15 Ağustos 2012

KAÇMAYANA SARILACAK

İSTİYORUM

.Sayısal loto ya da benzeri şans oyunlarından parayı bulup, hayatımın kalan kısmını ''yıllık izin'' tadında yaşamak istiyorum.

.Dış dünyamda bünyem tarafından sergilenen ''rahat adam'' hallerimin, iç dünyama da yansımasını istiyorum.

.Toplumsal gerçekleri göz önüne alarak, evli olup bekar kalmak istiyorum bir de (Uzatırsam bariz şu şarkıdan çaldığım anlaşılır, susuyorum).

.Gece yaşayıp, gündüz uyumak istiyorum ki bu da ''yıllık izin'' modunda ki hayatın bi getirisi ve dolayısıyla şans oyunlarıyla birebir alakalı bir talep.

.Alkolün bünyeme çakır keyif etkisinden başka etkisi olsun istemiyorum. Baş ağrısı, halsizlik, mide bulantısı misal. Yahu performansımı etkiliyor, tırsıyorum (Yok yok, sırf bu yüzden içmiyorum zaten, korkmayınız)

....

(anlayın işte, zevk-ü safa istiyorum.)


TEŞEKKÜR

.Kahveyi keşfeden anonim şahsa da teşekkürlerimi borç bilirim. (Öyleymiş, bulan belli değilmiş bunun yalancısıyım.

.Beni seven, sevmeyen, öpen, öpmeyen herkese teşekkür ediyorum (palavra, sevmeyenleri bende sevmiyorum.:))

.İstanbul benden büyüksün hacı, teşekkür etmezsem yutabilirsin beni mazallah. canımsın.

(hayat, bakma ordan pis pis, yok sana teşekkür falan. Çünkü sana hala uyuz oluyorum.)

.Yanaş yanaş, sevdiklerime sıkı sıkı bi sarılıp bırakacağım. Şefkat lazım yahu, art niyet arama.

öyle işte.. liste uzarda kim uzatacak.. daha haftaya pazartesi sendromuna girmem lazım.. :)

(oooffff ne içli şarkı TIKLA )

cem ben, kaçmayana sarılacak..:)

36 yorum:

  1. Ayyy nefesim tükendi... sarılacak dediler hemen koştum geldim... Açtım kollarımı, haydi sarıl!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha, gel gel karöshiii benim kollar zaten açık.

      Sil
  2. lannn bi solukta okudum içim tükendi :) teletubbies olalım hadi hadii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle tüketiliyorum ben de işte..:(( deermişim ahahaha. dermişim ve ahahaha yı yanyana kullandım ya, kütükle dövün beni..:)

      Sil
  3. cem bilmez teletubbiesleri ama yaaa. hay alla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya bilmem mi, şu saçma sapan yaratıklar atavada yayınlanıyordu..:) hadi olalım, ben yeşil olan olayım. yeşil vardı değil mi?

      Sil
    2. Bilir yahu nasıl bilmesin.. Suzi bebekken Cem daha doğmamış olamaz değil mi? Doğmamış mıydın sen Cem 2000'de?

      Sil
    3. 2000' den az önce doğdum, o kadar çıtırım yani. ehehehehe

      Sil
    4. küçül de cebimize gir cem.. :) bu arada poo kırmızı olan teletubbies olalım.. teletubbies deyince eskiden tele kızlar vardı yaaa onlar geldi aklıma. haha şimdi onlar face kız oldular sanırım. ahaha.. ay çok eğlendim..

      Sil
    5. poo pembe olan diyor google.

      olur daha ne kadar küçülmem lazım..:)

      Sil
  4. ben poo'yum. ayse'de o herşeyi çeken supurge olsun ( :))) tam supurge yazarken ayse aradı yaa. koptum ))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. isimlerini bilmem, renkler üzerinden gidelim ya da dur google ye yazayım. ayşe kim yaa..:)

      Sil
    2. Cem'le dün akşamdı sanırım elektrikli süpürge ile ilgili hayaller kurmuştuk.. senin içine mi doğdu ne? Ben hatırlamıyorum tek tek Poo'yu falan? Malum o zamanlar çok küçüktüm:P Senden küçüktüm Pandora:)

      Sil
    3. aaaaaaaaaaahahahahahahahah pandora' ya anlatsana süpürge hayalimizi. aaaaaaaaahahahahahahahahah süpürge her yola gelir..:)))

      Sil
    4. lannn yine mı evren şeysi oldu yaa.. hissettim lannn

      Sil
    5. Sana Miele, bana da Bosch olsun istersen:) Anlatayım evet dışımızda kalmasın gene Pandora:P

      Sil
    6. benim fantomum var kocaman, hatta kendisiyle samimi pozlarımda var.. ahahaha

      pandora o evren şeysi bi bana olmuyor haaa

      Sil
    7. think winky.. dipsy.. la la.. poo.. internetten Alara ile izlerdik bazı bölümleri o yüzden anımsıyorum hala.. merak ettim supurgeyi yaa. anlatin

      Sil
    8. karöshi süpürgeyi anlatın diyor pandora... ahaha

      Sil
  5. ayrıca o kafasında yuvarlak olan ben olayım..:) kırmızı ama olsun.

    YanıtlaSil
  6. yetişemiyorum size. uyuz ettiniz beni. seytan diyor ki (ikizim olur kendisi) kalk yataktan aç pc'yi. bi de kahve yap... off hastayım yaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şeytana uyma, yorma kendini, iyileşmezsin sonra enişte bize kızar.:)

      Sil
    2. sabah o da sinir oldu bana zaten dr'a gitmek istemedim diye... o kadaaaar çok kızdı ki gitti börek aldı sonra bana.. çok korktummm :)

      Sil
    3. böyle enişte herkesin başına, ne güzel. adamı üzme sen de, git doktora.

      Sil
  7. Öyle kendinle konuşuyorsun,istanbulla, nesnelerle falan knusuyorsun, guzel hoş..
    Öyle okmalik gulumsemelik bi yazi olmus:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi ucundan tutup atmazsam üstümdeki stresi, kolumdan kendimi yemeğe başlayacağım ondan korkuyorum...:))

      teşekkürler

      Sil
  8. Ben kaçar, pek sevmem sarılmaları falan.
    Bende arada, çoğunlukla, istiyorum zevki sefa yaşamayı. Yalan değil. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepimiz isteriz bunu tabi, ama yaşayamayacağımız da bi gerçek..:)

      Sil
  9. Özetle budur ya:

    .Dış dünyamda bünyem tarafından sergilenen ''rahat adam'' hallerimin, iç dünyama da yansımasını istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istiyorum vallahi de olmuyor. oysa çok umarsız biri olduğum söylenir.

      Sil
  10. Üniversiteye ilk başladığımız sene bir arkadaşıma milli piyangodan en büyük ikramiye çıkmıştı. Çocuk gidip parasının tamamı ile bir sürür gayrimenkul aldı, sonra da o kira gelirlerityle yaşamaya başladı. İlginç bir deneyimdi çocuğun karakterindeki değişimi yakından izlemek, giderek soluklaşıp bizlerden uzaklaşması, sonra bizlerden kopuşu falan.. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. devamında ne oldu, merak ettim. hala mutlu mu mesela ya da sizi özlüyor mu?

      Sil
  11. hıım gene harikalar yaratmışsın.. ama gene sezeni yakaladım sonunda.. vazgeçtim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sezen' m olmadan olmaaaazzz..:)

      Sil
    2. sezeni nasıl paylaşcaz bilmiyom valla.. bende koyu bir sezenliyim.. :))

      Sil
    3. yeter ki sezen olsun ortak noktamız, o herkese yeter.

      Sil