27 Ağustos 2012

SAHİ HİÇ SEZEN DİNLEDİN Mİ?

Hikayeyi yeniden yazabilir miyiz acaba?
Geriye gitsek biraz, biraz daha gitsek sonra belki, silip yeniden yazabilir miyiz hikayeyi?
Yeni bi hayat kursak misal, eski aşklara yeni bedenler yerleştirip yeni hayatlar kursak, yapabilir miyiz?
Belki birlikte uyanabilir miyiz, hem de aşkla...

Sezen çalıyor yine. ben çok severim bilirsin, sahi sen de sevebilir misin?
Bi saniye, müsaaden varsa karanlık odada ağlayacağım bugün. Kaldı ki artık göremezsin, ki hiç görmedin ağlayan gözlerimi.
Sezen çalıyor hala söylemiş miydim; giit, giit  giit me dur ne olursun...
sahi sen sezen' i hiç sevmiş miydin?

Geriye gitsek biraz,
Ya da yaşlandım ya şimdi biraz daha geriye,
en başa belki de, hikayenin en başına,
yeniden ve mutlu bir hayat yazabilir miyiz?

Sahi sen hiç sezen dinledin mi sonra?

ağlama göz bebeğim


cem ben, karışık



15 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. aşk varsa, sezen geçmiştir o hayattan evet de aşk varsa!

      Sil
  2. Şimdi eski günlere nasıl gideceğimize bağlı. Bugünkü tecrübelerimizle mi o zamandaki acemi halimizle mi? Gerçi acemi de olsak, tecrübeli de aşk konusunda o günleri tekrar yaşamak zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dediğin gibi acemi de olsak o günleri yaşamak aslolan, da zor.

      Sil
  3. Geri dönmek mi kolay yoksa dönmeden yaşamak mı zor o günlere.
    Olduğum yerde, zamanda, eskisi gibi yaşasam ya.. aşkı..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke öyle bir şansımız olsa, aşk da değil sade. Şimdiki halimizle eski zamanları yaşamak...

      Sil
  4. Selam Cem,
    Doğrusu ben de Sezen Aksu şarkıları sevenlerdenim:)
    Ancak tuhaf bir vaziyetim var, Sezen Aksu şarkıları, başka şarkıcılar tarafından söylenince nedense daha çok beğenirim. Şarkı sözleri müthiştir. Eksik Şiir adlı bir kitabı var. En sevdiği şarkı sözlerini, şiirlerini toplamış bu kitapta. Madem bu kadar seviyorsunuz, Eksik Şiir elinizin altında olsun isterim doğrusu.

    "Bir gün daha yaşandı ve bitti. Küçük sevinçleri ve kederleri ile." diyeyim, tıpış tıpış uyumaya gideyim:)

    O değil de Cem, siz var ya bence uykuyla cebelleşip güreşmeyin. Uyku bu sıralar size geç geliyorsa, uykuya sizden daha fazla ihtiyacı olan birileri var demektir. Uyku işini bilir:) İlla uyuyacam diye uykuyu yancağızınıza çağırırsanız, aman diyeyim Cem, anlayışsız davranıyor bana diye küser size iyiden iyiye...İşte o zaman fena olur, tamamen terk edebilir veya iyice kendini naza çekebilir:) Ben karışmam o zaman... Sadece demiştim derim. O kadar:)






    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl bir sezenci ile karşı karşıya olduğunun farkında değil misin yahu :))

      eksik şiir kitabı elbette mevcuttur, sezenle ilgili (iddialı olmasın ama ) hemen hemen her şey mevcuttur.

      sonra uykuyla ve diğerleriyle cebelleşmiyorum artık, isteyen buyursun istemeyen buyurmasın ki artık bunun için de geç belki, çünkü uykuyu ben istemiyorum artık..:)

      teşekkürler tavsiyeler iiçin

      Sil
  5. Hımm. Sezenciye sezen satmak buna denir bizim köyde:)

    Peki, o zaman bi gol atıp gideyim. Haftaya Sezen Aksu'nun konserine gideceğim:)) Yaaa, böyleyken böyle işte:)

    Not: Uyku öncesi cadılığım üstümde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haa 5 eylüülll, yoğun istek üzerineeee. kim bilir belki ben de ordayımdır :) olmasam da bana konseri canlı dinletecek arkadaşlarım olacak orda :D

      Sil
  6. Ben bazen heves edip gidemezsem misal, hayallerimi bir akortlarım tamam mı, inanın bana, gidenlerden daha güzel bir ortamı kendi kendime yaşarım. Evde film festivalleri ya da konserler düzenlerim kendi kendime:) Gidemedim diye hiç canımı sıkmam... Hiiiç:) İstediğim şarkıcının konserini hemen kafamda düzenlerim. Yoo, bu kez biletler hazır. İnşallah gideceğim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah gideceksiniz ve umalım sezen de gününde olsun ve şahane bir konser ziyafeti çekin.

      Sil