13 Ağustos 2012

BİR DE ŞUURSUZ

Du bi saniye, şuraya ''hayatın yükü bana fazla geliyor bazen'' yazıp geleceğim. Az bekle, ya geldim arkadaş yaaaa.

Yok ya, o ''bazen'' eksik mi kaldı orda?
''Hayatın yükü bana fazla geliyor çoğu zaman'' ya da ''her zaman'' yok ''bazen'' iyi haksızlık olmasın. Neyse...

Şey siz de dinleyin ŞUNU, ve dinlemeyin içsesinizi. Offf beni de dinlemeyin...

heeeeeyyy taksiii, öndeki aracı tersi yönde takip et lütfen. yemedi miiii?

haydiiiii

güzel hissiyatlarınızı gönderin bana, emi.


cem ben, bir de şuursuz.

11 yorum:

  1. Cok severm bu takop et repligini:)
    Mim in vaar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, yılları itibariyle mim gıcık biraz ama olsun..:)

      Sil
  2. Hayatın yükü ağırdır, çekeceksin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istemesek de çektiriyor zaten..:)

      Sil
  3. O öylece çekip giderken; hey taksi önde ki aracı tersi yönde takip et diyebilmek... Kimi zaman gerekli, ama pek olası değil. Olmaıs ihtimaliyse can yakıcı. Neyse ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yaaa, neyse. en güzeli bu..:)

      Sil
  4. yahu bu hayatın yükünün altında kalmaktan ufacık tefecik kaldık.. herkül değililiz ki dünyayı avucumuzun içine alalım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef herkül muamelesi görüyoruz bazen.

      Sil
    2. kesinlikle öylee...ne yazık ki kendi adıma söylüyorum.. biraz fazla cılızım.. inş. başıma yıkılmaz..:)

      Sil
    3. e bir de en zayıf halkayı bulur bu tür işler..:) umarım öyle olmaz tabi.

      Sil