22 Ocak 2013

ISIRIRIM GÖZÜNÜ

Yalpa yalpa yalpa, belden yukarısı yere paralel, kollar rahat bırakılmış ve yere 90 derece, ayaklar şu Paris moda haftasında boy gösteren en zayıf mankenlerden biraz daha yampiri yumpiri. Ben diyeyim "Noterdam' ın Kamburu" sen anla İstanbul bilmem kaçıncı noter v.s. Pozisyon bu, fonda Jazz bi müzik ( misal ŞU ) ve o müziğe uyum sağlayan o bedenle ıslak sokaklardasın.

İki gündür aynı boşvermişlikle, bir ona bir buna saldırıyorum ne ala...

& ısırırım gözünü
- hadi lennnn 

Amaaaaannn, tak tak tak tak vursunlar beni koparıp yalnıza mı koysunlar beni, heeeeeeeeeeyyyy amaaaaaaannn aaaaaaaaah amaaaaaaaağğğğğıııınnnn amaannnnn   dırırı dırırı dırırı

Ya da belde ceket, sağ tarafa doğru hafif, kollar açık sağ ayak önde ve aynı taraftaki kalça bi önde bi geride. yepppppp..

Geceden kaldım cınım, alkol kullanmıyorum, benim geceden kalmam uyku dengesizliği. falaaaannn falaaannn aaaaannnnnnn nnnnnn ..........

offff işim var yaaa

cem ben, oyna oyna oyna


12 yorum:

  1. açılsın ortalık.. az biraz oynayalım da, biraz kurt dökelim de, unutalım. :)

    YanıtlaSil
  2. Şu an metrodayım. Hareketleri yapmaya kalksam açıları tutturur Miyim tutsa millet ne der. Bilemedim .geri dönüp kelime hatasını da düzeltmedik. Çok utanıyorum çoluk...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. metroda benim bloga giriyor olman nasıl mutluluk verici :)

      ıphone mi o, hiç sevmem :)

      Sil
    2. Yok be sevmem ben de Ay fon falan . İzmirin metroları kendinden netli bilgisayarlı.

      Sil
    3. ben de yerleşiyorum İzmir' e, bana kadro bulun, tayinimi isteyeceğim :)

      Sil
    4. Sen izmir'e yerleşeceksin de seni çalıştırcaz öyle mi ? Koca İzmir bi Cem'e bakamıcak mı ? Bak yalıda bunca senedir valinin mi yoksa Ege Ordu Komunatının mı bilemediğim bi yalı var.( biri semtin adı, biri de evin vasfı ) Hemen sana hazırlattırıyorum orayı. İçindeki de her kimse yaverin olsun, buyur gel :)

      Sil
    5. yok hazırdan yemeyi sevmem yine de çok naziksiniz :))

      Sil
  3. Hep deli misin sen cem.
    Deli cem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok akıllı olduğum söylenemez :)

      Sil
    2. adsız, haddini aşıyorsun o yüzden yorumunu yayınlamadım.

      (serapus sen üstüne alınma, tam buraya yazılmış bi yorumdu da ondan buraya yazdım :))

      Sil