10 Ocak 2013

CEM O

Ben hep eksik kalıyorum zamanda. Sanki biraz daha eğilmem lazım, sanki biraz daha yalvarmam lazım, sanki biraz daha övmem lazım...

Dışardan bakınca kibirli görebilirsiniz beni, içimde boynu bükük bi hayal var, hep eksik kalan bir hayal...

Kar sonrası açan güneşin tadını çıkartmak lazım diyor aklım da kalbim izin vermiyor huzura. Özlediğim bir "şey" değil aslında, özlemek de değil aslında, ben de bu değilim aslında; yalan var başucumda, yalancılar, ki böyle büyüdüm ben, yalana bulaşmam ilk aklımın ermesiyle olmuştur belki. Sahi ne zaman aydım kendimi?
O yolda,
yeşil eşofmanında
seyahat sonrasında
çıkmaz sokakta?
muamma 

ve artık,
boş cümle hayranı bi kitle seyrediyor dünyayı. 
ve ben
her geçen gün biraz daha eksik kalıyorum dünyayı seyredenlerin nazarında. 

Biraz daha eğilmem lazım, biraz daha yalvarmam ve biraz daha öpmem lazım kalçalarını...

cem ben, evet cem o...


21 yorum:

  1. Bazıları kendini padişah sanıyor. Hani varmış ya onlarında soytarıları. Onlarda istiyor yanlarına. Bilmiyorlar ki kendileri oluyor soytarı.
    Ama doğru sayıları çok hızlı çoğaldı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ve sanırım dünya bu sahtekarlığın üstünde dönüyor.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. ve henüz bunun farkına varmadı.

      Sil
  3. Senin zihnin karmakarışık! Yazıda bir daldan bir dala atlamışsın ya da ben anlamadım, gerçi bu saatte okumamın etkisi olabilir bunda. Anladığım tek şey yalvarmanın lazım olduğu. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim zihnimin karışık olduğuna yeni karar verdiysen, senin zihin epey zamandır epey karışık demektir :)

      Sil
    2. Aslına bakarsan ben anlamış rolü yapıyordum :D :D Bu yaklaşımda doğru olabilir. Zihin karışıklığım düzelmiş olabilir :)

      Sil
  4. koridorun sonuna gömdüğün fesleğenler ve kırçiçekleri aşkına
    ya eksik ya fazla sana güneş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üzerine düşünmek lazım; eksik mi fazla mı acep_?

      Sil
  5. Adın Cem olmasa bu yazının bir başkasına ait olduğunu düşünecem,yorum,uslup çok benziyor.. ama güzel ifade etmişsin,yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merak ettim kim olduğunu ?

      Sil
    2. biraz araştırırsan bulabilirsin belki:))

      Sil
    3. üşenirim şimdi :))

      zaten benim adım da cem değil :)

      Sil

    4. tahmin ettiğim kişimisin yoksa:)

      Sil
    5. medyum muyum ben yahuu, bilmiyorum ki kimi tahmin ediyorsun...

      Sil
    6. :))) neyse yakın takiptesin,zamanla anlarız

      Sil
    7. aman nasıl heyecanlandım bilsen :))

      Sil
    8. ayrıca bi dolu resmim var orda burda, bakıp anlamak çok güç olmasa gerek kim olduğum...

      Sil
  6. yorumum çıkmadı sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi adsız yorumu yapılmış ama eski yazıların birine. bir tane olduğuma dair bi yorum. ''yardım edin'' başlıklı yazıda.

      Sil