28 Ağustos 2012

YAĞMURLU HÜZÜNLÜ VS

Şimdi balkanlardan geldiği kesin olan ( şahsi tahminim, meteorolojiyi bağlamaz ) yağmurun düştüğü şehirlerde ki bütün bloggerlar yağmura döşeyecek yazıyı, ben de dahil; gürül gürül yağdı, şimşekleerrr, insanların üstüne üstüne kinini kustu gökyüzü, ne hüzün... Neticede hep aynı kapıya çıkacak yollar; yağmur hüzündür arkadaş, hüzün iyidir arkadaş, aşk vardır, aşk acıtır v.s.

Gece bol kavgalı, gök gürültülü ve haliyle uykusuz bir ucubeydi Karadeniz. Hani bi telefon duvara vurulup parçalanacaksa tam da vaktiydi; neden çalmıyorsun ya da neden sesin çok çıkıyor, ki bahane çoook görüldüğü gibi. Lakin daha ilk taksidini ödeyemediğim telefona kıyabilmek gibi bir lüksüm yok. Bunun için yedek bi telefon bulundurmalı yahu, hayat popüler müzik videolarında ki gibi değil malumunuz. Neyse işte bir ayı aşkın zamandır ( 17 hazirandı tam tarihi sanırım ) devam eden uyku bozukluğu kullandığım ilaçlarla bile düzelmeyince ilacı da bıraktım uykuyu da; bir saat uyu uyan bilgisayarı aç bakın, sonra kapat git yat 2 saat sonra kalk vs. şeklinde devam eden gece ilişkisinden sonra yarı uykulu bir öğleden sonra mesaisi şeklinde devam ediyor hayat. Nereden geldik konuya? haa yağmur, gök gürülltüsü, karadeniz ve gece. Bütün bunların neticesinde zaten yarım yamalak uyuyan ben bildiğin uykusuz bir gece geçirdim. Gergin miyim, yooo salladım hayatı. Uyusan da uyumasan da aynı günle yüzleşmiyor musun dost.

Uyusaydım neyle yüzleşirdim bilmiyorum (bi üst paragrafın son cümlesiyle çelişse de) fakat yarı uykumdan uyandığımda "aralık bi kapı varsa ve içeride huzur olduğuna eminsen, o kapıyı zorla" gibi saçma bi söylemle uyandım. Artık eksik uykunun getirisi miiii, ruhumun halt etmesi miii, yağmurun etkisi miiii bilemedim. Ama huzur varsa, en önemlisi huzurlu aşk varsa kendi hayatını zorlamalı insan, kabına sığmalı, elindekiyle yetinmeli, başka güzel bedenlere aç olmamalı. sonra başka hayatlara saygı duymalı, saygı önemli. 

Madem yağmurla başladık öyle devam edelim, pardon öyle bitirelim; 

Hala yağmur yağıyor karadeniz' de ve artık çok eminim bütün suç balkanların. Ve denize düşen yağmur damlaları göle düşenler kadar mükemmel olmuyor biliyor musun?

şarkımız da bu olsun ; TIKLA


cem ben, yağmurlu hüzünlü vs

21 yorum:

  1. Yağmur genelde hüzündür. Ama ben bu yağmuru anlatışınızda biraz öfkeli, kızgın bir yağmur gördüm. Belki de öyledir. Ama belki de biz ona kızmallıyız, ki geç kaldğı için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hüzünden fazlasını getirdiği için belki ya da uykusuzluktan, gök gürültüsünden, gidenlerden, gittiklerimden, geceden.

      ya da...

      mutsuzluktan

      Sil
  2. Henüz Ankara da yağmur yok ama geliyor biliyorum hava durumu demiyor bunu bacak ağrılarım söylüyor:)
    Biliyormusun yaşla birlikte uyku garip bir kendinden geçişe dönüşüyor. Sanırım şimdilik bu iyi kendinden geçer gibi uyumak! Dşünmeden, zorlanmadan.

    Ben de sana bir şarkı hediye edeyim dün geceden kendimden geçmediğim anlardan:)
    http://www.youtube.com/watch?v=elHsnwA81sA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi o şarkıyı dinliyordum blogundan. Sonra geçenlerde yayınladığın şarkı, bir tek sen gelmedin o günün şarkısı olmuştu bende.

      ankara, ah ankara. o kadar...

      Sil
  3. marmara bölgesinden bildiriyorum burada da yağmur var :) ama ben bu sene bir değişiklik olsun diye huysuz teyzeler diye şikayet etmeden aman da ne güzel yağmur yağıyor ne romantik demeyi düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağmurla barıştın yani, ne güzel :)

      Sil
  4. yağmur var yağmurrrr. miss gibi kokuyor her yer. hüzüzlü değil ama. benim havalarım bunlar. yağmurlu, gök gürültülü ve serin.

    şu ayşe'ye de söyle çok konuşmasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hüzün iyidir, ayşe de iyidir ve konuşur ve konuştukça iyileşir.

      Sil
    2. Sen önce hüzün yazabilmeyi öğren hıh.. hüzüz de ne ki.. hunicedeki karşılığı mı hüzün sözcüğünün.. hmm bilemedim:P

      Sil
    3. Konuştukça iyileşirim ama benim de ruh durumum karıştı.. hüzünlensem mi neşelensem mi bilemedim:)

      Sil
    4. neşelen neşelen boşver. hoş hüzünse var olan o iyidir, efkar olmasın yeter ki.

      Sil
  5. Burda da havalar oldukça gri.. ama gri bi tek havaya yakışıyor.

    YanıtlaSil
  6. Ben de Karadeniz den bildiriyorum. Gece 2'den beri aralıklarla yağış devam etmekte. Bazen sıksa da seviyorum ben yağmuru. Hüzünden çok huzur veriyor bana. Toprak kokusunu içine çekeseksin ne dert kalır ne üzüntü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında hüzün de huzur verir biliyor musun, bana öyle ya da. hüzün insani bir şey sanki, hani böyle depresif bi duygu değil.

      Sil
  7. İzmir de feci bugün ama yağar mı bilemedim. Serinlik iyi geldi ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hala yağıyor vallahi, iki adım yürüsen sırılsıklamsın. :)

      Sil
  8. huzur mu:) huzur aşkın köküne aykırı!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle de bi gerçek var değil mi?

      e insanız umudumuzu yitirmememiz lazım, belki vardır, belki...

      Sil
  9. Yağmur damlalarına denizin dibinden bakınca müthiş oluyor:) Göl,deniz filan bahane;yağmurun altında ıslanmak şahane ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeşili bol, üzerinde yaprak olan bi gölde de şahanedir yağmur.

      Sil