19 Temmuz 2012

YALNIZLIĞIMA SARILIP YAŞAMAYA DEVAM

Şimdi ne desem yanlış anlaşılır belki, belki de umrunda olmaz kimsenin, kimsenin umrunda olmam. Velhasıl, arada kalbimin üstüne oturan yerli yersiz bi acı ve pratikte her zaman benle olan ama teoride olmayan yalnızlığıma alışmaya çalışıyorum bu yeni durumda. Belki önce ki zamanlardan daha sağlam duruyorum, belki...

Biraz bedenimden habersizmişim gibi yaşıyorum; adım atıyorum, biraz farkında olmadan, karadeniz' in maviye çalan rengine dalıyorum, insanlar gelip geçiyor yanımdan güle oynaya kenara çekiliyorum. yol veriyorum mutluluklarına ya da mutluluklarıma. Biraz burnumun direği sızlıyor da ağlamıyorum, hapşıramayan adam gibi kalakalıyorum, gözlerim de sırf ondan yaşarıyor.

Bu sefer "çaresizlik" hissiyle saldırmıyorum sağa sola, eski görüştüklerimi aramıyorum hatta aradıklarımı bile aramaktan vazgeçtim. Sanal dünyanın kirli kapılarını da aralamıyorum, sadece sağlam dostlarımla konuşuyorum ve yalnız yaşamanın eğlencesini keşfetmeye çalışıyorum. Sonra biliyorum kimsenin umrunda değilim hatta umursadıklarımın dahi umrunda değilim ama bu sefer bu da koymuyor, hatta bunu bile umursamıyorum. Ben çok gidenler gördüm, gitmeye çalışanlar gördüm, geri dönenler. Hatta çok gittim, çok gitmeye çalıştım....Son kez sigarayı bıraktığım zamanda ki gibi her şey ya da yazın ortasında grip olmuşum gibi ve hüznüm var biraz, geçeceğine adım gibi emin olduğum bi hüznüm. Neticede kimsenin kendisinden kıymetli olmadığını bilir ya insan. Aksi durum aşktır zaten, ki var olan buyursun gelsin.
Sonuç mu; 


Bugünler geçecek ve gelecekte dönüp bugünlere baktığımda biraz tebessüm edeceğim, sonra sana teşekkür edeceğim içimden ve yalnızlığıma sarılıp yaşamaya devam edeceğim. 


cem ben, yalnız


31 yorum:

  1. yazıyla alakalı yazmayayım (aslında herkes biraz yalnızdır)

    Şunu söyleyip çıkayım; 1. ve 7. fotoğraf çok iyi çekilmiş...

    Ve evet bu günler de geçecek hatta bir süre sonra hatırlamayacaksın bile.............

    Sağlıkla kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler papuç...

      ve geçecek evet.

      sen de sağlıklı kal.

      Sil
  2. '' ve pratikte her zaman benle olan ama teoride olmayan yalnızlığıma alışmaya çalışıyorum bu yeni durumda. '' vaayyy güzelmişşşş :)

    YanıtlaSil
  3. yalnızlık dünyanın en güzel lüksü :)kutlu olsun
    (fakat insan güçlü değil!)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha güçlü olmak lazım, evet...

      Sil
  4. Hayatın en güzel yanı üzerinden zaman geçince meselelere farklı biçimde bakmaya başlamak sanırım. geride kalan her şey, aradaki zaman uzadıkça daha farklı görünüyor. Bir gemiden kıyıdakilere el sallar gibi desem abartmış olmam. Yüzleri belirsizleşiyor giderek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel anlattın vlademir, sezen seven arkadaşım benimmm. saol, çoookk...

      Sil
  5. Bugünleri"miz" geçecek.. adımlarımızı atmaya başladık bile.. belki dost birkaç sözle.. belki de gözle "henüz" az seçilebilen pırıltıya sahip iyi düşüncelerle.. tüm gün değil belki henüz ama "an an" gelen gülücüklerle.. bir şeyler farklı olacak..
    İYİMSER Karoshi'den inciler... İyimser değilim, şaka.. ama dün de konuştuk ya.. beceriksizlikle harcıyoruz yaşamımızı... yapmayalım:) yapmayalım:) yapmayalım:)

    YanıtlaSil
  6. ben hiç bişi demiycem bu yazının altına. kaç kez de okudum ama biirşey demek istemiyorum nedense. zaten sen dediklerimi ve diyeceklerimi çok iyi biliyorsun.. ama nedense bir şımarıklık var üzerimde.. şımarmak istiyorum. onu da yapamıyorum yazının ciddiyeti ve asaleti yüzünden. iki arada bir derede kaldım. ne yapacağımı şaşırdım.

    YanıtlaSil
  7. karöshi ve pandora

    ne desem ki size, iyi ki varsınız. saolun, varolun. Allah dostluğumuzu bozmasın hiç.

    geçiyor değil mi, atlatılıyor her şey. iyi ki varsınız, gerçekten. hem daha bana sevgili ayarlayacaksınız...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de bana sevgili ayarlayacaksın.. sonra karşılıklı duracağız.. al sevgilini, ver sevgilimi yapacağız:) aynı anda ama ha.. yamuk yapan olmasın diye:)
      sevgiliye gerek yok bence ama.. şimdi nadas zamanı.

      Sil
    2. deliler sizi... siz birbirinize sevgili ayarlayın bana hamam işi düşsün :) karoshi'nin sevgilisinde sıkıntı yaşarım ama ona da bir çözüm buluruz ne yapalım..

      sen de iyi ki varsın Cem.. valla bak lütfen :)

      Sil
  8. yalnızlığa hep isyan vardır.. kimi zamansa iyi gelir yalnızlık.. ama genel anlamda bir bunalımdır.. üstesinden gelmek lazım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben alıştım yalnızlığa. şimdi ilave eksikliklerim var, ondan. düzelir yani...

      Sil
  9. Baştan söyleyim yazıyı okumadım. Bulduğum tek fırsatta Karoshi ve Pandoranın yazısını okudum. Bana ayrılan sürenin sonuna gelince okuyamadım ama hatrını sormadan geçemedim.

    Bu arada beni unutmuş olduğunuzu da fark ettim. Ağlıyor gidiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. unutma unutanlar unutulanları asla unutmaz tarzı bir şey vardı, neydi o?

      neyse, benim durumum seni unutmaktan başka bir durum. yazıyı okusan belki ipucu elde ederdin ama vakitsizlik işte..

      Sil
  10. O kadar samimi ve içten ifade etmişsin ki duygularını,yüreğime dokundu,hislerime tercüman oldu adeta.Klavyene,yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep söylediğim şeydir bizi ortak kılan yaşanmışlıklar burda topluyor diye. böyle bi durum yani..

      teşekkürler.

      Sil
  11. Heyy Cem, ne demiş şair...

    "Yalnızlık paylaşılmaz,
    Paylaşılsa yalnızlık olmaz."

    Durun... Tüm şiiri alıp buraya getireyim iyisi mi:)

    Yalnızlık Paylaşılmaz

    Yalnızlık, yaşamda bir an,
    Hep yeniden başlayan..
    Dışından anlaşılmaz.

    Ya da kocaman bir yalan,
    Kovdukça kovalayan..
    Paylaşılmaz.

    Bir düşün'de beni sana ayıran
    Yalnızlık paylaşılmaz
    Paylaşılsa yalnızlık olmaz.

    Özdemir Asaf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özdemir asaf kıymetlidir.

      yalnızlığa sebep olanların sıkıntısı bizimkisi yoksa elbette yalnızlık da kıymetlidir.

      Sil
  12. Herkes gelir gider , insan yine bir kendisiyle kalır. Sen , senden gitmediğin sürece bir sıkıntı yok.
    İnsan kendine nankör davranır , yalnız kalmaya ihtiyacı olduğu zaman yalnızdır ve bu kendi elindedir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu kadar kolay mı bilmiyorum. en azından ben de tezahürü bazen fazla sancılı olabiliyor.

      Sil
  13. bazen yalnız olmak güzeldir cem

    YanıtlaSil
  14. belki de biz yalnızlığımızı kabullenip onunla birlikte yaşamayı beceremiyoruz aslında...bunu becerebilirsek belki de geçeceğiz önemli bir eiği kim bilir...

    ve elbette geçecek...

    YanıtlaSil
  15. Hepimiz içimizde yalnızız.Her anımızın tadını çıkartalım.Yalnız ya da değil.Bu dünyaya bir kere geldik.Ben öyle düşünmeye çalışıyorum.yağmurun ardından çıkan gökkuşağını farkedelim.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. henüz yağmur yağmadı, bekliyorum.

      Sil
  16. Seviyorum yalnizligi,kaliteli özel bişiy,ama cogu kisi yalniz olunmaz':der elini omzuna koyar, sonra ne mi olur çeker gider,gelde yalnizligina sarilma:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnızlık güzeldir evet, kıymetini bilmek onu kalabalıklaştırmamak lazım.

      Sil