6 Temmuz 2012

NE DEMEK EFENDİM, GELİYORUM EFENDİM, BİR SANİYE EFENDİM, DOMATES EFENDİM...


Ne demek efendim, o sizin ucuzluğunuz. Ben, son dönem enflasyon canavarını besleyen limon kadar pahalıyım çok şükür. Elbette benim de hülya-gülben maçlarının sonuçlarını iple çeken gizli bir yanım oldu geçmişte ama artık geliştim, hormonel ilaç takviyeleriyle bünyemi büyütüp, sararttım...

Neyse efem, domates işine girmeye karar verdim. El bebek gül bebek bakıp, besleyip, büyütüp, kızartıp, piyasaya dalacağım. Bir iki yılda parayı bulup hıyar yetiştirmeye başlayacağım. Hıyarlarla içli dışlı ola ola yetişme usulleri hakkında fazlaca bilgi sahibi oldum kanısındayım. 

Dünya bir garip yuvarlak işte. tamam ya tam bi "top" kıvamında değil biliyorum. Öküz boynuzunda taşındığı rivayetinden sonra bilim gelişti, güzelleşti, ağzı yüzü boyalı İstanbul gibi oldu maşallah. bilim adamı da pardon pardon bilim insanı da aynı doğrultuda geliştirdi kendini ve öküzü de boynuzunu da alaşağı etti. Bu kadın-erkek eşitliği konusu zorlama olunca ne garip kelimelerle muhatap oluyoruz değil mi?

bilim adamı (eşit değildir) bilim insanı...

Hadi domates ve kadın-erkek atışmasını bir potada toplayalım, bir maniyle (yarım da olur)

domatesin çekirdeği sapsarı sapsarı
bu kızlar (erkekler) dünyanın.......  heheheh çok malca...:)

Günlerden de cuma malumunuz üzere. İçimde İstanbul otogarının gürültüsü; kitap okuuuuuu, başka bir şey oku, erotik dergilerin bir acayip hikayelerini oku, ne bulursan okuuuu şeklinde uğultuya dönüşen seslerle mücadele etmekteyim. Ha fazlası da mevcut tabi;

kendini daha çok sevvv, daha başka şehirlere göç et, insan gibi gözükse de insan olamayanı bertaraf et, bitaraf olanlar bertaraf oluurrr :)


Yok yok içime sinmiyor bu söylemler, yağmur sonrası açan güneşin etkisi bunlar. Yağmur sonrası açan güneşin gaz verdiği nemin yapışşş yapışş bıraktığı bünyeden bundan farklı tepkiler beklemek de yersiz değil mi? 

Bu yazıdan bi b.k çıkmaz hacı, saatlerimi halkıma adamak en güzeli...

Geldim efem, döndüm efem, buyrun efem...


cem ben bu da eski zamanlardan kalma bir yazının güncellenmiş hali, BU DA bugün dinlemenizi istediğim şarkı, buda gibi bağdaş kurdum, bu da gelir bu da geçer (bu ayıp benim değil, şarkı sözü bu yahu. hangisi siz bulun onu da)..:))

Sonra hala; "beyaz atlı prenseslerde var mıdır dünyada, gelip beni kaçırsa evinin erkeği yapsa.. Olmadı, kurtulacaksam beyaz atlı prens gelsin ulan, ona da razıyım o kadar bıktım işte" modundayım...

Ne diyordum; cem ben, hala...

23 yorum:

  1. twitter kodunu eksik yapmissin efendim tweetlerin cikmimiyo istersen ben duzeltip mailine godnereyim kodu

    twitter nickini ve mailini bana yazarsan ulastiririm sana http://ferhatbayram.blogspot.com/p/iletisim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beceremedik biz bu işi sanırım. belki benim takipçilerim ve benim takip ettiklerim görebiliyordur. sanırım öyledir...

      Sil
  2. bu eski yazıları güncellemek adeti halid ziya'dan bu yana var sanırsam.
    ya da her neyse. domates efenim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insan dönüp dolaşıp aynı kelimelerde debelenmiyor mu yüzyıllardır. moda kavramına bakıldığında bile durum aynı şeylerin belirli aralıkla moda olması şeklinde devam ediyor. bizim ruh halimiz ve yansıması kelimeler de böyle demek... domates efem...

      Sil
  3. yazıyı okudum.. sonuna kadar. keyifle hem de. ama altına not düşmeyi unutmuşsun;

    "ben pandorayı da okuyorum, bulaşıcı sanırım" diye :)

    he heee.

    iyi hafta sonlarııııı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben pandorayı da okuyorum, bulaşıcı sanırım...

      Sil
    2. bu yazıyı yazdığım zamanlar ben pandora' yı okuyor muydum yahu..:)

      Sil
    3. sana beni ilk ne zaman okumaya başladığını anımsatacağım. dur bakalım.. bir araştırayım.

      Sil
    4. taaaa 2009'dan bu yana okuyoruz birbirimizi. seni unutkan seni.

      bir ara yazmadın sen sadece. onun haricinde bir kopukluk yok.

      Sil
  4. Domatesin çekirdeği de artık esskisi gibi değil, nerde o eski domatlar. İzmir'de domat diyorlar domatese. Olsun desinler.. Başlığı okuyunca eski bir türk filminden aklımda yer etmiş, "evet efendim sepet efendim" repliği ile "efendin kalem odasında" gibi replik geldi aklıma.
    O beyaz atlı prensesin kardeşi varsa bende istiyorum. Bacanak oluruz.. Ha bir de Beyazıtlı Prenses'de olabilir beyaz atı yoğise :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gençlerin yeni bi gülme şeysi var, şöyle ki: aeiaijjhhgsaimui..::)))

      o beyazıtlı iyiymiş. artık çaresizlik böyle bir şey demek, ne olursan ol yine gel diycük en son..:)

      Sil
  5. "Bir iki yılda parayı bulup hıyar yetiştirmeye başlayacağım. Hıyarlarla içli dışlı ola ola yetişme usulleri hakkında fazlaca bilgi sahibi oldum kanısındayım. "


    hahahaha :)
    Ben eşitsizlik taraftarıyım efendim.
    Kadın erkekten yeri geldimi aklen üstün yeri geldimi kuvveten aşağıdır..
    Bu yüzden eşitsizliklerimizi seviyorum yoksa bir birimizi dengelemek mümkün olmazdı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle olmalı zaten. haklarımız aynıdır, eşitizdir su götürmez gerçek bu ama pisuar bırakalım da erkeklere kalsın misal..:)

      Sil
  6. :)Tam da öyleyim bugün, yazdıkların gibi..domates, kadın-erkek, insanlar ve ben..Ben kimim, neyim, ne işim var?Öyle işte, sanki, galiba..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen bu tür karışıklıklar oluyor. kafa dağınıklıkları. kelimeler cirit atıyor insanın aklında...

      Sil
  7. ne demişler domatesin çekirdeği kadının fingirdeği. yok o öyle değildi. en iyisi saat 5 olsun da ben eve gidiyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saat 5:30 olsun bari de ben de eve gideyim. off cuma bugün alaa....

      Sil
  8. Cuma günü mü bugün?! Günler karmaşık bende efenim ne soyliyim güzelmiş yazı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle zamanlar da oluyor, karışıyor her şey birbirine. sonra bazen duruluyor, saat saat aklında tutuyorsun her şeyi...

      teşekkürler

      Sil
  9. 2 tane biberin 5 lira, 3 tane soğanın 4 lira olduğu bir ülkeden selamlar o zaman. Domatesten bahsetmiyorum bile bak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asgari ücretin durumuna da bakmak lazım tabi..:))

      bizden de sizlere selamlar. ülkemizi her haliyle seviyoruz ayrıca. sizin işiniz belki daha da zor..

      Sil
  10. bir domatesten nası yazı çıkarmışsın helal valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. domatesine göre değişir tabi...:)

      Sil