim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkkürler kamikazecik :)

      Sil
  5. "Herhangi birinin temmuzunu anlatmak istedim." yeme şimdi bizii, kandırmaa ! :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama tırnak içine eksik almışsın, ikibinli yıllardan birinin temmuzu olacak o. yoksa temmuz benim, orası kesin :)

      Sil
  6. Bu çok şiir olmuş :) Çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜRLER ERDİ :)

      Sil
    2. Bana bağırmışsın :D :D

      Sil
    3. ben senin büyüğünüm, bağırırım. BAĞIRTMAAA :))

      Sil
  7. şiirlerinin tuhaf bir gizemi var, beni içine çekiyorlar. garip

    YanıtlaSil