29 Ocak 2013

RİVAYET; Bİ İHTİMAL

"Bahar da gelecek, bi ihtimal rivayet.
Yolun sonunda ki ağaç yine çiçeklenecek ve dahi yeşillenecek."

diye başlayıp kendini kandırabilecek kadar maharetli değilmiş bu beden. Kandırılmamayı öğreneli çok zaman oldu da kimseyi kandırdı mı hiç?  

Saat sabahın bi körü ya da körüydü. Gözlerini yarı aydınlık ve bulutlu, ve yağmurlu, ve hüzünlü, ve özlem dolu bi güne açtı, öyle diyor kayıtlar. Bir kaç cümle yazıp aklına, üstünü çizmesi kısa sürdü. 

Geçmiş zaman yazıları ya da uzak yazılar ya da hayal gücü yazılarını hiç sevmediğim gibi bi gerçek midemi bulandırdı; saat sabahın bi körü(ydü)...

Sürekli telefona tanıtım mesajları geldi, en son arayan numarayı görmeden açtı, açtığı, açıyordu, açabilir.  açmasa duymazdı şunu ;  kredi kartınızın limitini arttırmak......     defol git, gider misin, gitmelisin, ya bi s.git yaaa....

Aşktan bahsedemiyorum pardon, bahsedemiyormuş asıl buna pardon. Dur bi saniye "bahsedemiyordu" da olabilir lakin, tanımadığım sıfatlar! zan altında bırakıyor duygularımı. Herkes başrolümde maşallah, ben yardımcı oyuncu dahi olamıyorum kendi hayatımda; olamıyorum, olamıyordum, olamayabilmeihtimalimisevdim mi?..  lütfen, please...

cem ben


18 yorum:

  1. Nediyon sen ya :D :D Ben sana sürekli diyorum aşk lazım sana o zaman bu hüzünden kurtulacaksın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeyy pardon bu tatlı mesajın arasına girer gibi oldum ama üstteki harika bayan doğruyu söyler sanki :)

      Sil
    2. ne diyorum ben acaba? aşk mı, o ne ki arkadaşlar?

      Sil
    3. Aşk diyoruz aşk! Yazdıklarını yine anlamış gibi yaptım! :D Beynindeki karmaşayı yazılarına aktarıyorsun sonra anlamayınca acaba bende mi sorun var aptal mıyım ben dedirtiyorsun, insana töbe töbe. Bir de üstüne üstlük herkes yorum yapıyor bunlar ne anladı şimdi ya diyorum, yorumları okuyorum ne yazdığını anlamak için. :D :D

      Sil
    4. şimdi şu konuda anlaşalım; benim yazdıklarımı anlamamak zeka düzeyini asla belirlemez, zaten anlaşılmamak için uğraşıyorum. Yazdıklarımdan az bi anlam çıkaran kendine malediyor malum, vukuatım da çok bu konuda. en güzeli anlaşılmamak... bak bu açıklamada nasıl gayet anlaşılır oldum :)

      aşk mı?

      o ne ki ? :D

      Sil
    5. Anladım :D kimse bilmiyor onun ne olduğunu :))

      Sil
    6. ha iyi yoksa bilgisiz ve eksik hissedecektim kendimi :)

      Sil
  2. okuyunca "bekliyorum öyle bir hava da gel ki vazgecmek mümkün olmasın" diyesim geldi birden
    orhan veli yi andım başka bambaşka yerlere gittim dönesim gelmedi

    YanıtlaSil
  3. bana yazdın di mi
    biliyom biliyom işte kesin bana..

    yaa tamam tamam
    ne var
    gülümsetesim geldi
    gülümsemedin mi?
    ok ok
    kayboldum
    püffff

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blogunuzu severek takip ediyoruz Yazgüneşi :)

      Sil
  4. Hayatta o başrolü kimseye kaptırmamak lazım bence. Sonra dublör bile olamaz insan hayatta, kendi rolüne.
    Ya ben bu sabah gayet iyi idim. Şimdi bu sevmsiz yorumu niye yaptım ki..
    Ve esasında başrol hala sizsiniz. Bunun farkına varın. Zira başkaları siz varken var, yokken yoklar değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zira dan sonraki cümlenin ağırlığı altında eziliyorum şuan :)

      Sil
    2. :) Kendim içinde öyle düşünüyorum.. desem. Ezilmeniz azalır değil mi? azalsın azalsın.

      Sil
    3. aslında cümlenin rehavetine kapılmk da güzel olabilir. Biricik olduğumu düşünerek gezmek kadar güzel bir şey var mı?

      bi zaman sonra ahmak bi ihtiyar imajına bürünmemek gibi bi garantimiz yok tabi :)

      Sil
    4. Tabi her zaman ki gibi ben lafı tersden anlamışım. :) O zaman ezilin gitsin yaa.. :)
      Yok öyle olmaz. Hep var olmak isteyeceğiniz biri olacaktır elbet.

      Sil
    5. Bizi Allah' a havale etmiş gördüm seni :)

      Sil