17 Ağustos 2012

HAMİLE

HAMİLE

Onsekiz yaşımda hamile kaldım dünyaya
Gebeliğimin onaltıncı yılındayım
bakma öyle, benim cinsiyetim yok.
Yeni dünyamı doğurmanın telaşı içindeyim.

BU BAYRAMLAR HEP BÖYLEDİR

Bu bayramlar hep böyledir;
hep çocukluğum gelir aklıma,
hep ağlamak isterim,
sonra susarım, küserim, öyle kalırım.

Bu bayramlar hep böyledir;
hep kelimesiz kalır dilim,
hep annemi özlerim,
sonra susarım, küserim, öyle kalırım.

Bu bayramlar hep böyledir;
hep susarım,
hep küserim,
öyle kalırım..

Değişik bir gün, neresi değişik diye sormayın anlatamayacağım. 
Anlatamayacaksam neden değişik olduğunu yazdım?  
yazarım, kime ne? 

Değişik bir cuma, tatil telaşı, bayram telaşı, 17 Ağustos 1999 zamanları, uykusuz bir gece, yolculuk için hazırlık(sızlık). 

bıızzzzzzzztttt, öyleee. 

cem ben, hamile, bayramda bile.

28 yorum:

  1. şiirin gerçekten çok güzel. benim duygularımı da barındırıyor içeriği. ve ben bayramları sevmem. tatil olduğu için severim sadece.

    doğursan da sevsek cem. ağlayan cinsten olmasın ama..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ..:))

      ben doğurabilsem ağlayan cinsten olmayacağı kesin olur. nasıl bir şey cıkar ortaya onu ben de bilemedim..:)

      Sil
  2. Hep kara aslında gün, farkı kalmadı artık bakışlarımda geceyle gündüzün..
    Ah bu bayramlar, yalnızlığı bağrından yaralar..

    Sordum bile Cem, neden farklı ki?

    YanıtlaSil
  3. benim içinde bu bayramalar hep böyledir..bayram sabahlarını hiç sevmem...Ben bayram sabahları başucunda bayramlıkları ve mendili hazır çocukluklar geçirmedim.
    O yüzden dir ki bayram şekerinden nefret ederim..
    mutlu bayramlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ..:((

      üzülüyor insan...

      umarım artık mutludur bayramlar oralarda.

      Sil
  4. senin bu kadar rahat yazman çok hoşuma gidiyor..İyi Bayramlar Cem'in içindeki çocuk yan:)

    YanıtlaSil
  5. Sonra susarız, küseriz, öyle kalırız işte !

    YanıtlaSil
  6. ana rahmine dus/mek kolay degildir ..

    iyi bayramlar

    YanıtlaSil
  7. Kesinlikle farklı yazım tarzın var. Blogtaki çoğu kişiye benzemiyor. Kendi yazım tarzımı benzettiğim kişiler olmuştur. Şu an iki kişi farklı gözümde blog yazarı olarak biri sensin. Aaa.. bu arada iyi bayramlaaarr! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar özel olmayı hakettim mi yav, teşekkürler.

      aaa iyi bayramlaaar..:)

      Sil
    2. Rica ederim. Yazım tarzın farklı bu da özel yapıyor seni.

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. hoşgeldin, çok sevindim.

      iyi bayramlar.

      Sil
  9. Herkes her an her şeye gebe.. çoğu bunu fark etmiyor, aradaki fark senin fark edebilmen.

    Olsuni yine de bayramın kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol vladimir arkadaşım, sana da kutlu, mutlu bayramlar.

      Sil
  10. Mutlu bayramlar diliyorum Cemcim.Her şey gönlünce olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler kamkaze. suan internet kullanamadıgım için sizlerin bayramını kutlayamadım birebir, kusura bakma. iyi bayramlar.

      Sil
    2. ne demek.kusur mu olur.sağolasın Cem'cim.

      Sil
  11. cem çok değişik ve güzel yazmışsın!

    YanıtlaSil
  12. ne güzelsiniz..artık takipte olacağım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, her zaman beklerim.

      Sil