12 Temmuz 2012

SELÜLİTLERİNİZDEN KURTULUN (YOK DEVA BEN DE DEĞİL, BENİMKİ RİCA. BU NASIL Bİ BAŞLIK YAA)

Hapşırmaktan bıktım, bıkarken buna neden hapşurmak derler diye düşündüm. Tdk bile hapşırmaktan bahsediyor. Sonra kadınları anlamaya çalışmaktan vazgeçtim, ne haliniz varsa görün. Bi daha size aşık olan da şey olsun (çok mu ağır oldu, s.ktret).

Kadın deyince Rusya' da aklı selim hatunlar toplanmış, topuklu ayakkabıyla 100 metre yarışı yapıyorlar (kısa mesafe ama 100 konusunda emin değilim). Bir de geleneksel topuklu ayakkabı koşu yarışmasına dönmüş olay yani, gelenekselleşmiş ne acı. Yerlere uzananlar mı dersin, sendeleyip düşmemek için depinenler mi dersin, kalkıp yarışa devam etmek için yırtınanlar mı dersin. Allah gerçekten akıl versin diyeceğim ama Allah vermiştir aklı eminim, kullanmayı bilmiyorlarsa ben ne yapayım. Aha istiyorsanız izleyin  Ha bir de çirkin kadın yokmuş, bakımsız kadın varmış, yersen. Geçen bir tweet gördüm "çirkin kadınlar bacımız olur" yazmış herif, pek hoşuma gitti..:)

"Aman erkekler çok mu akıllı?" demeyin, dellendirmeyin beniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Onları da kadınlar yazsın, banane kardeşim. kaldı ki blog camiasına hakim kadınlar yeterince yerle bir ediyor bizleri.

Sıcaklardan bahsetmeme gerek yoktur belki ama bahsedeceğim. Sıcağın bende ki karşılığı çok başka bir şey.  Ne olduğunu tam çözememekle birlikte çok fazla acı çektiğimi, günde en az iki kere duşa girip rahatlamaya çalıştığımı, rahmetli orhan boran' ın elinde sabitlenmiş o mendilinin peçete olanının bende sabitlendiğini, nefes alışımın acayipleştiğini söyleyebilirim. Her şeye rağmen sabahları ısrarla çektiğim şınav-mekik ve akşamları yaptığım 30 ila 60 dakika arasında değişen sporun da etkisiyle belki tam bir işkence şimdi hayatım.

Kıç kadar plajına ancak uzaktan bakabildiğim karadenizi de yerim ben olmadı içerim diyeceğim ama o deniz denizlikten çıkıp sidik birikintisine dönmüştür eminim, en azından yüzülen bölümde çiş yoğunluğu gayet fazladır. Plajda üstüste insanları görünc midesi bulanıyor insanın. Kim kimin yüzüne yüzüne osuruyordur acaba.  Off apış arası kokuyordur oralar hep.::))

Son olarak bikini giyecek bayanlara bi standart getirilmesini talep ediyorum. Belli bi oranın üstünde selüliti olana bikiniyle yüzme yasağı gelsin. pantolonla yüzsünler, lütfen.

Herkesi denizden ve dahi tatilden soğuttuysam ben müsadenizi istiyorum...

cem ben, gıcık...

35 yorum:

  1. yaaa çok eğlendim okurken :) yalnız o yarışma tam bana göreymiş :) haha insanlar acayip şaşırırlar o kocaaaa topuklularla nasıl merdiven indiğime hızlı hızlı ya da nasıl koştuğuma bazen :)

    valla tatilden falan soğutamazsın Cem. mümkün değil. "kimse yapmıyordur canım çişini falan" diyerek sürekli kendimi kandırıyorum denizde. kandırmaya devam edeceğim..

    bir de, neymiş yaa selülit. nasıl bir şeymiş acaba? yeniliyor mu? alla alla. enteresannnn.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah aşkına denizde su muhakkak yutmuşsundur, anımsa o anları yuttuğun suları..:)

      Sil
    2. iğrençsin diyesim geldi bee :)

      Sil
    3. Ya gelmişken deyip gitseydin, olmadı bak böyle..:)

      Sil
    4. aaaa diyesim geldi dedim. ben kullanmam öyle kaba kelimeler. zorlama boşuna... ;)

      Sil
    5. işte o da benim ayıbım, yoksa sen demezsin bilirim...:)

      Sil
  2. Bu selülit konusu son yıllarda vatan millte ya da hayat memat meselesi gibi gelip gündemimize kuruluyor. Halkın Suriye'de düşürülen jet konusunda bir belirsizlik bulutu ile baş başa bırakılmasını bile umursamayan halk Hülya Avşar, Gülben Ergen gibi kadınların anatomilerindeki kıvrımlara, pütürlere takılıyorlar. Böyle basen konularını baş tacı ediyor bu halk. Gerçi halkın da suçu yok basının kapasitesi basen kadar, Kendilerine halel gelmesin, aman patronların iş bağlantısı defolanmasın diye manşetten giriyorlar elalemin kaba etlerini. Gazteceliere de yılın gazetecisi ödülün versinler falancanın kıçını sudan çıkarken sobeledi diye :)

    Allahtan erkeklerde selülit sorunu yok yoksa napardım? benim derdim kendime :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. el attığımız her şeyin suyunu çıkartmak konusunda üstümüze yok... düşen uçağın bile suyunu çıkarttılar yahu, suriye bizi tebessümle izliyordur eminim.

      o bahsi geçen ikinci şahıstaki pütür değil artık yaaaa bildiğin küçük dağları var artık..:)

      Sil
  3. İyi de kolay mı kurtulmak. Siz erkekler bilmezsiniz tabi, yaman bir hastalık gibidir bu illet. Bir bulaştı mı size, sarıp sarmalar :) Neyse ya, ben buradan havuza giren, vücudu baştan aşağı halı gibi kıllı beylere sesleneyim de rahatlayayım madem, olmaz böyle havuza girilmez...Tamam o zaman, nokta:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi tabi seslenebilirsin, kıllarını çıkartıp girsinler o zaman banane..:)

      Sil
  4. ya kurtulmak istemiyorsak, mutluysak onlarla? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkese bi cevabım var ama beenmaya' ya acil cevap vermeliyim, pardon arkadaşlar..:))

      o zaman lütfen kapalı alanlarda mutlu olun..:))))

      Sil
    2. hem özgürlükler başkasının özgürlüğünü kısıtladığı yere kadar değil mi yaa. göz zevki özgürlüğüm kısıtlanıyor..:)

      Sil
    3. tamam yaaa, bu çözümü düşüneyim ben...:))

      Sil
  5. ahaha bakma açık kapalı ben her yerde mutluyum rahatsız olan kimse o gitsin madem kapalı alana :)))

    YanıtlaSil
  6. benim özgürlüğüm nerede o zaman? bakma kardeşim sen de ne işi var gözlerinin selülitlerimde :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu dünya adaletsiz yaaaaa, kimse haklarımı tınlamıyor.....:))

      Sil
    2. dinsizin hakkından imansiz gelmiş hahaha

      gerçi dinsiz imansiz olayı kötü bir benzetme oldu ama olsun :)

      Sil
    3. ..:))) ikisi de olumsuz değil mi? dinsiz imansız, hayata olumlu bakmalıyız biraz. dinli imanlı gibi..:)

      Sil
  7. haha cem sen, gıcık! :))

    şimdi topuklu ayakkabıyla koşma şeysini görmüştüm ben de. hayır ya ben topuklu ayakkabı giyiyosam evden en az yarım saat erken çıkıyorum gidiceğim yere yetişebiliyim diye, insanlar koşuyor! ben anlamıyor!

    sonra sana bi'haberim var. havalar 5 santigrat derece daha artıcakmış. yani hava sadece karpuz yemek istiyorum santigrat derece olucak, bil diye dedim :)

    sonraaaaaa sana bi'şey diyim mi? bazı kızlar taytlarından bile belli olan selülit. onlara da söylesek tayt giymeseler, ha? olur. tamam. :)

    kuulumsu ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "buyrun benim" deyip yerle yeksan edeyim mi kendimi?..:))

      ayrıca o koşanlar bile kendilerine yabancılaşıyordurlar izlerken, eminim.

      o tayt olayını duymazdan geliyorum, hatta okumazdan. o kadar trajedi olur mu yaaa..:)

      Sil
  8. İnsanı denize girmeden, soğutmayı başarmak. :)
    Ve sizi diğer konuda Hülya A.ya havale etmeli, diye düşünmekteyim. :) :)
    Bakmazsan görmezsin, tıpkı denizin ne kadar piss olduğunu düşünmeden girmek gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hülya avşar gerçekten güzel kadındır nazarımda, hala...

      deniz suyunu yutma eylemini nasıl bertaraf edebiliriz..:)) "kapa çeneni yutmazsın" dersen süper cevap olur bak..:))

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. söyle bi, çok mu ağır olmuş bakıcam?

      Sil
    2. haaaaaa.....:))) baya ağır olabilir..:)

      Sil
    3. bize aşık olmayıp kime aşık olacaksın. bu da ayrı alem.

      Sil
    4. kurda kuşa ota böceğe doğaya, bir çiçeğe bazen bazen o çiçeğin üzerindeki renge ya da bi eşeğe (manalı bakıyor neticede)..:)) ahahaha

      Sil
    5. "eşeğe aşık olurum, size olmam" dedi. pis :/

      Sil
    6. sadece eşek demedim, lütfen çarpıtmayalım..:))

      Sil
  10. keşke bu yazını okumayaydım tam tatile bir gün kala:)))artık unutmayalım zaten üç dört seneden beri ilk defa gidiyorum denize:))iyi pazarlar diliyorum:)eğlenceli bir yazıydı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen tatilin tadını çıkar, boşver benim söylediklerimi..:)

      Sil
  11. Sağolasın tamamdır çalışıcam:)

    YanıtlaSil