23 Ocak 2013

...

Huzur mu hüzün mü bilemedim!
belki de
hüzünlü bir huzurdur, kim bilir???

cem

17 yorum:

  1. huzurun eksik olmasın Cem..Hüzünsüz olsun ama..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin, sağol, teşekkürler, bilmukabele.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. ama kim?

      yahu mullayı sandala atıııppp ruhumda hicraaa...

      öhüm öhüm, pardon kaptırdım kendimi.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. bilemesinkiiii bilemesinkiii kaderimdir dedim bilemesiiinki :)

      Sil
  4. Herkes haklı, bakıyorum herkese herkes haklı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkes haklı! hayatta, kendini bir şey sanma... :)

      Sil
    2. ya şarkı öyle diyor, hoş tam böyle demiyor da :)

      Sil
  5. Huzura alışık olmadığından belki, hüzünlü geliyordur sana... diye atarım şimdi. Kendim bile inanmam. :)
    Huzur peşinizi bırakmasın diyelim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kadir' e diyelim o inanır belki :)

      Sil
  6. sanki hüzünle huzur birbirini tamamlıyor gibi bazı bazı

    YanıtlaSil
  7. Bende mi sorun acaba? Yorum altına yorum yazamadım. ):
    O kadir herşeye inanıyor zati.. diyecektim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deneyelim...

      evet ben yazıyorum yorum altına yorum. sende değildir de bilgisayardadır sorun..:)

      Sil
    2. :) Şimdi oldu. Sevindirik oldum.

      Sil